Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tuon Sini teippiharjan laatu jotenkin heikentynyt

Vierailija
15.08.2022 |

Tuo teippi repeää lukemattomiksi riekaleiksi kun yrittää ottaa käytetyn osan pois 😣

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä oli joku virheellinen erä päätynyt myyntiin ja niitä riittää kaupoissa vielä pitkään. Sain tämän vastauksen kun valitin asiasta. Sain uusia, kunnollisia rullia korvaukseksi. Kuulemma näistä tullut paljon valituksia.

Vierailija
2/47 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa mitä, olin tulossa kirjoittamaan samaa!!! 😲

Otin eilen uuden työpuseron valmiiksi tätä päivää varten, ja ajattelin hieman pyyhkäistä siitä pölyjä uudella teippiharjalla johon vaihdoin uuden rullan minkä ostin viime viikolla. Tiedättehän kun vaateliikkeissä leijailee sellaista tekstilipölyä ja muuta joka ei välttämättä lähde tuulettamalla tai vaatetta puistelemalla, niin olen ottanut teippiharjalla aina sitä irti ja tähän mennessä on toiminut, mutta se teippi oli niin tahmeaa että se tarttui puseroon kiinni eikä meinannut lähteä irti! Kun sain sen vihdoin irti, lähti riekaleina se teippi, niin puseroon tarttui liimaraitoja siitä rullasta! 😡 Eikä siitä rullasta meinannut saada sitä käytettyä teippiäkään kunnolla irti kun piti saada uutta liimapintaa sillä kokeilin sitä seuraavaksi karheaan mattoon että tarttuuko siihen liimaa, no ei tarttunut mutta eikö noilla olisi tarkoitus pystyä vaatteitakin harjaamaan, siis edelleen?

En uskalla enää ottaa paria kankaista nojatuolia noilla enkä paria sohvatyynyä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen oli K-Supermarketissa ja Citymarketissa niitä vanhoja huonoja! Siis ne vanhat paremmat oli viimeksi vuosi sitten, nämä kaikki on jotain surkeaa kakkoslaatua. Varokaa ettei ne pilaa vaatteitanne tai muuta tärkeää.

Vierailija
4/47 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jotain niille on tapahtunut, heitin koko pskan roskiin kun en saanut edes sitä päällä olevaa paperikuorta pois kun repeili tuhansiksi pllun päreiksi. En osta enää. Pitää ostaa joku halppis H&Mstä tms.

Vierailija
5/47 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä oli joku virheellinen erä päätynyt myyntiin ja niitä riittää kaupoissa vielä pitkään. Sain tämän vastauksen kun valitin asiasta. Sain uusia, kunnollisia rullia korvaukseksi. Kuulemma näistä tullut paljon valituksia.

No miksi ne ei sitten takaisinkutsu niitä viallisia kaupoista, ihan varoiksi, sillä kohta porukka pilaa niillä kalliit vaatteensa totaalisesti! Niillä entisillä pystyi jopa pyyhkäisemään kashmirvillavaatteista ylimääräistä, noita uusia teippejä en todellakaan veisi minkään tekstiilien lähellä.

Vierailija
6/47 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken laatuhan on heikentynyt ja heikkenee ihan jatkuvasti. Laastarit eivät pysy, liimat ja teipit eivät pidä, leivinpaperi ei kestä kuin sen yhden käyttökerran enää, nailonsukat repeävät, kun niihin päin katsookin. Ja nailonista tehdään sentään hevosten riimuja ja laivojen kiinnitysköysiä...

Vierailija
7/47 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako Sinirullaa pitäis käydä ostamassa ja testaamassa että löytyy sellainen mistä ei lähde liima takertumaan vaatteeseen, ja josta saa käytetyn osan pois niin että repeää kerralla yhdestä kohtaa? Kun ei noi mitään halpojakaan ole, vaikkakin ilmeisesti halvemmalla tehtyjä nykyään.

Vierailija
8/47 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon reklamoinut tästä jo kaks vuotta sitten. Mitään ei vastattu... Sitä teippiä on tosiaan ihan mahdotonta saada ehjänä uutta pintaa esille, menee suikaleiksi ja monta kerrosta hukkaan. Löysin sit HM kahden euron tarraharjoja, en oo enää muita ostanut. Näissä hyvä katkoviiva ja teippi toimii moitteettomasti.

Se siitä kotimaisen suosimisesta.

Vierailija
9/47 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans ihmettelin, teippi repeili pieniksi soiroiksi mutta toisaalta takertuu liian lujasti kiinni rullaan. Silppusin yhden rullan kokonaan ennen kuin uskoin, ettei siitä kalua saa.

Toki ostan yleensä muutenkin Ikean teippirullia, ne on parempia. Sini-teippirulla kahvoineen on paljon kömpelömpi ja jäykempi kuin muiden valmistajien.

Oon aina ihmetellyt, miksi Sinituotteen kaikki tuotteet on jotenkin kömpelömpiä ja huonompia. Suomalaiset kuitenkin arvostaa kotimaisuutta niin paljon, että niitä pidetään sen perusteella laadukkaina. Itse ostan aina Wiledaa, jos kaupassa sitä on. WIledan siivoustuotteet on SIniä parempilaatuisia.

Vierailija
10/47 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös ihan sama kokemus! Olen ostanut niitä vaihtorullia ja tuskaillut niiden kanssa jo pitkään. Taidan myös alkaa ostaa H&Mstä tai Kappahlista tai jostain, Sinituotteen rullat on sellaista kuraa, ettei niihin huvita enää rahaa käyttää.

Vierailija
11/47 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä, en aio enää katsoakaan noihin surkeisiin teippiharjoihin päin vaan menen H&Mään ostamaan noita suosittelemianne.

Vierailija
12/47 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa tekin tää ketju niille tiedoks, että tästä puhutaan jo ihan palstoillakin.

Vierailija
13/47 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton firman toimari vaihtunut isästä tyttäreen joku vuos sitten, olisko tehty muutoksia ja siirretty tuotantoa johonkin toiseen maahan Suomesta ja Ruotsista?

Vierailija
14/47 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin menetin hermoni tuon viallisen teippirullan takia. Repeilee miten sattuu. Saa nähdä, viitsiikö enää ostaa tätä tuotetta lainkaan.

Vierailija
15/47 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaa järki lähteä kun yrittää saada revittyä sitä teippiä.

Vierailija
16/47 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistaja seuraa trendejä ja tekee nuo rullat nykyisin kierrätysmateriaalista. Tässä lopputulos.

Onneksi lattiateippirullien laatu on vielä kohdallaan.

17/47 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai viallinen erä? Nämähän on olleet sysipaskoja jo pari vuotta!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
18/47 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma! ettö kun ärsyttää. Mutta näköjään ei ole mikään maanantaikappale

Vierailija
19/47 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Sini tuotteet on ihan kammottavaa muovista paskaa! Tein kerran reklamaation lattialastasta jota en ollut koskaan ehtinyt käyttää mutta kun otin käyttöön ehkä pari vuotta ostosta ei toiminut mikrokuituliinan kiinnitys ollenkaan. Sain vastauksen että tuote on poistunut eivätkö korvaa esim vaihtamalla uuteen toimivaan. Eli myötävät poistaneensa tuotteen myynnistä koska se oli  kelvoton ja ovat korvanneet sen uudella muovipaskahärpäkkeellä mutta eivät koe että olisi vastuuta vanhasta toimimattomasta. 

Myöhemmin laitoin asiani facessa Sinin sivuilla kommenttikenttään ja sain vastauksena pahoittelua etten ollut tyytyväinen ja että korvaavat tietysti tottakai tuotteen. Kysyin miksi eivät korvanneet viestillä lähettäessäni vaan vasta kun julkisesti valitin? 

Paska pulju myy heikkolaatuista muovia ja keksittyihin tarpeisiin puhdistustuotteita millä maailma hukkuu lopulta paskaan. Itse boikotoin. 

Vierailija
20/47 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ikinä korvaa mitään huonoja tuotteitaan ja laatu on ihan paskaa kauttalinjan.