Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi emme voisi välillä kehua vastakkaista sukupuolta?

Vierailija
13.08.2022 |

Mielestäni suurin osa miehistä on kunnollisia, fiksuja ja mukavia. Monien miesten seurassa voi olla myös oma itsensä. Monet miehet ovat myös hauskoja.

N40

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkäähän ne kehunne, en kaipaa niitä teiltä, ette edes tunne minua.

Vierailija
22/30 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että joo kehukaa sukupuoltani, se on minulle niin merkityksellistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo puhunu edes mun mutsin kanssa vuoteen..

Vierailija
24/30 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se vastakkainen on muusulle?

Vierailija
25/30 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on niin hienot sukuelimet ja samoin miehillä.

Vierailija
26/30 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö AP väittää että sukupuolia olisi vain kaksi?? Tasa-arvovaltuutettu ottaa pian yhteyttä ja kieltää lankasi.

Vierailija
27/30 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan tapa ajatella, että ihmisellä on vain yksi ominaisuus, ja se on sukupuoli, on aivan käsittämätön. Siis eivätkö nämä mies-nais-jankkaajat koe edes itse olevansa yksilöitä, joilla on omat ajatukset ja oma persoona, vaan kokevatko he oikeasti olevansa samanlaisia klooneja, joita on planeetalla melkein 4 miljardia? Niinku oikeesti, mitä helvettiä?

Vierailija
28/30 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kehunut monta kertaa miestäni, mutta kuraa tulee aina niskaan. Viimeksi kun kerroin hänen olevan uskollinen ja luotettava ja eläneen rinnallani kauan, joku ilmeisen kateellinen sanoi, että sellainen on läheisriippuvainen. Itse taas en ymmärrä miksi suhteiden pitäisi olla kertakäyttötavaraa, enkä juoksemista kukasta kukkaan. Parasta ovat yhteiset muistot ja toisen syvällinen tunteminen. Ystävyys, kumppanuus ja tunne siitä että me ollaan tässä yhdessä, tapahtui sitten mitä tahansa. Hyviäkin miehiä on.

Vierailija
29/30 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan tapa ajatella, että ihmisellä on vain yksi ominaisuus, ja se on sukupuoli, on aivan käsittämätön. Siis eivätkö nämä mies-nais-jankkaajat koe edes itse olevansa yksilöitä, joilla on omat ajatukset ja oma persoona, vaan kokevatko he oikeasti olevansa samanlaisia klooneja, joita on planeetalla melkein 4 miljardia? Niinku oikeesti, mitä helvettiä?

On olemassa vain hyvä ja paha.

Mies on paha.

Nainen on hyvä.

Moni valitettavasti ajattelee noin.

Vierailija
30/30 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäisän näkökulma: meistä tuli lasten kanssa paljon läheisemmät, kun alettiin tavata vartavasten silloin kun huvittaa. Nähdään lyhyemmin mutta tiheämmin. Jutellaan paljon enemmän asioista. Ennen ne tuli luokseni ja linnoittautui huoneisiinsa, nyt käydään syömässä, kahviloissa jne. ja kohdataan oikeasti. Äitinsä pisti hanttiin myös ja yritti jopa lastensuojeluilmoitusta tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi