Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prisma-pariskunnat esittäytyy

Vierailija
15.08.2022 |

Täällä on taas paljon kiistelyä ihmisten tasoista ja valintakriteereistä.

Parisuhteessa olevat, kuvailkaa itseänne ja kumppanianne niin nähdään millaiset ihmiset on löytäneet suhteen.

Aloitan.

minä, nainen
- amk-tutkinto
- toimihenkilö
- palkka n. 3000 e
- ylipainoinen (painoindeksi 30.5 - tavatessa olin lievästi ylipainoinen)
- ikä yli 30
- ei lapsia, haluaisin jos olisin löytänyt miehen joka haluaa olla enemmän kotona

mieheni:
-ammattikoulututkinto
-duunari
-palkka jossain 2000 paikkeilla
- liikunnallinen, normaalipainoinen
-ikä yli 30
- ei lapsia eikä halua

Molempia kiinnostaa yhteiskunnalliset asiat ja kulttuuri. Tavattiin Tinderissä ja juttu luisti niin hyvin että mentiin vuoden sisällä yhteen. Nauretaan paljon yhdessä kun on samantyyppinen huumorintaju. Arvomme ovat lähellä toisiaan. Raha-asiat suurinpiirtein puoliksi, mutta ei ynnäillä kuitteja.

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, nainen:

- amk-tutkinto

- toimistotyö/toimihenkilö, palkka n. 2600e, nyt vanhempainvapaalla ja myöhemmin hoitovapaalla (= persaukinen siis)

- normaalipainon ja ylipainon rajalla, tarkoituksena karistaa vielä 4-6kg raskauskilojen lisäksi, jotka kiloa vaille lähteneet

- ikää 30+

- kaksi yhteistä lasta, taapero ja vauva pienellä ikäerolla

Mies:

- ammattikoulututkinto

- duunari, palkka n. 2000e

- normaalipainoinen

- vuoden minua vanhempi

Ollaan tunnettu lapsesta saakka, eli 20+ vuotta. Miehen sisko on lapsuuteni paras kaveri, jonka kanssa tunnettu päiväkodista saakka. Yhdessä miehen kanssa ollaan oltu 12 vuotta, ei naimisissa eikä edes kihloissa, eikä varmaan koskaan mennäkään. Viha-rakkaussuhde, yleensä vähän enemmän vihan puolella, mutta ei osata/jakseta/viitsitä (eikä oikeasti välttämättä halutakaan) erota.

Oltiin molemmat tosi hoikkia, kun alettiin seurustella. Nyt tullut molemmille kiloja 15+kg.

Pelataan yhdessä tietokoneella, mikä on samaan aikaan sitä kuuluisaa yhteistä parisuhdeaikaa ja massiivinen riitakapula, koska mies istuu koneella liikaa ja minä en saa omaa aikaa tarpeeksi.

Käydään muuten kaikissa kaupoissa aika tasapuolisesti, mutta perheen myötä enemmän Prismassa, koska vaippasankareille on parempi valikoima.

Vierailija
42/99 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, nainen:

- amk-tutkinto

- toimistotyö/toimihenkilö, palkka n. 2600e, nyt vanhempainvapaalla ja myöhemmin hoitovapaalla (= persaukinen siis)

- normaalipainon ja ylipainon rajalla, tarkoituksena karistaa vielä 4-6kg raskauskilojen lisäksi, jotka kiloa vaille lähteneet

- ikää 30+

- kaksi yhteistä lasta, taapero ja vauva pienellä ikäerolla

Mies:

- ammattikoulututkinto

- duunari, palkka n. 2000e

- normaalipainoinen

- vuoden minua vanhempi

Ollaan tunnettu lapsesta saakka, eli 20+ vuotta. Miehen sisko on lapsuuteni paras kaveri, jonka kanssa tunnettu päiväkodista saakka. Yhdessä miehen kanssa ollaan oltu 12 vuotta, ei naimisissa eikä edes kihloissa, eikä varmaan koskaan mennäkään. Viha-rakkaussuhde, yleensä vähän enemmän vihan puolella, mutta ei osata/jakseta/viitsitä (eikä oikeasti välttämättä halutakaan) erota.

Oltiin molemmat tosi hoikkia, kun alettiin seurustella. Nyt tullut molemmille kiloja 15+kg.

Pelataan yhdessä tietokoneella, mikä on samaan aikaan sitä kuuluisaa yhteistä parisuhdeaikaa ja massiivinen riitakapula, koska mies istuu koneella liikaa ja minä en saa omaa aikaa tarpeeksi.

Käydään muuten kaikissa kaupoissa aika tasapuolisesti, mutta perheen myötä enemmän Prismassa, koska vaippasankareille on parempi valikoima.

Onpas mukava lukea näitä erilaisia rakkaustarinoita. Toivottavasti saatte ratkaistua tuon oman ajan tasapainon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä, nainen

- bba + vtm

- toimihenkilö

- bruttopalkka n. 3200€

- normaalipainoinen, tällä hetkellä bmi 21

- ikä yli 40

- ei lapsia, en ole koskaan halunnut.

Vaimoni

- luk + 2 eri fm-tutkintoa

- johtavassa asemassa / asiantuntija + erilaisia osallistavia projekteja ns. harrastuksena

- bruttopalkka n. 4000€

- pyöreä, en kysy indeksiä :)

- ikä yli 30

- ei lapsia eikä halua.

Lidl-pari ollaan. Töissä tavattiin joskus 10+ vuotta sitten.

Mukava "tutustua" toiseen pariskuntaan jolla ei ole tulossa perheenlisäystä. Ja jännä miten lyhyen kirjoituksen pohjalta tulee tunne että olet kiva ihminen ja teillä on lämmin suhde.

Lidlissä näyttää muuten käyvän moni ketjun hyvätuloinen.

Vierailija
44/99 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaisten hintojen metsästäjät kirjoitti:

Työtön N 45+

Duunari M 45+

Velaton asunto-osake.

Ei lapsia.

Prisma on ykkönen.

Tässä on ketjun kovin nimimerkki!

Vierailija
45/99 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N37

Kaksi yliopistotutkintoa

Vaativa asiantuntijatyö, bruttopalkka noin 4300/kk

Pitkä, urheilullinen ja normaalipainoinen

M33

Ammattikoulun käynyt duunari

Bruttopalkka noin 3000/kk

Pitkähkö, urheilullinen ja normaalipainoinen

Tavattiin Tinderissä 4,5 vuotta sitten, kemiat kohtasi ja edettiin melko nopeasti, kun se kerran tuntui molemmista hyvältä. Miehen puhevika ja matala koulutustaso ei ollut ongelma minulle eikä minun ahdistus- ja syömishäiriöongelmat ja keskeneräinen avioeroprosessi hänelle.

Itse olin vajaa vuosi aikaisemmin eronnut 11 vuoden suhteesta, miehellä ei ollut juurikaan parisuhdehistoriaa. Kummallakaan ei ollut lapsia mutta kumpikin halusi niitä. Nyt ollaan naimisissa, meillä on 2-vuotias lapsi ja syksyllä syntyy toinen.

Ollaan edelleen erittäin rakastuneita ja vaikka suhde onkin vuosien ja perheenperustamisen myötä kovasti arkistunut, niin joka päivä tuntuu oikeastaan vain paremmalta <3 Ja Prismassa käydään kerran viikossa ostamassa neljä kassillista ruokaa :)

Vierailija
46/99 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N37

Kaksi yliopistotutkintoa

Vaativa asiantuntijatyö, bruttopalkka noin 4300/kk

Pitkä, urheilullinen ja normaalipainoinen

M33

Ammattikoulun käynyt duunari

Bruttopalkka noin 3000/kk

Pitkähkö, urheilullinen ja normaalipainoinen

Tavattiin Tinderissä 4,5 vuotta sitten, kemiat kohtasi ja edettiin melko nopeasti, kun se kerran tuntui molemmista hyvältä. Miehen puhevika ja matala koulutustaso ei ollut ongelma minulle eikä minun ahdistus- ja syömishäiriöongelmat ja keskeneräinen avioeroprosessi hänelle.

Itse olin vajaa vuosi aikaisemmin eronnut 11 vuoden suhteesta, miehellä ei ollut juurikaan parisuhdehistoriaa. Kummallakaan ei ollut lapsia mutta kumpikin halusi niitä. Nyt ollaan naimisissa, meillä on 2-vuotias lapsi ja syksyllä syntyy toinen.

Ollaan edelleen erittäin rakastuneita ja vaikka suhde onkin vuosien ja perheenperustamisen myötä kovasti arkistunut, niin joka päivä tuntuu oikeastaan vain paremmalta <3 Ja Prismassa käydään kerran viikossa ostamassa neljä kassillista ruokaa :)

Voi miten kaunis kertomus teillä. Tätä on rakkaus, kun voi kohdata ja sitoutua toiseen sellaisena kuin kumpikin on.

Vierailija
47/99 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+ akateeminen pariskunta, 33 vuotta yhdessä, lapset jo pois kotoa muuttaneita. Tapasimme aikonaan baarissa miehen ollessa varattu, yhden yön jälkeen mies jätti avopuolisonsa ja olemme siitä asti viihtyneet yhdessä. Mies on suurituloinen yrittäjä ja elättää minua, olemme molemmat varakkaita ja varakkaasta suvusta. Olen eläkkeellä omasta ammatistani (=en usko, että palaan enää normaaliin työelämään) ja kirjoitan tietokirjaa (olen julkaissut ennenkin), minkä vuoksi tänne ensimmäisen kerran tulinkin. Tavatessa olimme molemmat hoikkia, nyt pientä ylipainoa molemmilla. Käymme harvoin muissa kaupoissa Prismassa, koska siellä on paras luomuvalikoima. Joskus ostamme suoramyynnistä ja Reko-piiristä luomutuotteita. 

Vierailija
48/99 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä 36 vuotias mies

Sinkku

Lievä ylipaino

Bruttopalkka 8000€/kk

Pääomatulot 600€/kk

Sinkku

Laittakkee mammat s-postiosoitteita :D

Onnea etsintään :D sinusta tulee mukavan positiivinen huumori/supliikkimies mieleen. Toivottavasti mamma löytyy, jatka ihmeessä tällaisella avoimella ja hauskalla linjalla <3

t. Ap.

Kyllä vain, talouteni bonuskertymä kaipailee lisäkertymää :)

Ja bonuksena saa vielä hyvän jutun siitä miten ollaan tavattu.

Uusia prisma-pariskuntia odotellessa! :D

onko täällä muuten ketään vauva.fi foorumilla tutustunutta? Tai harrastuksena molemmilla palstailu?

Vierailija
49/99 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat vältellään kaupassa käyntiä viimeiseen asti, etenkin Prismaa. Minä asioin mieluiten (mahdollisimman harvoin) Citymarketissa ja mies S-marketissa. Lidlistä ostetaan kaikki mikä on siellä parasta, paperit, pähkinät, mitä milloinkin. Pitäisi tilata Citymarketista ruuat kerran viikossa, mutta minä olen tarkka esim. hevin laadusta ja tuoreudesta ylipäänsä, sekä haluan vertailla hintoja. Siksi käymme edelleen itse kaupassa, vaikka laiskuus ja mukavuudenhalu vie voiton, aika ei antaisi myöten ja kiinnostus nolla.

Minä, nainen

- työn ohessa suoritettuja ammatti- ja erikoisammattitutkintoja useampi

- ylempi toimihenkilö- bruttopalkka 5500€/kk + pääomatuloja sijoitusasunnoista (velkavivulla hankittu joten menevät lainoihin)

- normaalipainoinen, liikkuminen viikottain pakosta (lasten kanssa). Pitäisi pudottaa noin 4kg mikä noussut vuoden aikana, niin sitten olisi hyvä.

- ikä -40

- kolme lasta

Puoliso, mies:

- ylioppilas

- ylempi toimihenkilö

- bruttopalkka ~7500-8000€/kk + pääomatuloja sijoitusasunnoista (velkavivulla hankittu joten menevät lainoihin)

- ylipainoinen, urheilee, ajattelee terveyttään ja pudottaa painoa

- ikä +30

- yksi lapsi

Tavattiin Tinderissä. Kolahti heti.

Vierailija
50/99 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katselee täällä(kin) ilmoitettuja tulotietoja, ehkä jopa melko realistista läpileikkausta nykypäivän suomalaisesta tulonjaosta, voi vain todeta, että osalle Prisma kansasta sillä, maksaako sähkö 5 vai 50 centtiä/kwh tai bensa 1.5 vai 3.0 euroa/litra ei tosellisuudessa ole mitään merkitystä.

Vierailija
51/99 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katselee täällä(kin) ilmoitettuja tulotietoja, ehkä jopa melko realistista läpileikkausta nykypäivän suomalaisesta tulonjaosta, voi vain todeta, että osalle Prisma kansasta sillä, maksaako sähkö 5 vai 50 centtiä/kwh tai bensa 1.5 vai 3.0 euroa/litra ei tosellisuudessa ole mitään merkitystä.

On sillä, kyllähän useimmat varakkaat pyrkivät elämään järkevästi ja säästäväisesti. Meillä lapset jo maailmalla, mutta nuoremmilla voi olla asunnot maksamatta ja kuluja lapsista, isoja velkoja. Rahaa ei siis ole niin paljon käytössä kuin tuloista voisi ajatella. Näin oli meilläkin nuorempana. Verotus on lisäksi Suomessa suurituloisten osalta Euroopan kovimpia, ellei olisi peräti kaikkein kovin.

Vierailija
52/99 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N: 50+

ylempi korkeakoulututkinto

asiantuntijatyö

bruttopalkka 3500 e/kk

poliittisia luottamustehtäviä, palkkiot 0-900 e/kk (brutto)

opiskelen työn ohessa

BMI 33,6

yksi aikuinen lapsi (oli aikuinen jo tavatessamme)

ulkonäkö tavallinen, en meikkaa, harmaat pitkähköt hiukset

pukeutumistyyli ja elämäntapa ekologinen (pellava ja puuvillavaatteet, vegaaninen ruokavalio, kierrätän jne)

M60+

ylempi korkeakoulututkinto

yrittäjä

passiivista tuloa

en tiedä tuloja enkä omaisuutta

puoluekanta eri kuin minulla mutta aika lähellä omaani, ei kovin aktiivinen politiikassa

BMI varmaan noin 30 kieppeillä

ei lapsia

hyvännäköinen, tummat taipuisat hiukset, kauniit silmät

ei ole kiinnostunut trendeistä, pukeutuu farkkuihin ja t-paitoihin

kierrättää

Vierailija
53/99 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu kun olisi mainoskatkolla hyllyjen välissä, niin hyvin sisäistettyä tajunnanvirtaa.

Vierailija
54/99 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tämä läpileikkaus. Olen itse ollut sekä opiskelija että tehnyt puutarha-alan töitä ja asiakaspalvelutyötä. Opiskelijana silloin aikanaan sain opintorahaa n. 200 e, asumislisä kattoi soluasunnossa asumisen. Pienipalkkaisessa työssä 1600 e bruttona oli jo huippuansio.

Nyt 3000 e kuukaudessa tulee työssä johon olen kouluttautunut sekä amk:ssa että useilla kursseilla ja koulutuksilla ja työssä on vastuuta ja se seuraa välillä vapaalle ja lomille. En valita bensan hinnasta tai sähköstä ha haluan maksaa veroja, mutta jonkun taulukon mukaan kuuluin tilastollisesti yhteiskunnan toiseksi parhaiten toimeentulevaan kymmenykseen joten varaakin pitäisi olla. Ja kiitollinen.

En kuitenkaan halua alkaa tästä vääntämään tässä ketjussa.

T. Ap

Vierailija
55/99 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavatessamme oli eri tilanne,nyt on tämä:

Minä nainen:

- amk

- työtön

- palkka ennen (bruttona) 2800

- hoikka

- ei lapsia

Mieheni

- amis

- duunari

- palkka vaihtelee 2500-4500

- lihava

- aiemmasta liitosta lapsia

Vierailija
56/99 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä onko ammatti ja palkka tässä oikesti se juttu

Vierailija
57/99 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tasoista piti jotain päätellä, niin olisi kannattanut kysyä ulkonäköä tarkemmin kuin painoa. Esim. miehen pituus.

Vierailija
58/99 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä tuntuu kun olisi mainoskatkolla hyllyjen välissä, niin hyvin sisäistettyä tajunnanvirtaa.

Eli väität, että ihmiset mainostavat itseään eli valehtelee?

Vierailija
59/99 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli väität, että ihmiset mainostavat itseään eli valehtelee?

Täällä on porukkaa, joiden mielestä kaikki ovat juovuksissa päivittäin ja rutiköyhiä. Hirveä määrä päihdeongelmaisia oleilee täällä, mutta ei siinä mitään, olen vain pannut asian merkille. Jokaista joka väittää olevansa varakas epäillään valehtelijaksi. Kaikki myös ovat lihavia tuon saman porukan mielestä. Kuvastanee heidän ikkunastaan näkyvän keskivertokansalaisen elämää.

Vierailija
60/99 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä, N

- amk-tutkinto

- ylempi toimihenkilö

- bruttopalkka 4400 €/kk

- normaalipainoinen

- 32v

- ei lapsia

- koira

mieheni:

- amk-tutkinto

- esimiestehtävissä

- bruttopalkka 3700 €/kk

- hieman ylipainoinen

- 32v

- ei lapsia

Tavattiin Tinderin kautta baarissa. Mies oli aktiivisempi osapuoli. Molemmat hoitaa ruuanlaittoa ja siivousta. Minä olen rahan kanssa tarkempi, meillä ei ole yhteistä tiliä muun kuin lainanmaksun osalta. Viihdytään sekä kotona, kavereilla, perheiden luona, ulkona ja matkoilla. Toiveissa max. 1 lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan