Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko sekoamassa? Tunne siis että vesipisara tippui iholle

Vierailija
15.08.2022 |

Eilen olin kylässä ja istuttiin kahvipöydässä. Vastapäätä ison pöydän toisella puolen istui pariskunta ja vieressäni puolisoni. Pöytä oli umpinainen, eikä pöydän alla ollut mitään tai ketään.
Yhtäkkkiä nimittäin tunsin, että paljaalle säärelleni tippui voimakas tippa vettä. Hätkähdin mutta en kenellekään mitään sanonut. Kokeilin säärtäni, mutta ei se ainakaan merkittävästi jos ollenkaan ollut märkä tai kostea.
Tämä jäi ihan tosi kovin häiritsemään! Olenko sekoamassa vai mikä tuo ilmiö oli? En keksinyt tai keksi mitään syytä asialle. Auttakaa! T. Ihan tavallinen immeinen

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain neurologista, tulee mieleen.

Vierailija
2/23 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla voi olla joskus lieviä aistihairahduksia tai muita outoja tuntemuksia, ei kuulosta kovin epätavalliselta. En huolestuisi. T. lääkäri

Vierailija
4/23 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpänen! Kärpänen tuntuu iholla viileältä ja jotenkin märältä, ilmeisesti se imukärsän kosketus.

Vierailija
5/23 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se voi olla ollut kärpänen tai vaan virheaistimus, ei tarvitse olla huolissaan

Vierailija
6/23 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko voinut olla spermatippa jostain kauempaa joka lennähti päällesi?

Vierailija
7/23 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, ei saanut pohdiskella josko se olisi näistä viimeaikaisista injektioista johtuva?

Vierailija
8/23 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ala toistumaan, niin älä jää liikaa tuollaista miettimään.

Itsekin joskus aistinut jotain, jonka parin sekunnin päästä alkaa epäillä että tapahtuiko sittenkään mitään (tuntemus, ääni tms.)

Vierailija
9/23 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sekoamassa. Minullekin välillä tulee tunne, että kylmä vesi valuu pitkin jalkaa. Kysyin psykiatrilta, että liittyykö johonkin mielensairauteen niin sanoi ettei vaan on jotain neurologista.

Vierailija
10/23 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hermohommeli. Yhteen aikaan minulla tuntui että vettä valuu jalkaa pitkin. Meni sitten omia aikojaan ohi.

Vierailija
11/23 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin. Unohtui sanoa, että ihminenhän ei oikeasti tunne lainkaan sellaista tunnetta kuin märkä, että se on kaikilla aina harhatuntemus. Vesi ei tunnu oikeasti miltään. Joten kaiketi nämä tuntemukset voi silloin syntyä spontaanistikin.

Vierailija
12/23 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvätunto. Aistit tilasta tai ihmisistä jotakin selvätunnon (henkinen selväaisti) kautta. Tai jokin voimisti tuntemuksia ihossa, kuten aiempi alkoholi tai lääke. Jotkut saavat muistikuvan edellisestä elämästä ja tuntemuksen.

Vierailija
13/23 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tekee reidessä oleva kasvain tuollaisia oireita. Välillä tuntuu kuin kuumaa vettä valuisi pitkin reiden ihoa.

Vierailija
14/23 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko väsynyt tai stressaantunut? Voisiko se aiheuttaa jotain vastaavaa?

Vierailija
15/23 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksittäisistä tuollaisista tarvitse mitenkään huolestua. Jotkut hermoimpulssit vaan aktivoituneet jostain syystä vähän väärään aikaan. Sitä sattuu joskus.

Vierailija
16/23 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla kokemuksia?

Vierailija
17/23 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta tästä! Välillä tuntuu että katosta tippuu vettä päälle, vesipisara mutta muuten kuiva. Aika outoa.

Vierailija
18/23 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kokemusta tästä! Välillä tuntuu että katosta tippuu vettä päälle, vesipisara mutta muuten kuiva. Aika outoa.

Osaan myös "ennustaa" mitä joku ihminen sanoo ja tadaa sanoo juuri sen saman asian. En tiedä mistä tuo tulee.

- Kirjoittaja

Vierailija
19/23 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mulla on ollu tuo ihan sama harhatuntemus!!! Todellakin vesipisaran tuntemus

Vielä käyn töissä, eikå työkaverit ole huomauttanu sekoamisesta...

Vierailija
20/23 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KATTO VUOTAA

Siinä asunnossa/ talossa vuotaa katto!

Tiedän saman ikävän tunteen , että sisällä , millaista se on kun Keskellä yötä havahut siihen että katto vuotaa!

Olen asunut semmoisessa talossa jossa vuoti katto!

Ja hiiriä päästäisiä raapi välikatolla ja tuli sisään.

Et ole sekoamassa , huomata kohteliaasti että katto taitaa Teillä vuotaa.

On Ehdottomasti Isännöitsijä käytvä kahtomassa sekä Rakennustarkastaja , ja että remontti mies turvavaljaat ja kypärä päässä.

HETI.

Jos kuitenkin on Heidän oma,

Omakotitalo että ei vuokralla silloin, se on Heidän hommattava

Rakennustarkastaja , että joku korjaaja.

Miksi omakotitalonkin kattoa tarkistamaan rakennustarkastaja?

Koska se pitää olla koko talo Määräysten mukaisesti turvallinen.

Kannattaa googlettaa paremmin vielä ketä ketä tarvii olla .

No ei tietenkään poliisi eikä muu vastaava!

Vaan kun remotoi omistamaansa asuntoa ja omakotitaloa pitää olla rakennustarkastaja Hyväksymä niin mä olen sen asian käsittäny.

Joo katto vuotaa!

Se rivitalo jossa asuin eipä paljon muutenkaan tehty remonttia, huopa vaan laitettiin tasakatyoin se oli vuonna 1974 valmistunut rivitalo ja purettiin Vasta,

2017 syksyllä, kun näki sen purkua kauissano sain olla miten laho se oli!

Hiiren pesäkin löyty, välikatolta!

🔍🛠

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä