Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on 5kk vanha taapero. Nyt aloitamme kiinteiden maistelun. Jännittävää

Vierailija
13.08.2022 |

Jännä nähdä mitkä maut ovat taaperon mieleen

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kolme lasta ja onhan ne ekat reaktiot kiinteisiin olleet aika hauskoja. Kannattaa varautua siihen, ettei vauva luonnollisesti niitä niele vaan mussuttaa jotenkin kielellä työntelemällä ne ulos. Muistan aika ihmettyneet ilmeet vauvoilta. :D <3

Juu tuollainen peli ei vetele, ruoka on kallista niin sitä ei syljetä pois. mä tungen syljetyt takaisin suuhun niin kauan että menee alas.

Vierailija
22/23 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soseilla pitää aloittaa kun on vielä noin pieni, ei makeilla, koska muuten oppii siihen että kelpaa vaan makea.

Peruna, porkkana, bataatti, parsakaali, kukkakaali... Niistä on hyvä aloittaa.

Muista syöttää mahdollisimman pystyssä asennossa vauvaa esim. Sitteri pystyy n säädettynä, syöttötuolia saa käyttää vasta kun vauva osaa istua itse ja samoin kokeilla sormiruokaillua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soseilla pitää aloittaa kun on vielä noin pieni, ei makeilla, koska muuten oppii siihen että kelpaa vaan makea.

Peruna, porkkana, bataatti, parsakaali, kukkakaali... Niistä on hyvä aloittaa.

Muista syöttää mahdollisimman pystyssä asennossa vauvaa esim. Sitteri pystyy n säädettynä, syöttötuolia saa käyttää vasta kun vauva osaa istua itse ja samoin kokeilla sormiruokaillua.

Kyllä se syöttötuoliin käy ja pöydän ääreen niinkuin muutkin. Ei pidä opettaa huonoille tavoille nuoresta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi