Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuinen tyttäreni ei ole vieläkään löytänyt poikakaveria. Ikää 27 vuotta

Vierailija
13.08.2022 |

Vähän huolettaa, että löytääköhän koskaan

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat ihmiset lisääntyvät maailmassa täysin holtittomasti, valkoihoiset ovat ainoita joita ympäristönsuojelu kiinnostaa.[/quote]

Olet rasisti![/quote]

Kiitos, olet aivan oikeassa.

Vierailija
122/129 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs sinä tiedät että onko vai ei?? Toisekseen tyttäresi voi pitää naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis 29-vuotias poika. Tehdäänkö ap anoppi-treffit? Kiltti ja osaa tehdä ruokaa, vakituinen työpaikkakin on. 

Vierailija
124/129 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole huolissasi. Minä löysin tytön kun hän oli 27v. Hän tuli töihin samalle paikkakunnalle. Huomasin hänet heti ja ajattelin, siinä se tuli se odotettu. Kun oli sopiva hetki vein hänet pizzalle ja juteltiin niitä näitä. Siitä kaikki alkoi. Kolmen kuukauden kuluttua olimme kihloissa. Neljän kuukauden kuluttua olimme naimisissa. Saimme kolme lasta ja nyt on kolme lastenlasta. Kaikki kolme on hyvissä ammateissa ja omillaan ympäri Suomea. Meillä oli juuri 39. hääpäivä. Odota rauhassa. Joku hyvä mies huomaa hänet kyllä ja se on menoa. Hyvää joulun odotusta!

Vierailija
125/129 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hoikka ja nätti? Täällä olisi vapaa 43 v mies jolla upea vartalo ja kunnon kalu.

Et ole hänelle sopiva, et todellakaan!

Vierailija
126/129 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin nykyisen miehen vasta nelikymppisenä. Siihen asti olin sinkku. 

Vierailija
127/129 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
128/129 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten?

Jokainen löytää kumppanin omaan tahtiin.

Kun jokaiselle sopiva hetki on.

Painostaa ei saa.

Ja niitäkin on jotka ei halua sitä kumppania koskaan.

Vierailija
129/129 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Voi vitsi miten täynnä itseäsi olet. Kivat sulle!