Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mielikuvia MINÄ herätän teissä?

Vierailija
24.10.2006 |

-vaalea, hoikka

-harrastan liikuntaa aktiivisesti eli joka päivä.

-ei lapsia.

-naimissa 11v. nuoremman miehen kanssa.

-asunut ulkomailla vuosia ja puhun useita eri kieliä.

-peruskoulun päästätodistus.

-järjestäaktivisti.

-asun vuokralla.

-ovolaktovegetaristi.

-olen kiinnostunut historiasta, uskonnoista ja eri kulttuureista.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän haasteista ja tykkään ponnistella asioitten eteen, en edes halua mitään helpolla.

Vierailija
2/55 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-vaalea, hoikka

-en harrasta liikuntaa (ei ole aikaa)

-3 lasta

-naimissa 6v. vanhemman miehen kanssa.

-asunut ulkomailla ja puhun kotona miehen kanssa " kieliä" .

-ammattikoulututkinto

-eronnut

-asun omistusasunnossa

-lihansyöjä

-olen kiinnostunut kaikesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleenkin eli kun laitoin että olen eronnut, se tarkoittaa että löytyy myös ex-mies. Toinen liitto siis menossa.

Vierailija
4/55 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pidät siis lapsista ja olet onnellinen perheestäsi. Mutta kaikki lapset on tästä liitosta? Olet ihan tavallinen kiireinen perheenäiti ja noin 30v. vähän yli. Miehesi on yrittäjä.

-ap.

Vierailija
5/55 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti täällä tosi hyvin vähän lastenhoitoon liittyviä asioita.

Onko hyvä syy vai tuleeko minun ja muittenkin lapsettomien poistua täältä nyt ja heti lopullisesti? :(

Nurkkakuntalaisuus kunniaan?

Vierailija
6/55 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutetut vanhemmat, joita vastaan teini-iässä olet kapinoinut ja siksi koulu on jäänyt kesken. Murrosikäsi on luultavasti ollut aika voimakas, mutta olet kuitenkin sisukas ja sinnikäs ja arvostat työtä ja jonkinlaista asemaa - ainakin omassa yhteisössäsi.

Kouluttamattomuutesi tekee sinusta vähän huonoitsetuntoisen ja olet huolissasi siitä mitä muut sinusta ajattelevat, vaikka yritätkin muuta väittää. Oletat myös, että ihmisillä on sinuun liittyviä kaavoihin kangistuneita mielipiteitä, vaikka nämä mielipiteet luultavasti ovat enemmän omassa päässäsi.

Siis tälläisiä mielikuvia herätät minussa, en väitä, että mikään osuu oikeaan. Lisäksi olen melko varma siitä, että olet oinas.

Vierailija
7/55 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan ole Oinas enkä ole edes keväällä syntynyt! En usko olenkaan mihinkään horokooppeihin! Se on taikauskoa eikä kukaan itseään fiksuna ja viisana pitävä voi sellasiin uskoa! En edes viitsi kertoa mitä horoskooppia merkkiä olen koska pidän niitä niin naurettavina juttuina. Et ole itsekkään mikään koulutettu, niinhän?

Minulla on kyllä suhteellisen hyvä itsetunto niin ettei minun tarvitse loukkaantua ja turha yritään nujertaa tollasilla kommetoijan omasta huonosta itsetunnosta kumpuaviin kommentteihin. heh! Mitä sinä luulet oikein ?

Vanhemmistani isäni oli kylläkin erittäin hyvin koulutettu.

-ap.

Vierailija
8/55 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siis syntynyt talvella, muutama päviä ennen joulua. Mikähän se on sitten?

-ap.

Vierailija
9/55 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeellistä että jotkut pitää itseään pätevinä ojentamaan toisia vaikka itse elävät henkisesti keskiajassa.

Vierailija
10/55 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä tämän asian näet?

Kukaan (ainakaan minä) en yritä sua nujertaa, vaan vastata sun alkuperäiseen kysymykseen.

Taas on tullut lisää mielikuvia, kuten että sulla on luultavasti nuoruudessa ollut pitkä ja epäonninen suhde, mies on lannistanut sua, etkä ole päässyt olemaan oman itsesi herra.

Yrität tällä hetkellä löytää identiteettiäsi ja muuttaa heikkoudet vahvuuksiksi.

Edelleen mielikuvia, joita tulee kirjoituksestasi, voi olla, että menee ihan metsään.

Sun kanssa on myös vaikea kirjoitella, koska niin usein nälväiset takaisin, jos joku on arvioinut susta jotain mistä et pidä.

Tässä keskustelussa on tiukka hiekkalaatikkosävy - ite oot, mikä sä olet sanomaan jne. No, se on tälle palstalle tuttua.

Vierailija
11/55 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka puhuu uuvuttavan paljon.

Vierailija
12/55 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet vauva palstalla? Vauvakuume? Viime hetket käsillä?

Vierailija
13/55 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuitenkaan millään pahalla, sellainen mielikuva vaan tulee, että miksi ihmeessä tänne, täällä on muutenkin tylsää. Sen vielä tajuaisin, jos joku roikkuisi näillä sivuilla ja tekisi jotain sosiologian tutkimusta.

Toisaalta järjestöaktivisti voi lobbaustarkoituksissa vahingossa valua jonkun oudon sivuston käyttäjäksi.

Vierailija
14/55 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikaa meikkiä ja hajuvettä. Pieni koira käsilaukussa, mukana joka paikassa.

Käyt sauvakävelemässä ystäväsi kanssa täydessä meikissä ja merkki ulkoiluasussa, tupakka palaa juorutessa.

Miehesi on lihaksikas idiootti joka on hyvä sängyssä. Makuuhuoneessa huudat kuin hyeena.

Lempiharrastuksesi on juoruilu ja lahjojen ostaminen miehellesi.

Vierailija
15/55 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet vasemmistolainen, ns. hihhuli, pukeudut tyyliin Tuomioja (tosin naisellisempi versio). Inhoat oikeistoa, kaupalllisuutta ja marssit Bushia vastaan. Haluaisit asua kommuunissa. Hankit vaatteet ja huonekalut kierrätyksestä.

Urheiluharrastus ei oikein natsaa tuon olettamani poliittisen vakaumuksesi kanssa, mutta hyvä että liikut, se kannattaa!

Vierailija
16/55 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen täysin raitis sitäpaitti, eikä mieheni bodaa.

Vierailija
17/55 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivuston diskurssin! 5

Vierailija
18/55 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

te ette kyllä ole mitään ihmistuntijoita, mutta yrittääkääs vielä.

-ap

Vierailija
19/55 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kaikista oikeesti makeista nimistä, kuten Kivi, Vehnä, Olga ja Simeoni on jo mennyt hohto, koska kaikki antavat nykyään lapsilleen ihania nimiä, eikä se ole enää ollenkaan persoonallista.

Vierailija
20/55 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten esim. Luna, Mona tai ehkä Max tms.

-ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä