Ärsyttääkö sähkönmyyjät kauppakeskuksissa?
Kommentit (20)
No ei, tekevät työtään, arvostan nuoria😊Olen kyllä kertonut heille, että meidän sähkösysteemi on täysin korruptoitunutta. Koskahan kusetettu kansa tajuaa.
Vähän, mutta hyvä kun tekevät töitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Sanon, että ei kiitos, ja kävelen ostoksilleni. Työtäänhän he tekevät.
Se on turhaa töitä. Kyllä ihminen itse osaa vaihtaa sähkösopimuksen, jos on tarvetta.
Kerron että määräaikaista on vielä vuosi jäljellä, tyrkky loppuu siihen
Kyllä. Vaikka sanon että ei kiitos, asun yksiössä jossa kulutus alle 100kWH/kk ja siirto joka tapauksessa yli 20e niin jankutus jatkuu.
Ärsyttää sellaiset pakkotyrkyttäjät, jotka tulevat tielleni seisomaan ja estävät normaalin kävelemisen.
Eivät kehtaa aikuiset ......piilossa
Näytön takana , sanon aina että omistan itse omat sähköt.
Yleensä totean, että mulla on niin hyvä soppari, että heidän pitäisi maksaa minulle, jotta vaihtaisin. En nimittäin maksa sähköstä mitään.
Kerrostalossa on ihan sama minkälainen sähkösopimus on. Menisivät maalle rimputtamaan mummojen ovikelloja ja jättäisivät kaupunkilaiset rauhaan.
Ei yhtään, joa tarjoavat halvempaa sopimusta.
ärsyttää, kerran lähikaupassa oli myös tollanen standi ja nuori kundi alkoi mun edessä kulkeneelle n.90v papalle kauppaamaan sähkösopimusta, pappa sanoi ettei kiinnosta niin noheva poika päätti alkaa sitten huutelemaan törkeyksiä. Sen jälkeen minä keski-ikäinen Karen totesin, että hyvin sä piip vedät. Eli näille "nuorille" voisi kotona opettaa ihmisten kunnioittamista. Asiakkaiden tai potentiaalisten sellaisten herjaamisella ei saavuta mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää sellaiset pakkotyrkyttäjät, jotka tulevat tielleni seisomaan ja estävät normaalin kävelemisen.
Tuollaiselle ei olisi kyllä mitään ongelmaa sanoa että painu nyt v ttuun siitä. Muille tyrkyttäjille pudistan vain päätäni ja jatkan menosuuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on turhaa töitä. Kyllä ihminen itse osaa vaihtaa sähkösopimuksen, jos on tarvetta.
Yllättävän moni ei sitä viitsi tehdä, vaikka osaisi. Sama juttuhan se on esimerkiksi puhelinliittymien kanssa. Uusille asiakkaille operaattorit antavat vaikka mitä etuja, mutta sitten vanhoille asiakkaille sanotaan että tilanne on nyt se että hintoja on pakko nostaa. Tämä johtuu siitä että operaattorit tietävät että asiakkaat ovat laiskoja vaihtamaan. Kilpailussa asiakkaista he ovat sitten keksineet nämä kauppakeskus feissarit jotka tekevät pahaa aavistamattomalle asiakkaalle hyvän tarjouksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni ei sitä viitsi tehdä, vaikka osaisi. Sama juttuhan se on esimerkiksi puhelinliittymien kanssa. Uusille asiakkaille operaattorit antavat vaikka mitä etuja, mutta sitten vanhoille asiakkaille sanotaan että tilanne on nyt se että hintoja on pakko nostaa. Tämä johtuu siitä että operaattorit tietävät että asiakkaat ovat laiskoja vaihtamaan. Kilpailussa asiakkaista he ovat sitten keksineet nämä kauppakeskus feissarit jotka tekevät pahaa aavistamattomalle asiakkaalle hyvän tarjouksen.
ei kaikkia kiinnosta, sain kerran eräänkin sähkömyyjän haukkomaan henkeä kun sanoin että mulla ei ole väliä säästänkö mä sillä sen reilun satasen pari vuodessa vai ei..muutama kymppi kuussa, karkkirahaa, en jaksa jatkuvasti jumppailla eri sopimusten kanssa. En tuomitse niitä, jotka näin tekee syystä tai toisesta.
Vierailija kirjoitti:
No ei, tekevät työtään, arvostan nuoria😊Olen kyllä kertonut heille, että meidän sähkösysteemi on täysin korruptoitunutta. Koskahan kusetettu kansa tajuaa.
Kansa kyllä tietää ja tajuaa mutta päättäjillä on osakkeensa niissä yhtiöissä niin eivät tee asialle yhtään mitään. Päättäjät ovat aina oma napa edellän, ei voi puhua kansanedustajista enää.
En jaksa niille enää edes sanoa mitään, jatkan vain ohi.
Välillä pysähdyn kuuntelemaan hetkeksi ja totean, että eivät voi valitettavasti tarjota niin hyvää tarjousta kuin minulla jo on: Kela maksaa koko sähkölaskuni.
Kerran joku pena kysyi onko sulla kiinteä sopimus vai pörssisähkö? Sanoin ettei kumpikaan, ni tää aasi kysyi mikäs sul sitten on? Sanoin että vituuks sulle kuuluu.