Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yleisellä uimarannalla uitetaan koiraa, menetkö sanomaan asiasta?

Vierailija
15.08.2022 |

Otsikossa kysymys. Menisitkö ja millä sanoilla?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene huomauttamaan. Vuonna 2012 menin ja huomautin. Heräsin sairaalassa 3 päivää myöhemmin ilman mitään muistikuvia tapahtumista. Reikä päässä, silmä mustana, lukuisia ruhjeita ja 2 kylkiluuta poikki. Huumehörhöt kävivät kimppuun, suuttuivat kun pyysin että otatteko koirat kiinni ja viette pois lapsille erotellulta alueelta. Penniäkään en ole kipukorvauksia tähän mennessä saanut, mitään tuomioita ei 2 pahoinpitelijä saanut vaan päinvastoin jätettiin tuomitsematta koska takana oli niin monta aikaisempaa tuomiota. Iltapäivälehtien sivuille pääsin pikku-uutisena, ikävä kyllä.

Vierailija
62/74 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittais ollenkaan, joten en sanoisi. Ei koirat oo sen tautisempia tai likaisempia kuin ihmisetkään. Kunhan omistaja kerää mahdolliset jätökset rannalta niin mulle aivan sama.

Toki tiedän ettei koiria saa yleisillä rannoilla uittaa, ja siksi en omaa koiraa sellaiseen paikkaan veisi jos mulla koira olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on nämä ääliöt, jotka eivät poista punkkipantaa koiraltaan ennen uittamista, koska ei se pieni määrä mitään haittaa. Tämä on ehdottomasti pantojen käyttöohjeissa kielletty, koska aineet ovat myrkyllisiä vesieliöille. Eikä vain vesieliöille vaan myös ihmisille, kyseessä on hermomyrkky! Olen törmännyt tällaisiin koiranomistajiin ja puistattaa ajatus siitä kuinka moni oikeasti näin toimii. En haluaisi lapseni uivan tällaisessa vedessä, vaikka koirien uimapaikka olisi kauempanakin.

Vierailija
64/74 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on nämä ääliöt, jotka eivät poista punkkipantaa koiraltaan ennen uittamista, koska ei se pieni määrä mitään haittaa. Tämä on ehdottomasti pantojen käyttöohjeissa kielletty, koska aineet ovat myrkyllisiä vesieliöille. Eikä vain vesieliöille vaan myös ihmisille, kyseessä on hermomyrkky! Olen törmännyt tällaisiin koiranomistajiin ja puistattaa ajatus siitä kuinka moni oikeasti näin toimii. En haluaisi lapseni uivan tällaisessa vedessä, vaikka koirien uimapaikka olisi kauempanakin.

Höpö höpö. En todellakaan ole riisunut pantaa eikä käyttöohjeessa siihen kehotetakaan. Luulisi, että me koiranomistajat ollaan sitten täynnä hermomyrkkyjä 😃

Vierailija
65/74 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin rannalla, nainen tuli koiransa kanssa siihen ja heitti koiralle lelua veteen. Vedessä pulikoi toistakymmentä lasta, ja tämän rouvan kirppuinen koira.

Hyi! Koira suihkuun heti, yltäpäältä lasten kuzessa! 🤢

Koira kun ei uidessaan pissi tai pazco, mutta ihminen kyllä

Vierailija
66/74 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin koirat rannalla uimassa kuin kuivaksipannut tautiset kusılutkat.

Vierailija
67/74 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulle tulee pittieni uittamisesta joku urputtamaan niin päästän ne irti. Seurauksista en vastaa, mutta kerrottakoon että autonrenkaita repivät kappaleiksi kotona tarhassa.

Kannattaisi keksiä niille aivotyötä, ettei tule tuollaisia turhautumia. Ei voi koira hyvin, jos se repii renkaita.

Vierailija
68/74 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun suojaan ninja/isis-asuun j akuvaan järjestelmäkameralla kaiken kotikäyttöön.

Vierailija
69/74 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on kyllä ihmeen lapsi sekä koiravastainen maa. Jokapaikassa aina syrjitään joko lapsia taik sitten koiria. Ulkomailla on tosi yleistä että rannoilla on koiriakin.

Vierailija
70/74 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA KUN EI TÄÄ MEIDÄN SESSE TEE KENELLEKÄÄN MITÄÄN, SE ON IHAN KILTTI JA PUHDASKIN!

Vierailija
71/74 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippunee varmaan pannasta, että onko siinä kunnon myrkkyjä vai ei. Ei kaikissa ol

Vierailija
72/74 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koirat tietää ettei uimassa ollessa pissata eikä kakakata. 🙄

Vierailija
73/74 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat rannalla oksettaisi, mutta tuskin menisin sanomaan mitään, en halua joutua tappeluun.

Vierailija
74/74 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi sanomaan, mulle on ihan se ja sama.

Muutenkaan en ymmärrä miksi jotkut haluaa tieten tahtoen pahoittaa toisen mielen. Tuntuu, että oikein nauttivat kun pääsevät näpäyttämään jotakuta.

Enkä ole pätkääkään koira-ihminen, itselläni ei ole koskaan ollut koiraa enkä sellaista edes halua. Mutta siitä huolimatta ei mua häiritse koirien uinnit pätkän vertaa.