Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vartalotyyppi ratkaisee parinvalinnassa? Vai keksittekö parempaa seliystä?

Vierailija
03.02.2024 |

Minuun on elämäni aikana selkeästi ihastunut viitisentoista naista. Tarkoitan sitä, että naiset ovat olleet aloitteellisia minun suuntaani. Korostan selkeästi, koska en kovin helposti päättele naisen olevan ihastunut minuun.

Heitä yhdistää yksi asia: Jokainen on ollut ylipainoinen keskivartalopainotteisesti. Siis leveä vyötärö, vatsaa, paksut kädet, suheessa kapeat reidet ja pieni takapuoli. Yksikään ei ole ollut pieni ja siro, pitkä ja hoikka, kurvikas, atleettinen, roteva amatsoni, "thicc" (iso takapuoli ja paksut reidet, mutta kapea vyötärö), tms.

Itse olen keskivertoa lyhyempi, hoikka ja hyväkuntoinen.

Mistä tämä mielestänne johtuu?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kovin herkästi päättele kenenkään ihastuneen sinuun, niin mistä päättelet, että tuossa ovat kaikki sinuun ihastuneet? Ne ovat ne, jotka olet huomannut.

Vierailija
2/29 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkina-arvo.

Pieni ja hintelä mies on epäsuosituin. Pyöreä nainen on epäsuosituin.

Joko tasosi ei riitä muunlaisiin naisiin, tai he odottavat sinun lähestyvän, kun taas pyöreät naiset lähestyvät itse pakon edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä olen noin 180-senttinen, alle 60-kiloinen ja kropaltani poikamainen nainen, ja minulle on kiinnostuksensa ilmaisseet pari alle 170-senttistä herraa, yksi selkeästi ylipainoinen, useampi normaalipainoinen, ylsi jumalattoman hyväkroppainen urheilijatapaus, on ollut silmälasipäisiä, blondeja, tummia, goottipoikia ja yksi aussisurffarikin. 

Mitä tästä pitäisi ajatella? Ei oikein yhdistävää tekijää löydy vaikka kuinka mietin..

Vierailija
4/29 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et kovin herkästi päättele kenenkään ihastuneen sinuun, niin mistä päättelet, että tuossa ovat kaikki sinuun ihastuneet? Ne ovat ne, jotka olet huomannut.

En kiistä tätä.

Mutta jos näin on, miksi vain tiettyä vartalotyyppiä edustavat ovat selkeästi osoittaneet kiinnostusta? Miksi ne muut kiinnostuneet - jos heitä on/jos he ovat olleet hoikkia tms - eivät ole tehneet näin?

ap

Vierailija
5/29 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin aloitteellisia? Jotku miehet tulkitsevat naisen hymyilyn ja ylipäätään pelkän juttelun iskuyritykseksi. 

Vierailija
6/29 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minä olen noin 180-senttinen, alle 60-kiloinen ja kropaltani poikamainen nainen, ja minulle on kiinnostuksensa ilmaisseet pari alle 170-senttistä herraa, yksi selkeästi ylipainoinen, useampi normaalipainoinen, ylsi jumalattoman hyväkroppainen urheilijatapaus, on ollut silmälasipäisiä, blondeja, tummia, goottipoikia ja yksi aussisurffarikin. 

Mitä tästä pitäisi ajatella? Ei oikein yhdistävää tekijää löydy vaikka kuinka mietin..

Naisilla tuo on monimutkaisempaa, koska miehet ovat eri tasoilla kiinnostuneita. Parisuhderima on korkeammalla kuin seksisuhderima, jne.

Vierailija
7/29 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu siitä että kiinnität asiaan huomiota, ehkä sielläpäin on sen tyyppisiä naisia. Jos keskityt siihen mihin itse ihastut, se on kai pääasia.

Vierailija
8/29 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiiä, koska oon kans keskivartalopaksu (normaalipainoinen kyllä),.peputon, hoikkajalkainen, paksuhkot käsivarret ja mä tykkään 180cm-190cm miehistä, joilla on iskämahaa ja hartioita. Eli mua ehkä viehättää saman malliset kuin itsekin olen. Varsinkin laihat miehet on turn off. Ihana se on laittaa pää pehmeetä vasten.

Vierailija
9/29 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin aloitteellisia? Jotku miehet tulkitsevat naisen hymyilyn ja ylipäätään pelkän juttelun iskuyritykseksi. 

Olen laskenut kiinnostuneiksi silloin kun naiset ovat:

- pyytäneet treffeille

- lähestyneet fyysisesti tavalla joka selkeästi on seksuaalista/romanttista

- kertoneet olevansa kiinnostuneita

ap

Vierailija
10/29 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla tuo on monimutkaisempaa, koska miehet ovat eri tasoilla kiinnostuneita. Parisuhderima on korkeammalla kuin seksisuhderima, jne.

Eli haluat yleistää naiset parinvaöinna osalta yhdeksi homogeeniseksi joukoksi, jotka kaikki noudattavat tiettyä kaavaa kumppaninhaussa, mutta toisin päin ei toimi? Ja fyi, naisenakin sitä saattaa etsiä perinteisen monogamisen parisuhteen ohella kyllä ihan vaan seksiseuraa tai miten sen sanoisi.. vapaampaan parisuhdemuotoon soveltuvia ehdokkaita. 

Vierailija
11/29 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu siitä että kiinnität asiaan huomiota, ehkä sielläpäin on sen tyyppisiä naisia. Jos keskityt siihen mihin itse ihastut, se on kai pääasia.

En ole pitänyt yhtäkään näistä naisista seksuaalisesti haluttavana.

ap

Vierailija
12/29 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiiä, koska oon kans keskivartalopaksu (normaalipainoinen kyllä),.peputon, hoikkajalkainen, paksuhkot käsivarret ja mä tykkään 180cm-190cm miehistä, joilla on iskämahaa ja hartioita. Eli mua ehkä viehättää saman malliset kuin itsekin olen. Varsinkin laihat miehet on turn off. Ihana se on laittaa pää pehmeetä vasten.

99% todennäköisyydella ap:ta lähestyneet naiset haluaisivat mieluiten kookkaan nallekarhun, ja siten että mies tekee aloitteen.

Kyse on naisista jotka eivät ole saaneet nallekarhua tai aloitteita muuten asiallisilta miehiltä. Eli kun ei ole vaihtoehtoja, naiset ovat alkaneet aloitteellisiksi itse.

ap voi saada vähän paremmannäköisiä naisia olemalla aloitteellinen. Mutta pian tulee rima vastaan, ja pituus/raamit/naama/raha/status ei vain riitä.

Vierailija
13/29 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat yleistää naiset parinvaöinna osalta yhdeksi homogeeniseksi joukoksi, jotka kaikki noudattavat tiettyä kaavaa kumppaninhaussa, mutta toisin päin ei toimi? Ja fyi, naisenakin sitä saattaa etsiä perinteisen monogamisen pari

En yleistä. Pointtini on, että miehillä on ulkonäkörima alempana seksisuhteissa, kun taas naisilla asia on päinvastoin.

Ehkä komistus haki vain panoa, kun taas tavis haki parisuhdetta.

Vierailija
14/29 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä itse osoitat jotain kiinnostusta heihin kuitenkin.

Vierailija
15/29 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina pitänyt pienistä ja siroista naisista, vaikka olen itse lihaksikas ja melko pitkä (184sm) mies. Tukeeko tämä teoriaasi?

Vierailija
16/29 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 1. jokainen on ollut ylipainoinen keskivartalopainotteisesti. Siis leveä vyötärö, vatsaa, paksut kädet, suheessa kapeat reidet ja pieni takapuoli.

2. Yksikään ei ole ollut pieni ja siro, pitkä ja hoikka, kurvikas, atleettinen, roteva amatsoni, "thicc" (iso takapuoli ja paksut reidet, mutta kapea vyötärö), tms.

Eli roteva amazoni on ok, mutta leveä vyötärö ja paksut reidet kapeilla reisillä ei?

En tajua :D

Vierailija
17/29 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kiistä tätä.

Mutta jos näin on, miksi vain tiettyä vartalotyyppiä edustavat ovat selkeästi osoittaneet kiinnostusta? Miksi ne muut kiinnostuneet - jos heitä on/jos he ovat olleet hoikkia tms - eivät ole tehneet näin?

ap

Olen huomannut niiden naisten, joilla ei ole kovin paljon kysyntää olevan aktiivisimpia. He yrittävät kaikenlaisia miehiä, mikä on huono strategia - huono siksi, että pariutumisessa tarvitaan sen haistelemista kuka antaa minulle vastavuoroista kiinnostusta.

Toinen heikko pariutumisstrategia naisilla on se, että ottaa sen miehen, joka osoittaa häneen kiinnostusta miettimättä tarkasti millaisen itse haluaisi. Tuolla menetelmällä päätyy herkästi panomiesten hetken huviksi. 

Miehiä pitää testata ja koetella. Muuten laadukasta miestä on vaikea saada. Tämä riippumatta ulkonäöstä, vaikka silläkin on merkitystä.

Vierailija
18/29 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan sitä olla yleisiä mieltymyksiä että tykkää enemmän pitkistä, lihaksikkaista ja tummatukkaisista, mutta sitten käveleekin vastaan blondi just ja just samanpituinen hoikka tyyppi joka laittaa sukat pyörimään jalassa :D ei se ole se vartalotyyppi vain tietty ihminen.

Vierailija
19/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voihan sitä olla yleisiä mieltymyksiä että tykkää enemmän pitkistä, lihaksikkaista ja tummatukkaisista, mutta sitten käveleekin vastaan blondi just ja just samanpituinen hoikka tyyppi joka laittaa sukat pyörimään jalassa :D ei se ole se vartalotyyppi vain tietty ihminen.

Näinhän se taitaa olla.

Vierailija
20/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen laskenut kiinnostuneiksi silloin kun naiset ovat:

- pyytäneet treffeille

- lähestyneet fyysisesti tavalla joka selkeästi on seksuaalista/romanttista

- kertoneet olevansa kiinnostuneita

ap

Mitä tämä tarkottaa? lähestyneet fyysisesti tavalla joka selkeästi on seksuaalista/romanttista

Tulleet lääppimään vai? Mitä?