Paras eines mitä olet syönyt ja ostat usein?
Tykkään älyttömästi Mama kananmakuisista nuudeleista. Malesialaisia makuja, aina teen kulhoon näitä ja lisäät kuumaa vettä, sitten sinne voi kaataa sekaan vaikka paistettuja kasviksia ja kanaa, kalaa tai lihaa vaihtelevasti. Joskus leikkaan kananmunia myös joukkoon. Vähä semmonen suomalais-malesianainen versio Japanin rameneista. Ja parasta on että siinä on kaikki mitä keho tarttee.
Kommentit (661)
Lidlissä myytävä bulgur & hummus -salaatti. 2 makua; toisessa tomaattikastiketta, toisessa salaattijuustokuutioita.
Vierailija kirjoitti:
Mä syön joka päivä valmisruokia. Sairaus, joka estää ruoan valmistuksen. (Ennen kokkailin koko ajan)
Tökkii kyllä kauppojen valikoima ja hyviä vaikea löytää; vielä kun on laktoositon ja gluteeniton.
...ja toi yksi pätijä voi painua h**on.
Kiinnostaisi, mitä gluteenittomia olet löytänyt?
Knorrin pasta snackpot carbonara -purkkipasta. Kuumaa vettä lisätään viivaan saakka, sekoitus ja pieni haudutus.
Ruokakauppojen pakastekaapista löytyvä Beijin8-merkin soijapapu-sitruunaruoho dumplings (10kpl). Näitä kun paistaa pannulla öljyssä ja dippaa vielä ponzu-sitrussoijakastikkeeseen, niin on hetken tosi onnellinen.
Pirkka liha-kaalilaatikko on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei vissiin ole järkeä keitellä yhtä annosta kaurapuuroa.
Hernekeittoa anoppi keittelee, sitä on meillä pakkasessa muutama annos.
Teettekö hyvät emännät itse maksalaatikonkin?
Tein ennen maksalaatikonkin itse, en enää. 😁
Lidlin pakastepitsat. Varmaan ainoita eineksiä, joita himoitsen.
Jansson kiusaus. Myos kirjolohikiusaus on hyvää.
Laatueroja näyttää olevan,, johtunee yleisestä halpuutuksesta voiton saajan eduksi.
Saarioisen tonnikalapizza. Syön niitä usein, muuten en eineksiä syö.
Mia grande pepperoni pakastepitsa sekä erimakuiset tortilliinit
Pirkan tomaatti-paprikakeitto! Nam!
Vierailija kirjoitti:
Lidlin pakastepitsat. Varmaan ainoita eineksiä, joita himoitsen.
Ovat parempia kuin muualla, ja Pizza Arrabbiata on suorastaan erittäin hyvä. Tyypillisesti Lidlille sitä ei kuitenkaan saa kuin toisinaan.
Lidlin kalapullat, saarioisten kalatäytepihvit (näitä en oo enää nähnyt😟), saarioisten lohikeitto, pinaattikeitto...
Saarioisten porkkanalaatikko..
Pirkan mozzarellapizza.
Pirkan parhaat riisipiirakat pakastealtaasta, nam, maistuvat kunnollisilta karjalanpiirakoilta, melkein kuin mummovainaan tekemiä, melkein.
Unohdin rakkaat kalapuikot, joita ostan usein sekä nämä
https://www.findus.fi/tuotteet/kalat/paneroidut-kalat/taysjyva-kalafile…
136
Vierailija kirjoitti:
R-kioskin tuliset kanataquitot. Lasketaanko eineksiksi?
Mä söin tänään eka kerran, sekä sen kanan että juuston, ja ne oli kyllä oikeesti tosi hyviä. Mulle vähän liian tulisia mut ne on niin pieniä että se liika tulisuus ei haittaa tossa määrässä.
Vierailija kirjoitti:
Kokkikartanon kebab riisillä.
Tää on niin hyvää ! Ostan usein
Kokkikartanon kalaleike muusilla, Kokkikartanon iso lohikeitto (lohi on kunnon paloina maitoliemessä), Kokkikartanon lohikiusaus, Saarioisten linssi-tomaattikeitto.
Kokkikartanon lohikiusaus, Oetkerin mozzarellapizza, Saarioisten maksalaatikko, pakastepinaattikeitto, lihaperunasoselaatikko, thai cubet, kalapuikot.
Kerran ostin Olo lihapullia maustepippurikastikkeessa, se oli ookoo, samoin Italia lautasella kana-kantarellirisotto.