Oletko ihan selvinpäin
Ei täällä kyl porukka ole ihan selvinpäin meinaan juttujen tasosta päätellen.
Kommentit (40)
Valitettavasti. Olen kyllä työtön ja vailla vastuita tai perhettä niin voisin vaikka nytkin ryypätä, mutta ei ole oikein rahaa juuri nyt. Ehkä ensi maanantai-keskiviikko vetäisen taas putken.
Olen. Tekisi kyllä mieli bentsoja, vaikka siitä on vuosia kun viimeksi käytin
Meinasin sanoa, että olen, mutta sit tajusin, että mullahan on vajaa liköörilasi tuossa vieressä ja olen siitä juonut. Mut mitenkään humalainen olo ei ole..
En jaksa tänään olla selvinpäin, ostin viskipullon. Sain tänään syöpädiagnoosin ja pohdin että mihin maahan sitä lähtisi loppuiäksi. Reuma myös kaverina joten yhtään kylmää talvea en enää täällä kärsi. Tsemppiä kaikille ja mukavaa syksyä. <3
N30
Kestääkö naisia selvinpäin. Miksi miehet on aina kännissä viikollakin. No koska eivät kestä naistaan selvänä.
Vierailija kirjoitti:
En, pahaa votkaa eikä kunnon lantrinkia. Saatna.
Tai no, onhan sitä nyt paljon pahempaakin maistettu.
Iltapäivään mennessä selviää, tai melkein selviää.Jatkoksi ohutta yläpilveä.
Vieras naapuri kirjoitti:
Kestääkö naisia selvinpäin. Miksi miehet on aina kännissä viikollakin. No koska eivät kestä naistaan selvänä.
Ei sitä pakko ole naisen kanssa asua, muuttaa pois jos on niin kamalaa.
Selvin päin, tietenkin, nyt on maanantai ja töitä, töitä. Tulin vain pikaisesti piipahtamaan, enkä ole mitään höpöjuttuja tänne kirjoitellut enkä aiokaan.
Olen nyt selvinpäin. Huomenna kyllä aion juoda pari lasia valkoviiniä paistetun kuhan kera. Olen lomalla ja mökillä.
En :(
toka vika lomapäivä ja avasin äsken viinipullon, kun mies paistoi härkää ruuaksi.
Ei voi juopotella koska lähes joka aamu pitää herätä ja lähteä kalaan aikaisin. Tälläistä on työttömän kalstajan elämä ettei mitää alkoholia sallita.
Kyllä olen. Töissä vaan oli rankka päivä, ei jaksa enää käyttää aivoja.