Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi emme voisi välillä kehua vastakkaista sukupuolta?

Vierailija
13.08.2022 |

Mielestäni suurin osa miehistä on kunnollisia, fiksuja ja mukavia. Monien miesten seurassa voi olla myös oma itsensä. Monet miehet ovat myös hauskoja.

N40

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailen miestä, joka on fiksu, empaattinen, huomaavainen, hellä. Ja 110% herrasmies.

Oon todella iloinen, että oon saanut tutustua häneen. Hieno mies, hyvä ihminen

Vierailija
2/30 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha yrittää. Mielestäni suurin osa miehistä on joko törppöjä tai nynnyjä.

Suurin osa naisista on pinnallisia moralisteja.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on nättejä, tarmokkaita ja varsin älykkäitäkin. Tuo tarmo ja älykkyys pitää vain miehen osata ohjata oikeisiin kohteisiin.

mies54v

Vierailija
4/30 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen oppii luottamaan ja tajuaa, että en ole iskemässä, niin kaikkein parhaat keskustelut olen käynyt juuri näiden naisten kanssa. Ja nainen on myös yllättävän hyvä ystävänä. Romanttisessa mielessä nainen on tietysti vielä aivan eri luokan asia mutta kaunis ja kiihottavakin nainen voi olla hyvä ystävä, eikä muuta.

Vierailija
5/30 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kehua joitakin, joista on ollut lämpimiä tunteita, mutta en oikeasti ole tuntenut heitä. Ainakin ovat edes pieneksi hetkeksi tehneet elämän vähemmän kauheaksi oikealla hetkellä. Mutta ovat toisaalta voineet olla mukana aiheuttamassa sitä tilannetta alunperin.

Vierailija
6/30 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha yrittää. Mielestäni suurin osa miehistä on joko törppöjä tai nynnyjä.

Suurin osa naisista on pinnallisia moralisteja.

M

Millä tavoilla nynnyjä?

Vierailija
7/30 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista on kunnollisia, fiksuja ja mukavia. Monien naisten seurassa voi olla myös oma itsensä. Monet naiset ovat myös hauskoja.

Vierailija
8/30 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihailen miesten pelottomuutta. Samoin sitä että niin moni mies osaa just korjata ja rakentaa kaikkea.

Vierailija
9/30 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää tehdä tällaisia keinotekoisia kehumisketjuja? Nämä vain lisäävät vastakkainasettelua.

Vierailija
10/30 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehun aina,jos mies ansaitsee sen...nyt ei pysty :/

Vierailija
11/30 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole mitään ongelmaa kehua hyviä miehiä. Oma mieheni esimerkiksi on aivan ihana ihminen. Hän on hauska, luotettava, rakastava ja todella lämmin persoona. Hänellä on myös seksikäs peppu. :D

Vierailija
12/30 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kehittäneet viime vuosina luomurintoja nostamalla keskimääräistä painoaan parilla kymmenellä kilolla. 🤩

Vierailija
13/30 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kehittäneet viime vuosina luomurintoja nostamalla keskimääräistä painoaan parilla kymmenellä kilolla. 🤩

Ja tänä tasa-arvon kulta-aikana myös miehet ovat kunnostautuneet rintojen kasvattamisen saralla.

Vierailija
14/30 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tänä tasa-arvon kulta-aikana myös miehet ovat kunnostautuneet rintojen kasvattamisen saralla.

Monilla miesoletetuilla onkin komeat kannut.

Vierailija
15/30 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen nosto.

Minun on vaikea kuvitella tilannetta, jossa kehuisin tai moittisin sukupuolta, siis puolta koko ihmiskunnasta. Kehun tai moitin ihmisyksilöitä, jos sille on välttämätön tarve. Mieluiten pidättäydyn varsinkin moitteista.

Vierailija
16/30 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehun kyllä miehiä. Ihailen mieheni älykkyyttä ja sitä,että osaa tehdä kaikenlaisia hommia ja kohtelee hyvin perhettään.

Vierailija
17/30 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos vain kohtelisimme ihmisiä yksilöinä emmekä puhuisi "naiset aina sitä" tai "miehet aina tätä". 

Vierailija
18/30 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avomieheni ansaitsee kaikki mahdolliset kehut.

Ja kerron sen kyllä hänelle ja kaikille muillekin, jotka vain jaksavat kuunnella.

Hän on komea, älykäs, huumorintajuinen, huolehtiva, huomaavainen....

Viimeksi tänään sanoin, että rakastan häntä.

Hän toi minulle kauniin kukkakimpun naistenpäiväksi.

Ja jos harvoin olemme jostain asiasta riidelleet, yritän muistaa miten paljon hänessä on hyviä puolia, ja niitähän riittää.

Yhdessä vuodesta 2000 lähtien.

Vierailija
19/30 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne jotku muijat hyviä aikalailla kaikinpuolin.

Vierailija
20/30 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo miehet ehdottomasti kaipaa naista määrittelemään millainen mies on oikeanlainen ja hyvä

Joo ei, mitäpä jos naiset ette kuvittelis et mies on olemassa naisia varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä