Käveleekö sinunkin miehesi 5 metriä edellä?
Tuntuuko tutulta? Isabellan miesystävä kävelee aina 5 metriä edeltä Joku miesten juttu
Isabella kuvasi huvittavan videon Tiktokkiin, joka sai jopa 1,5 miljoonaa näyttökertaa.
https://www.iltalehti.fi/iltvviihde/a/0a803a5f-dfef-446f-a52e-1e323adfb…
Oma mies tekee myös tuota.
Seuraavalla kerralla pysähdyn rauhassa kahvilaan tai johonkin bling bling putiikkiin kun mies lähtee harppomaan edelle.
Kommentit (496)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pystytte kävelemään puolison kanssa kapealla metsäpolulla, kun jomman kumman on mentävä ensin?
Älä ole lapsellinen. Peräkanaa kävellään kun tilanne vaatii. Normaaliälyinen ihminen ei tarvitse näihin tilanteisiin mitään ohjekirjaa tai briiffausluentoa.
Olisi kiinnostavaa tietää se mitä joku jo aiemmin kysyi. Kävelevätkö nämä harppojamiehet metrikaupalla edellä kun siirtyvät paikasta toiseen jonkun muun kuin puolisonsa kanssa? Jos hajurako-Riston pomo ehdottaa yhteisen lounaan jälkeen että käppäilläänpäs yhdessä parin korttelin päähän printtiliikkeeseen, niin käveleekö Risto sinne edeltä vai onnistuuko kulkeminen samaa tahtia pomon kanssa?
Entä äidin? Isän? Veljen? Kummitytön?
No kai kulkee samaa tahtia yhtä nopeasti kävelevien kanssa. Tietenkin. Älytön ongelma pitånyt tästäkin tehdä.
Jos katsoit sen aloituksen videon, niin varmasti huomastit, että parivaljakko kulki samaa tahtia. Heidän välillään vaan oli 5 m hajurako. Millainen ihminen perustelee sitä sillä, että edellä kävelevä vain kävelee nopeammin.
Ihan yhtä hyvin voitaisiin väittää, että junassa ensimmäisessä vaunussa istuvat henkilöt istuvat nopeammin kuin viimeisessa vaunussa istuvat henkilöt.
No mitä ihmeen väliä sillä hajuraolla on? Aivan mitätön asia ja sitten siitä tehdään tällainen puolisoni ei kunnioita minua -tyyppinen iso ongelma. Selvästi on iso ongelma joillekuille, kun siitä niin kauheasti täällä valitetaan.
Miksi kuulostat aggressiiviselta vaikka puhut asiasta, jolla sinulle ei ole merkitystä? Tuolla tavalla kiihdyt mitättömästä asiasta.
Vai kävikö nyt niin että sulle selvisi vasta nyt miksi puoliso/seurustelukumppani halusi erota.
En vaan ymmärrä, miten näin pienestä asiasta kuin erilainen kävelytahti voidaan saada aikaan näin iso ongelma. Tyypillistä av-palstamammailua.
Ja kiitos, oma parisuhteeni voi hyvin. Sen tila ei ole kiinni siitä, pysyykö mies koko ajan vierellä kävellessä. N45
Ohis, mutta eihän tuossa videossa ole kyse eri tahdista, vaan siitä että mies ei halua kävellä naisensa vierellä vaan esittää että ovat eri porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Oon mies. Kävelen aina rouvani rinnalla, paitsi portaissa päästän kohteliaasti "naiset ensin". Siten voin tuijottaa persettä ja lantion keinuntaa portaita noustessa. Rouvakin tietää tämän, eikä pane pahakseen.
Ylöspäin portaissa mentäessä mies menee etiketin mukana ensin, alaspäin nainen.
Narsistiset piirteet on jo niin normaaleja asioita ettei niitä osata enää tunnistaa??
Minä valitettavasti kävelen vaimoni edellä. Tapaan kävellä kovaa ja tämä tapahtuu turhan usein. Huomatessani yritän hidastaa tai jopa pysähtyä odottamaan vaimoani jotta voisin korjata asian. Tämä johtaa siihen että hän hidastaa tai pysähtyy samanaikaisesti. Joskus myös kysyy että "mitä nyt"? Miten tuota voi korjata jos nainen ei pysty siihen? Sama oli exän kanssa.
Minulla on selitys käytökselleni mutta mikä naisia vaivaa?
Kuulostaa tutulta, ja siksi aamulla kysäisin puolisoltani että onko hänellä tähän asiaan jotain mielipidettä. Näytti mulle tunnettua 1930-luvun Saksassa käyttöön otettua käsimerkkiä, kutsui ylimmäksi kävelymestariksi ja sanoi että ei ole epäselvää.
Tästä voitte päätellä että onko meillä asiasta aikoinaan keskusteltu.😉
Mun mies taas useimmiten kävelee niin hitaasti kaupungilla, että joudun ite himmaileen.
Vierailija kirjoitti:
Narsistiset piirteet on jo niin normaaleja asioita ettei niitä osata enää tunnistaa??
Av-palstan mukaan 90% miehistä on narsisteja.
Lenkkeillessä ei ole väliä kumpi menee missäkin kohtaa. En mene lenkkipolulle rupattelemaan vaan lenkkeilemään. Itse asiassa jopa vähän häiritsee nämä kälättävät lenkkeilijät tai läskipyöräilijäpariskunnat ym., jotka ripirinnan pyöräilevät ja kailottavat toisilleen, kun itse yrittää nauttia luonnon rauhasta.
Kaupungilla ja lomakohteissa sitten tuollainen edellä laukkaaminen on törkeää. Oman poikani olen opettanut sovittamaan pitkät kinttunsa tahtiini. Toki miesten päästä asiat katoavat helposti, en voi taata tulevalle puolisolle että rinnalla kulkeminen luontuu juuri hänen kanssaan, vaikka äidin kanssa on opittu.
Kyllä se yritti, mutta tein asiaan stopin.
Vierailija kirjoitti:
Minä valitettavasti kävelen vaimoni edellä. Tapaan kävellä kovaa ja tämä tapahtuu turhan usein. Huomatessani yritän hidastaa tai jopa pysähtyä odottamaan vaimoani jotta voisin korjata asian. Tämä johtaa siihen että hän hidastaa tai pysähtyy samanaikaisesti. Joskus myös kysyy että "mitä nyt"? Miten tuota voi korjata jos nainen ei pysty siihen? Sama oli exän kanssa.
Tasapainosessa suhteessa kävellään yhdessä eikä erikseen. Minusta tuntuu turvalliselta kun kävellään yhdessä ja pysyn sellaisen miehen rinnalla joka kunnioittaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pystytte kävelemään puolison kanssa kapealla metsäpolulla, kun jomman kumman on mentävä ensin?
Älä ole lapsellinen. Peräkanaa kävellään kun tilanne vaatii. Normaaliälyinen ihminen ei tarvitse näihin tilanteisiin mitään ohjekirjaa tai briiffausluentoa.
Olisi kiinnostavaa tietää se mitä joku jo aiemmin kysyi. Kävelevätkö nämä harppojamiehet metrikaupalla edellä kun siirtyvät paikasta toiseen jonkun muun kuin puolisonsa kanssa? Jos hajurako-Riston pomo ehdottaa yhteisen lounaan jälkeen että käppäilläänpäs yhdessä parin korttelin päähän printtiliikkeeseen, niin käveleekö Risto sinne edeltä vai onnistuuko kulkeminen samaa tahtia pomon kanssa?
Entä äidin? Isän? Veljen? Kummitytön?
No kai kulkee samaa tahtia yhtä nopeasti kävelevien kanssa. Tietenkin. Älytön ongelma pitånyt tästäkin tehdä.
Eli jos se pomo olisi vaikkapa pienikokoinen korkkareissa kulkeva nainen niin Risto kiittäisi edeltä?
Go Risto go 📣 Hyvin sä kiidät.
Voitat varmasti korkkaritädin kymmenillä metreillä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Ehkä he eivät halunneet kävellä kanssasi. Tai olivat tottuneet siihen että painat edellä ja olettivat että sinulla on jotain asiaa kun tuletkin luo. Tässä varmaan auttaisi jos kysyisit heiltä suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Jospa pysyisit vaimosi rinnalla? Kai se sinun vaimosikin saa pysähdellä ja hidastaa? Mikset kävele takaisin päin ja pahoittele, kun huomaat "virheesi"?
Jos tutkiskelet sieluasi, tajuat, että halutessasi voisit kävellä vaimosi vierellä koko ajan. Sinä et vain halua.
Näistä asioista on paljon riitoja.
Korelaisen Kyung-sook Shinin Pidä huolta äidistä kertoo juuri tästä. Iäkäs, hidas äiti jää Soulin metroon ja katoaa, kun hänen miehensä jää pois siitä eikä katso taakseen huolehtiakseen, tuleeko puoliso mukana. Äitiä ei koskaan löydetä. Koko elämänsä mies on kulkenut puolisonsa edellä. Hän tajuaa tapansa ja sen merkityksen vasta, kun kadottaa vaimonsa eikä enää löydä häntä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nainen säikähtää. Jos on tottunut siihen, että laukkaat jossain monen metrin päässä ja yhtäkkiä hidastat tai pysähdyt.
Voi olla että vaimosi ajattelee ettei mikään karhua pienempi saa sinua hidastamaan vauhtia. Silloin on parasta varmistaa, että mistä tuulee, pitääkö paeta nopeasti paikalta tai alkaa leikkimään kuollutta.
Mies ravaa edellä kuin uroshirvi. Näin ovat tehneet kaikki exäni yhtä lukuun ottamatta. Valitettavasti se ainoa, joka osasi kävellä lähekkäin ja piti jopa kädestä kiinni, oli patologinen pettäjä.
Tässä iässä ei enää jaksa edellä ravaavia uroksia. Elän rauhakseen yksin, ravatkoot hekin yksin ilman kumppania :-) Hidastuu se askel vilhollakin lopulta, kunnes menee jalat kokonaan alta.
Vierailija kirjoitti:
Korelaisen Kyung-sook Shinin Pidä huolta äidistä kertoo juuri tästä. Iäkäs, hidas äiti jää Soulin metroon ja katoaa, kun hänen miehensä jää pois siitä eikä katso taakseen huolehtiakseen, tuleeko puoliso mukana. Äitiä ei koskaan löydetä. Koko elämänsä mies on kulkenut puolisonsa edellä. Hän tajuaa tapansa ja sen merkityksen vasta, kun kadottaa vaimonsa eikä enää löydä häntä.
Kiitos vinkistä. Menee miehelle lahjapakettiin.
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahtavaa! Tämä kirja viimeistään joululahjaksi harppojamiehelle! Sitten voi seurata että miten vinkki on uponnut.
En vaan ymmärrä, miten näin pienestä asiasta kuin erilainen kävelytahti voidaan saada aikaan näin iso ongelma. Tyypillistä av-palstamammailua.
Ja kiitos, oma parisuhteeni voi hyvin. Sen tila ei ole kiinni siitä, pysyykö mies koko ajan vierellä kävellessä. N45