Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vanhat naiset etsivät vielä miestä itselleen? (siis jo yli 70 vuotiaat)

Vierailija
15.08.2022 |

Monilla vanhusten retkillä jos jättää miehen hetkeksi yksin on jo joku muu muori viemässä tätä.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko siis oman ikäisistäsi naisista? Jotka on iskemässä sun miestä? Ja ihmettelet, miksi he haluavat miehen?

Vierailija
2/54 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on mukavaa jos on joku vierelläkulkija,oli sitten ikä mikä vaan. Kun vaivat lisääntyy niin toinen on turvana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin vanhana on hyvä, kun on kimpassa toisen kanssa. Itsekin olen ollut sinkku koko elämäni, mutta vanhuksena aion napata miehen itselleni.

Vierailija
4/54 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini , 84 jahtaa yhtä juuri leskeksi jäänyttä 88-vuotiasta miestä. Ei kyllä onnistu, koska mies oli niin kiintyneet vaimoonsa. Olivat peräti  70 vuotta naimisissa.

Vierailija
5/54 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa epämiellyttävää.

Miksei ne etsi vapaata.

Vierailija
6/54 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se on viemässä? Johonkin pusikkoon?

Vierailija
7/54 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät etsisi?tiedän monta ,tansseissa kuin nuoret.Kun lähdin 04jälkeen lenkille,he tuli tansseista.Huvitti.Moni naapuri leskeksi niin uusi ystävä hankittu.Löytyykö kunnon kumppania rinnalle.Olen itse miettinyt,ystävä.Seksi tuskin enää tärkein juttu??,läheisyys,hellyys ehkä,mutta sekin riippuu hlöistä,heidän tarpeet .Riittää kädestä pitäminen,kaveri arkeen ja juhlaan.Kyllä minäkin naisena haluisin rinnalle sitten joskus, komean kunnon miehen.Mökille jne.Lenkille,Marjaan,Teatteriin jne.

Vierailija
8/54 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 70v ole vanha. Sikke Sumarikin täyttää 72 vuotta.

Vierailija
9/54 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se kumppani kaipuu häviäisi?

Tärkeitä parisuhteessa saattaa olla eri asiat kuin nuorena.

Mutta voi yli 70 v olla vielä ihan aktiivista seksiäkin.

Vierailija
10/54 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulaa se sokeri vanhankin suussa!

Vierailija
11/54 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin parikin " ikäparia".

Toinen pari tutustui, kun nainen oli 80 ja mies 82, leskiä molemmat. Viettivät yhteistä elämää vielä 7 vuotta.

Toinen nainen löysi 90 v itseään 8 vuotta nuoremman. Ehtivät tekemään ulkomaan retkiäkin pari vuotta

Vierailija
12/54 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen tätä kysyy? Kun tuttavat ovat tuon ikäisiä, niin ei se ajatus heidän kohdallaan tunnu yhtään ihmeelliseltä. Monista ei ikinä uskoisi minkä ikäisiä ovat. Aktiivisia ja terveitä, varallisuuttakin on kertynyt, niin tuo ikä ei tunnu missään. Paljon vapaa-aikaa ja tekemistä heillä.

Kun olin nuori, niin viisikymppinenkin tuntui ikivanhalta, nyt yllättävän nuoret täyttävät jo 60... herranjestas sentään, mitä lukemia. Jos pysyy terveenä, niin elämää on vielä 20 vuotta jäljellä. Lähes kaikki tuttavat ovat parisuhteissa eli lesket ja eronneet ovat löytäneet uuden. Sama ihminen siellä on omine tarpeineen, vaikka ikää tulee.

Vierailija
13/54 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On seuraa, turvaa, läheisyyttä kummallekin Mitä outoa tuossa?

Mun tätini on 93 ja styylaa:)

Isäni kuoli 78v onnellisen "myöhäisteinirakkauden" jälkeen, ehtivät nauttimaan 4v

Vierailija
14/54 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki minun tuntemani lesket sanovat, etteivät enää halua ottaa miestä huollettavaksi.

Vierailija
15/54 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on näitä, jotka valittavat omaa inseliyttään, mutta tuomitsevat, jos vanha nainen haluaa kumppanin.

Vierailija
16/54 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset ovat niin avuttomia ja tyhmiä, etteivät pärjää ilman miehen apua.

Arvaapa, kumpia 65-75 -vuotiaita on yhteiskunnan hoidossa enemmän, miehiä vai naisia? No miehiä! Miehet nimeen omaan eivät pärjää ilman naisen apua. Joten älä nyt ihan valheita täällä levittele!

(Se, että yli 76-vuotiaista yhteiskunnan hoidettavista on naisia enemmän, johtuu pelkästään siitä, että naiset ovat silloin vielä elossa, miehet kuolevat nuorempina. )

t. Tilastot tunteva

Vierailija
17/54 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.Kukan nainen ikään katsomatta ei huoli varattua miestä. Ei ikä vie menessä seksualisia tarpeita. Ei seksualisuus,toisen läheisyyden tarve ole oikeus vain tietyn ikäisille.Tiedät sitten kun itse olet mummo ikäinen tai vari ikäinen.

Me varatut just mentäiskin, todiste siitä että ollaan kelvattu jollekin, joten kelpaisi monelle muullekin.

Vierailija
18/54 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan olin olevinani vaikeasti saatava ja pihtasin. Kaduttaa. Sais ees nyt kalua.

n71

Vierailija
19/54 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niinkuin Danny! !

Danny

Vierailija
20/54 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttis 72v. on hyvin viriili ja kiinnostunut seksistä sekä kaikesta. Hädin tuskin pysyn perässä.

Setä 60.