Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prisma-pariskunnat esittäytyy

Vierailija
15.08.2022 |

Täällä on taas paljon kiistelyä ihmisten tasoista ja valintakriteereistä.

Parisuhteessa olevat, kuvailkaa itseänne ja kumppanianne niin nähdään millaiset ihmiset on löytäneet suhteen.

Aloitan.

minä, nainen
- amk-tutkinto
- toimihenkilö
- palkka n. 3000 e
- ylipainoinen (painoindeksi 30.5 - tavatessa olin lievästi ylipainoinen)
- ikä yli 30
- ei lapsia, haluaisin jos olisin löytänyt miehen joka haluaa olla enemmän kotona

mieheni:
-ammattikoulututkinto
-duunari
-palkka jossain 2000 paikkeilla
- liikunnallinen, normaalipainoinen
-ikä yli 30
- ei lapsia eikä halua

Molempia kiinnostaa yhteiskunnalliset asiat ja kulttuuri. Tavattiin Tinderissä ja juttu luisti niin hyvin että mentiin vuoden sisällä yhteen. Nauretaan paljon yhdessä kun on samantyyppinen huumorintaju. Arvomme ovat lähellä toisiaan. Raha-asiat suurinpiirtein puoliksi, mutta ei ynnäillä kuitteja.

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, N

- Ammatillinen koulutus, lisänä muualta haettua oppia ravintola-alalle.

-Keittiömestari

-Bruttotulot n. 3200€/kk

-Vähän pyöreä

-30v.

-1 lapsi ennestään, toinen tulossa nykyisen kanssa.

Mies

-Yliopistokoulutus

-Lääketieteen lisensiaatti

-Bruttotulot 5000€

-Hoikka

-28v.

-Ei lapsia ennestään. Haluaa kaksi.

Hauska tavata! Osaatko sanoa miten päädyitte yhteen/tapasitte ja onko teillä jotain yhteisiä harrastuksia tai arvoja?

t. Ap

Vierailija
22/99 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarket pariskunta

Minä, nainen

- sairaanhoitaja

- palkka 2512€

- normaalipainoinen

- liikunnallinen

- 40v

Mies

- DI

- 7700€

- alipainoinen

- liikkuu vain pakosta

- 40v

Yhdessä 22 vuotta, 2 yhteistä lasta.

Muutosta 22v takaiseen: opiskelijavuodet on vaihtuneet työpaikkoihin, olen saanut lisää kiloja, mies on menettänyt runsaasti kiloja :D tasapaino siis säilyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön N 45+

Duunari M 45+

Velaton asunto-osake.

Ei lapsia.

Prisma on ykkönen.

Vierailija
24/99 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, N

-Keittiömestari

-Bruttotulot n. 3200€/kk

-Vähän pyöreä

-30v.

Mies

-Yliopistokoulutus

-Bruttotulot 5000€

-Hoikka

-28v.

Hauska tavata! Osaatko sanoa miten päädyitte yhteen/tapasitte ja onko teillä jotain yhteisiä harrastuksia tai arvoja?

t. Ap

Silleen perinteisesti, että mies laittoi tinderissä viestiä :D Mulla ei meinannut olla millään aikaa treffeille, joten heitin vitsillä et tulee meidän ravintolaan syömään. Hän tuli :)

Hyvin paljon jaetaan yhteisiä arvoja, olemme molemmat myös aika perhekeskeisiä kotihiiriä, eikä kumpikaan oikein harrasta mitään (kodin ulkopuolella), ellei harrastuksiksi lasketa lukemista, lenkkeilyä, shakkia ja vaeltamista.

Vierailija
25/99 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen vuositulot 140 000€, minä jäin juuri asiantuntijatehtävistä eläkkeelle ja mies vielä muutaman vuoden töissä kansainvälisessä yrityksessä keskijohdossa. 

Lapsia ja lastenlapsia on. Uudehko okt, 2 autoa (liisattuja). N 10 kg ylipainoa molemmilla. 

Kaikki ruoka tehdään itse mitä voidaan. 

Vierailija
26/99 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, N

-Keittiömestari

-Bruttotulot n. 3200€/kk

-Vähän pyöreä

-30v.

Mies

-Yliopistokoulutus

-Bruttotulot 5000€

-Hoikka

-28v.

t. Ap

Silleen perinteisesti, että mies laittoi tinderissä viestiä :D Mulla ei meinannut olla millään aikaa treffeille, joten heitin vitsillä et tulee meidän ravintolaan syömään. Hän tuli :)

Hyvin paljon jaetaan yhteisiä arvoja, olemme molemmat myös aika perhekeskeisiä kotihiiriä, eikä kumpikaan oikein harrasta mitään (kodin ulkopuolella), ellei harrastuksiksi lasketa lukemista, lenkkeilyä, shakkia ja vaeltamista.

Voi miten ihana alku! Onnellisia kauppareissuja teidän koko perheelle 🤗

Monia näyttää yhdistävän muukin kuin sama ostoskärry.

T. Ap

Vierailija
27/99 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä, nainen

- ammattikoulututkinto

- tehdastyö (ei sama kuin mitä opiskelin)

- palkka n. 2000 e

- normaalipainoinen

- ikä vähän alle 30

-  yhteinen lapsi

mieheni:

-ammattikoulututkinto

-duunari

-palkka jossain yli 3000 (lisät nostaa)

- ylipainoinen

-ikä yli 30

- yhteinen lapsi

Minua kiinnostaa yhteiskunnalliset asiat, mies tykkää ruoanlaitosta ja elokuvista. Sarjoja katsellaan yhdessä. Tavattiin Tinderissä ja oltiin ensin eri kaupungeissa, mutta minä muutin miehen kotikaupunkiin kun sain töitä. Mukava, kunnollinen mies ja rauhallinen arki. Hassua huomata, että ollaan molemmat melko aktiivisia somessa :D

Vierailija
28/99 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Undviker S-affärerna överallt så det finns ingen orsak att desto mera öppna sitt privatliv. Tydligen tänker inte S-affärernas kunder på samma sätt.

Vierailija
29/99 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mies, 53 v.

AMK erityisasiantuntija, palkka noin 5000€/kk. Pääomatuloja noin 25000€/v. Normaalipainoinen ja aktiivinen. Eronnut aiemmasta avioliitosta, aikuiset lapset.

Nainen, 44 v.

AMK, myyntityössä, palkka noin 3200€/kk normaalipainoinen ja aktiivinen. Eronnut aiemmasta avioliitosta, aikuinen lapsi.

Nuukaillaan ostokset pääasiassa Lidlissä. Ja välillä milloin missäkin kaupassa. Ja koemme olevamme se Prisma "perhe", vaikka elämme avoparina.

Vierailija
30/99 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä mies, 53 v.

AMK erityisasiantuntija, palkka noin 5000€/kk. Pääomatuloja noin 25000€/v. Normaalipainoinen ja aktiivinen. Eronnut aiemmasta avioliitosta, aikuiset lapset.

Nainen, 44 v.

AMK, myyntityössä, palkka noin 3200€/kk normaalipainoinen ja aktiivinen. Eronnut aiemmasta avioliitosta, aikuinen lapsi.

Nuukaillaan ostokset pääasiassa Lidlissä. Ja välillä milloin missäkin kaupassa. Ja koemme olevamme se Prisma "perhe", vaikka elämme avoparina.

Kiva lukea miestenkin kirjoittamia esittelyitä!

Minulle tulee mielikuva että olette aktiivinen ja näyttävä pariskunta, joka kerää katseita molemmilta sukupuolilta kauppareissuilla. Nauttikaa ostoshetkistä ja toisistanne 😍

Vierailija
31/99 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä: nainen 57v, YO-tutkinto, yrittäjä, normaalipaino, tulot vaihtelee paljon, mut suunnilleen suomalaisissa keskituloissa pysytään noin keskimäärin

Mies 58 v, koulut keskeyttänyt rakennusalan työntekijä, hieman mahaa muuten jäntevä, en tiedä palkkaansa mutta varmaan vähemmän kuin minä, koska pyrkii aina maksattamaan laskut minulla

Yksi yhteinen, aikuinen lapsi

Vierailija
32/99 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä: nainen 57v, YO-tutkinto, yrittäjä, normaalipaino, tulot vaihtelee paljon, mut suunnilleen suomalaisissa keskituloissa pysytään noin keskimäärin

Mies 58 v, koulut keskeyttänyt rakennusalan työntekijä, hieman mahaa muuten jäntevä, en tiedä palkkaansa mutta varmaan vähemmän kuin minä, koska pyrkii aina maksattamaan laskut minulla

Miten päädyitte yhteen?

Vierailija
33/99 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten päädyitte yhteen?

Opiskelukavereita, yhteiset kuviot, paljolti myös yhteiset ystävät. Silleen helppo ratkaisu, muitakin vaihtoehtoja olisi ollut, mutta ei jaksanut sitä säätämistä välimatkojen ja muiden esteiden kanssa, joita en aio tarkemmin selitellä.

Vierailija
34/99 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei koskaan käydä yhdessä kaupassa. Miksi sinne molempien pitäisi mennä jonottelemaan ja kärryjen kanssa törmäilemään? Kaupassa käyminen ei ole kummankaan suosikkipuuhaa. 

Prismasta ja Lidlistä ostetaan ostokset, joskus S- marketista. 

Sori tosikkomainen vastaus, mutta en oikein tainnut tajuta tämän aloituksen pointtia.

Olemme duunaripariskunta, nettotulot yhteensä 4500e/kk. Ei lapsia, iät 49v ja 54v. Tavattiin baarissa aikoinaan. 

Vierailija
35/99 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä, nainen

- bba + vtm

- toimihenkilö

- bruttopalkka n. 3200€

- normaalipainoinen, tällä hetkellä bmi 21

- ikä yli 40

- ei lapsia, en ole koskaan halunnut.

Vaimoni

- luk + 2 eri fm-tutkintoa

- johtavassa asemassa / asiantuntija + erilaisia osallistavia projekteja ns. harrastuksena

- bruttopalkka n. 4000€

- pyöreä, en kysy indeksiä :)

- ikä yli 30

- ei lapsia eikä halua.

Lidl-pari ollaan. Töissä tavattiin joskus 10+ vuotta sitten.

Vierailija
36/99 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ei koskaan käydä yhdessä kaupassa. Miksi sinne molempien pitäisi mennä jonottelemaan ja kärryjen kanssa törmäilemään? Kaupassa käyminen ei ole kummankaan suosikkipuuhaa. 

Prismasta ja Lidlistä ostetaan ostokset, joskus S- marketista. 

Sori tosikkomainen vastaus, mutta en oikein tainnut tajuta tämän aloituksen pointtia.

Olemme duunaripariskunta, nettotulot yhteensä 4500e/kk. Ei lapsia, iät 49v ja 54v. Tavattiin baarissa aikoinaan. 

Kiitos vastauksesta 😊

On olemassa ns prisma-testi, jonka mukaan jos pohtii voiko pariutua, kannattaa mennä prismaan katsomaan minkälaisilla ihmisillä on parisuhteita.

Tämän aloituksen idea on näyttää se keskustelupalstalla kun täällä voi kuvailla muutakin.

37/99 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näkee kadulla tai vaikka kaupassa yhdessä kävelevän naisen JA miehen (+ lapsen), eihän heistä voi tietää, mikä heidän sukulaisuussuhteensa on. Siinä voi olla vaikka veli ja sisko.

Vierailija
38/99 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kun näkee kadulla tai vaikka kaupassa yhdessä kävelevän naisen JA miehen (+ lapsen), eihän heistä voi tietää, mikä heidän sukulaisuussuhteensa on. Siinä voi olla vaikka veli ja sisko.

Siksi tässä ketjussa pariskunnat voivat itse kertoa suhteestaan.

Vierailija
39/99 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä mies, 53 v.

Nainen, 44 v.

Kiva lukea miestenkin kirjoittamia esittelyitä!

Minulle tulee mielikuva että olette aktiivinen ja näyttävä pariskunta, joka kerää katseita molemmilta sukupuolilta kauppareissuilla. Nauttikaa ostoshetkistä ja toisistanne 😍

Kiitos. Rehellisesti sanottuna, meillä on tuo naispuolinen joka kerää katseita. Ja on jopa pidempi kuin minä. Minä olen melko tavis, eli se "Prisma" ukko.

Vierailija
40/99 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpäs oli pitkästä aikaa todella mielenkiintoinen aloitus, ketjujen parhautta💕

Hitsari&puutarhuri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi