Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö karismaattinen ihminen itse olevansa karismaattinen? Mistä sen huomaa?

Vierailija
14.08.2022 |

Kysymys tulikin otsikossa. Erityisesti kiinnostaa, jos täällä on joku karismaattinen ihminen itse kertomassa. Eli onko täällä joku, joka kokee olevansa karismaattinen ja/tai muut ihmiset ovat hänelle näin kertoneet?

Kommentit (249)

Vierailija
241/249 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karisma on katsojan silmässä niin kuin kauneuskin.

Vierailija
242/249 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diana oli hyvin karismaattinen. Ihana se olemus, salaperäinen ja ujo katse... kaunis, tarttuva nauru...

Minusta se ujo katse oli teennäinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/249 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karisma on vetovoimaa joka ei ole yhteydessä ulkomuotoon. Se on joku ihme magic joka joillakin on. Sitä ei voi oppia. 

Vierailija
244/249 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diana oli hyvin karismaattinen. Ihana se olemus, salaperäinen ja ujo katse... kaunis, tarttuva nauru...

Minusta se ujo katse oli teennäinen. 

Jos ei olisi ollut kuninkaallinen julkkis, niin aika outo ujo katse keski-ikäiseksi. 

Vierailija
245/249 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä mielestänne ovat karismaattisia ihmisiä, esim. julkkiksista? Toki julkkiksista varmaan lähes kaikki jossain määrin, mutta niin että erottuisi siitäkin joukosta?

Loiria en koskaan tavannut mutta mielestäni jopa hänen valokuvansa säteilevät karismaa, samoin äänitteessä on säteilyä

Jännä juttu, sillä minusta hän on ollut aina jotenkin vastenmielinen kärisevine äänineen ja rumine ilmeineen. Minusta karisma on hiljaista säteilyä kuten joku jo kirjoittikin. Sellaista, että kun hän saapuu tilaan, hänet huomataan, häntä katsotaan, vaikkapa kaupassa. Jos hän esiintyy, hänellä on luonteva tapa esittää asiansa ja ottaa yöeisön huomioon. Jos hän on töissä taukohuoneessa, hän osaa antaa tilaa kaikille eikä pidä showta. Ottaa oman paikkansa, ei pienennä eikä isonna itseään. On. Luonnollisesti.

Vierailija
246/249 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen karismaattinen ollut varmaan jo nuoresta pitäen. se miten ihmiset  huomaavat sinut  miten he kuuntelevat sinua .. ihan kävellessä kadulla joku kysyy kavereiltaan kuka toi on. olen vakuuttava puheissani, vahva persoona joka ei ole tottunut häviämään eikä pelkäämään. kateellisia riittää ja olen ne tyypit seurastani jättänytkin ja hyvin pärjään kumminkin. en ole ihan tavanomainen enempi persoonallinen ja älyäkin riittää.  

Vierailija
247/249 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on sanonut, kun olen ollut töissä, baarissa ym. En koe itseäni sellaiseksi, ja tahdon yleensä ollakin rauhassa. Ei ole selvinnyt miksi. Laaja yleissivistys, halukas keskustelemaan rehellisesti, yritän kehittää itseäni, ulkonäkö ok. En tosiaan tiedä, enkä tahdo kuulla kommentteja, kun elämä on muutenkin vaikeaa.

Vierailija
248/249 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kesä opetti minulle että taidan olla karismaattinen mies. Esim yhden tapahtuman terassijatkoilla menin yhteen pöytään istumaan. Naisseurue alkoi juttelemaan, otin tilanteen haltuun. Loin nopean yhteyden jokaiseen neljään naiseen. Sitten alkoivat parittamaan minua yhdelle heistä ja tuo nainen hieman kiinnostui.

20-30 tuttavaa/kaveria seurasi tapahtumien kulkua tuntikausia tavattoman kiinnostuneina, tuntui kuin minua olisi kohdeltu julkkiksena. Yksi tapahtumia sivusta seurannut tuntematon nainen näki kun tanssitin tätä uutta tuttavuutta. Hän tuijotti minua seuraavan aamupäivän aina kun oli mahdollista ja moikkasi useamman kerran, ihan kuin hän miettisi minua paljon vaikka ravintola oli ollut täynnä muitakin komeita miehiä.

Toimistolla olen kaikkien viehättävien neitojen suosiossa tavalla tai toisella. Hakeutuvat juttelemaan kasvotusten paljon, hymyilevät, flirttailevat. Tuntemattomat naiset koskettavat käsivarteeni huomattavan usein kun puhuvat minulle ensimmäistä kertaa.

Julkisilla paikoilla ihmiset katselevat minua todella paljon. Mieleenpainuvin kokemus on ollut sellainen kun lounasravintolassa kaikki 50 päätä kääntyivät samaan aikaan saapuessani tilaan. Tuntemattomat miehet haluaisivat useinkin lähestyä ja jutella vaikka en todellakaan anna sellaisia signaaleja että itse haluaisin jutella tuntemattomien kanssa. 

Omat esimiehenikin ovat töissä vähän ihmeissään. He ovat komeita, varakkaita ja taitavia työssään. Mutta taitavat huomata että eivät kuitenkaan niin karismaattisia kuin minä. Olen vaan alkanut huomaamaan jotain epävarmuutta heissä, eivät ole minua kohtaan niin itsevarmoja kuin haluaisivat olla. Yksi tuttava on upseeri ja melko korkealla heidän hierarkiassa, vaan minun seurassa häntä jännittää, on arka ja pelokas.

Vierailija
249/249 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattu on heitä joissa on joku mieletön vetovoima, mutta he tuntuvat laskevan kaiken, siksi ei pidetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän