Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen tyttäreni ei ole vieläkään löytänyt poikakaveria. Ikää 27 vuotta

Vierailija
13.08.2022 |

Vähän huolettaa, että löytääköhän koskaan

Kommentit (123)

Vierailija
41/123 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko töissä kuitenkin? Siinä tapauksessa ei mitään hätää. Nainen elää onnellisemman elämän ilman miestä.

On kouluttautunut ja työelämässä. Asuu Helsingissä.

ap

Helsingissä on todella todella vähän vapaita, koulutettuja, työelämässä olevia tyttäresi ikäisiä miehiä. Ehkä hänen kannattaisi muuttaa muualle?

Mihin ne kaikki helsinkiläiset miehet ovat muka kadonneet? Halojaa, kyllä siellä on miehiä

Katso yliopistojen sukupuolijakaumia. Katso kouluttautuneiden helsinkiläisen sukupuolijakaumaa. Katso mihin naiset muuttaa aikuisuuden kynnykselle vs. miehet. Naiset ympäri maata muuttavat Helsinkiin, miehet taas jäävät kotiseuduilleen. Tämä luo tilanteen missä Helsingissä on valtavan paljon nuoria, opiskelijanaisia suhteessa miehiin. Vapaana olevia, kouluttautuneita miehiä on Helsingissä on todella vähän tästä johtuen. Naisten määrä sen sijaan vaan kasvaa joka syksy kun uusi aalto nuoria naisia muuttaa Helsinkiin aloittamaan opinnot.

Vähän olen huolissani myös omasta nuorestani. Hän on juuri muuttamassa Helsinkiin opiskelemaan humanistiseen tiedekuntaan (erittäin naisvaltainen). Toivottavasti hän siitä huolimatta löytää itselleen kumppanin.

Vierailija
42/123 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/123 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko töissä kuitenkin? Siinä tapauksessa ei mitään hätää. Nainen elää onnellisemman elämän ilman miestä.

ap

Helsingissä on todella todella vähän vapaita, koulutettuja, työelämässä olevia tyttäresi ikäisiä miehiä. Ehkä hänen kannattaisi muuttaa muualle?

Mihin ne kaikki helsinkiläiset miehet ovat muka kadonneet? Halojaa, kyllä siellä on miehiä

Katso yliopistojen sukupuolijakaumia. Katso kouluttautuneiden helsinkiläisen sukupuolijakaumaa. Katso mihin naiset muuttaa aikuisuuden kynnykselle vs. miehet. Naiset ympäri maata muuttavat Helsinkiin, miehet taas jäävät kotiseuduilleen. Tämä luo tilanteen missä Helsingissä on valtavan paljon nuoria, opiskelijanaisia suhteessa miehiin. Vapaana olevia, kouluttautuneita miehiä on Helsingissä on todella vähän tästä johtuen. Naisten määrä sen sijaan vaan kasvaa joka syksy kun uusi aalto nuoria naisia muuttaa Helsinkiin aloittamaan opinnot.

Vähän olen huolissani myös omasta nuorestani. Hän on juuri muuttamassa Helsinkiin opiskelemaan humanistiseen tiedekuntaan (erittäin naisvaltainen). Toivottavasti hän siitä huolimatta löytää itselleen kumppanin.

Miksi olet huolissasi? Enemmän olisin huolissani tyttäresi (?) tulevaisuuden työnäkymistä jos humanistisessa tiedekunnassa opiskelee.

Miksi se parisuhde on niin pakollinen asia teille?

M30

Vierailija
44/123 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on salarakas.

Tää. Mullakin on, ja äitini ei tietysti tiedä mitään. Luulee että olen vieläkin kilttiä seksiä harrastamaton neitsyt tyttö. Ikää mulla 29v. Ei tälläisiä juttuja äidille kerrota.

Vierailija
45/123 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla, että tytär vaan ei ole halunnut esitellä miesystäväänsä äidilleen, koska aavistelee, että sen jälkeen alkaisi painostus lapsen hankkimiseen.

Mä esittelen vasta silloinkun menen suurinpiirtein naimisiin. Koska tiedän että äitini alkaa hössöttää ja se on todella ikävää. Lisäksi hän on katkera miehiä kohtaan ja on aikaisemmin haukkkunut mun poikaystäviä. Luulee heistä aina paha, "tuo on nyt rikollinen!/pettäjä" jne. Tosi raskasta ja rasittavaa.

Vierailija
46/123 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon jo luopunu toivosta.

Vierailija
47/123 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsesi vai tyttäresi puolesta?

Vierailija
48/123 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia tuon ikäisillä Nuorilla naisilla ja pojilla.

Vierailija
49/123 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja oon siis 25 v.

Vierailija
50/123 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaa valistaa tytärtäsi siveettömyyden vaaroista. Miehen ja naisen välinen kanssakäyminen ei kuulu seurusteluun, ainoastaan avioliittoon.

Vierailija
51/123 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No ikäluokat on kuitenkin suurin piirtein yhtä suuria. Eikä ne ap:n tyttären ikäiset 27v miehet mitään 19v fukseja etsi vaan ikäistänsä kumppania. Eli ei ap:n tytär "kilpaile" kaikkia Helsingin nuoria naisia vastaan niistä muutamista miehistä.

Vierailija
52/123 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen 38, enkä ole vieläkään löytänyt poikakaveria :D Enkä miesystävääkään.

Varmaan jostain Lieksan perukoilta löytäisin jonkun työttömän, pelkän peruskoulun käyneen, persuja äänestävän Jartsan, joka ei ole koskaan käynyt Joensuuta kauempana. Mutta ei kiitos. Haluaisin fiksun, koulutetun ja mukavan miehen. Niitä ei vain ei ole täällä pk-seudulla tarjolla, varsinkaan kun naamani on ruma kuin p*rse ja läskiäkin löytyy ylen määrin. Tätä kai sanotaan tasoteoriaksi.

Vierailija
53/123 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle heteroparisuhteesta ei ole kuin haittaa. Miehet teettävät järjettömän määrän töitä naisystävillään.

Hyvä että on sinkku!

Tätä viestiä yläpeukutetaan. Just. Ei mikään ihme, että lapsia ei synny enää

Niin. Mietippä sitä.

Vierailija
54/123 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän läski?

Vierailija
55/123 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen 38, enkä ole vieläkään löytänyt poikakaveria :D Enkä miesystävääkään.

Varmaan jostain Lieksan perukoilta löytäisin jonkun työttömän, pelkän peruskoulun käyneen, persuja äänestävän Jartsan, joka ei ole koskaan käynyt Joensuuta kauempana. Mutta ei kiitos. Haluaisin fiksun, koulutetun ja mukavan miehen. Niitä ei vain ei ole täällä pk-seudulla tarjolla, varsinkaan kun naamani on ruma kuin p*rse ja läskiäkin löytyy ylen määrin. Tätä kai sanotaan tasoteoriaksi.

Miksi et laihduta? Selvästi tunnut olevan häpeissäsi painostasi ja "läskin" määrästä. Olet luovuttanut kun ei kiinnosta tehdä itsestäsi houkuttelevampaa vastakkaiselle sukupuolelle?

Moni sinun ikäinen mies lähtee tuossa iässä ns. toiselle kierrokselle kun ensimmäinen ero on takana. Ehkä sinunkin mahdollisuus on tässä?

Vierailija
56/123 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ja Helsinkiin muuttavat miehet löytävät vaimon joko kotiseudultaan tai jostain siitä matkan varrelta, kotiseudun ja Helsingin väliltä.

Vierailija
57/123 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.'a.. Oon 33-vuotias. En ole koskaan seurustellut, kun kohdalle ei vain ole sattunut sopivaa. Kyllähän läheisyys kelpaisi, mutta en varta vasten kyllä ala ketään etsimällä etsimään. Yhden illan jutut ei oo mun juttu.

Kai muhun on joku joskus ihastunut, mutta en ole tuntenu samoin miestä kohtaan, niin ei ole siitä mitään tullu.

Töissä käyn ja maksan omaa kaksiota isohkossa kaupungissa.

Lapsiakaan en halua. Elämä ihan ookoo näin.

Vierailija
58/123 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle heteroparisuhteesta ei ole kuin haittaa. Miehet teettävät järjettömän määrän töitä naisystävillään.

Hyvä että on sinkku!

Voi jestas että olette säälittäviä otuksia. :D Mitä ihmeen töitä noilla naisilla teetetään? En ole yhtäkään sellaista parisuhdetta nähnyt, ellei puhuta joistain sugar-daddyistä jotka korvaavat sen panostuksen rahalla.

Vierailija
59/123 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava  vaikko muute vaa hankala luonne?

Vierailija
60/123 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et laihduta? Selvästi tunnut olevan häpeissäsi painostasi ja "läskin" määrästä. Olet luovuttanut kun ei kiinnosta tehdä itsestäsi houkuttelevampaa vastakkaiselle sukupuolelle?

Moni sinun ikäinen mies lähtee tuossa iässä ns. toiselle kierrokselle kun ensimmäinen ero on takana. Ehkä sinunkin mahdollisuus on tässä?

Kiitos kommentistasi.

Olen laihduttanut 8-vuotiaasta asti. Valitettavasti siitä on vain aiheutunut ainoastaan enemmän läskiä, kun laihtumisen jälkeen aina repsahdan vanhoihin kuvioihin. Sairastan BED:tä ja toiveissani olisi lihavuusleikkaus, mutta siihen en lääkärin mukaan ole riittävän lihava. Ja kyllä, olen erittäin häpeissäni painostani. Ja kun ikää on tullut, niin tavallaan olen kyllä luovuttanut ja todennut, että minä olen ruma ja rumana pysyn kun en sille mitään mahda :D Naamani on mikä on, enkä ole sitä itse valinnut. Normaalisti siis kuitenkin hoidan ihoani ja meikkaan, mutta mihinkään naamaleikkaukseen en ole valmis, riskit pelottavat liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän