Miehen ailahtelevat tunnetilat kuluttaa
Välillä on kylmä, ei huomioi, loukkaantuu jostain sanomisestani päiväksi. Toisinaan on lämmin. En ymmärrä mikä miestä vaivaa ja miksi muuttuu pienistä asioista niin kylmäksi! Saattaa joskus jo herätä sellaisena.. kokemuksia?
Kommentit (50)
Minulle hullu nainen soitteli aikaisin aamulla valvottuaan koko yön sekaisin ja alkoi mäkättämään miksi kuulostan niin kylmältä. No helvetti miltä kuvittelee että kuulostan kun soittelee aamulla kesken unien.
Vierailija kirjoitti:
Epävakaalta pershäiriöltä kuulostaa.
Tämä on aina perusoletus. Voi myös olla että syytä on naisessakin, oli mies sitten millainen tahansa. Jokaisella on oikeus tunteisiinsa. Omakohtainen kokemus taas kertoo että epävakaa persoonallisuushäiriöinen eksäni ei käyttäytynyt kuten aloittajan mies, itse taas ihan taviksena osoitin kyllä mieltäni ja ihan aiheestakin joskus.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa puhua ja muista se omakin osuutesi rehellisesti. Miehelläsikin on oikeus tunteisiinsa kuten sinullakin on.
Ollaan puhuttu, pyytelee anteeksi ja lupaa muuttumista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa puhua ja muista se omakin osuutesi rehellisesti. Miehelläsikin on oikeus tunteisiinsa kuten sinullakin on.
Ollaan puhuttu, pyytelee anteeksi ja lupaa muuttumista
Miten sen tulisi muuttua?
Onko aina ollut tuollainen vai onko uusi piirre? Minkäikäinen mies on? Epävakaa persoonallisuushäiriö voisi tosiaan päteä, jos on aina ollut samanlainen. Traumat ja ihan vain se, että on hankala ihminen ilman diagnooseja myös. Jos on uusi piirre, onko stressaantunut tai salaileekohan jotain. Myös alkava muistisairaus voi oireilla noin, mutta se on aika epätodennäköistä, jos hän on vielä nuori.
Oh, kuulostaa ihan alkoholistilta. Kuivajuopolta ainakin.
Ettekö te kestä tunteita? Puhua ette ainakaan osaa, huomaa vastauksistanne. Elätte ongelmissanne eikä tämä kiusanteko helpota. Miltä tuntuu tietää että muut ratkovat ongelmia ja selviävät haasteista sillä välin kun uitte näissä syvissä vesissänne vain siksi että ette tee mitään asioillenne ja mahdollisesti vaaditte kohtuuttomia vielä lisäksi muilta? Elämä on nautinnollisempaa kun sitä elää.
Jos sillä on se sama mikä Bruce Willisillä on, googlaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko aina ollut tuollainen vai onko uusi piirre? Minkäikäinen mies on? Epävakaa persoonallisuushäiriö voisi tosiaan päteä, jos on aina ollut samanlainen. Traumat ja ihan vain se, että on hankala ihminen ilman diagnooseja myös. Jos on uusi piirre, onko stressaantunut tai salaileekohan jotain. Myös alkava muistisairaus voi oireilla noin, mutta se on aika epätodennäköistä, jos hän on vielä nuori.
Aina ollut samanlainen. On vielä melko nuori.
Miehet nyt on epäloogisia ja ailahtelevaisia. Testosteronihormonitasojen vaihtelu saa tuon aikaan, on täysin tunteisensa vietävänä. Sinun tehtäväsi rationaalisena naisena on lempeästi mutta lujasti ohjata miestäsi, ei hän itse ole siihen biologisesti kykeneväinen.
Ja niin tännekin löysivät Ylilaudan yksinäiset miehet...
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te kestä tunteita? Puhua ette ainakaan osaa, huomaa vastauksistanne. Elätte ongelmissanne eikä tämä kiusanteko helpota. Miltä tuntuu tietää että muut ratkovat ongelmia ja selviävät haasteista sillä välin kun uitte näissä syvissä vesissänne vain siksi että ette tee mitään asioillenne ja mahdollisesti vaaditte kohtuuttomia vielä lisäksi muilta? Elämä on nautinnollisempaa kun sitä elää.
No tämä. Pitäisi olla joku pakollinen peruskurssi tunnetaidoista ja kommunikaatiosta niille, jotka aikovat parisuhteeseen ryhtyä. Millainen ihminen voi puolustella mitenkään mykkäkoulun pitämistä ja "mielenosoitusta"? Puoliso ei saa koskaan tietää mistä toinen on suuttunut, ja sitten vielä sanotaan että puolison vika kun on ajanut toisen käyttämään lapsellisia, täysin tehottomia keinoja toisen kiduttamisen. Asiat ei ratkea koskaan ja vänistään vuodesta toiseen suhteessa, jossa molempien mielenterveys rapisee.
Tuo on henkistä väkivaltaa ja vallankäyttöä..
Minun eksäni oli tuollainen. Ei diagnooseja, mutta narsistista käyttäytymistä oli.
Jos olisitte miehiä niin kysyisin että mikäs naisia lyttäävä ylilautaporukka täällä kokoontuu.
Vierailija kirjoitti:
Minun eksäni oli tuollainen. Ei diagnooseja, mutta narsistista käyttäytymistä oli.
Millaista käytöstä?
Vierailija kirjoitti:
Miehet nyt on epäloogisia ja ailahtelevaisia. Testosteronihormonitasojen vaihtelu saa tuon aikaan, on täysin tunteisensa vietävänä. Sinun tehtäväsi rationaalisena naisena on lempeästi mutta lujasti ohjata miestäsi, ei hän itse ole siihen biologisesti kykeneväinen.
Heh, hyvää huumoria sieltä nurkasta.