Mies ei halua että alan urheilla
Ajattelin alkaa salilla käymään. Miehen mielestä se on typerää. Ihmettelen tätä vastustusta.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
incel kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä että alat ap "urheilla" salilla etkä tee jotain mistä oikeasti kunto ja lihasvoima kehittyy. Ne muut jutut ei sovellu naisille koska ne on vähän raskaita.
Sinä olet kyllä harvinaisen vittumainen ihminen.
No onhan se ikävää kun joku kertoo totuuden.
Ainoa totuus oli tuo kohta millainen ihminen ketjua kommentoi. Ap
Miksi teit ketjun?
Halusit palstamammat mukaan haukkumaan miestäsi?
Etkö katsonut ketjua koulukiusaajineen. ...riko itsesi...kommentein.
Senkö takia ap laittoi ketjun pystyyn?
Lisäksi näin varoituksia että hän vain rikkoo selkänsä pahemmin, en toivotuksia että näin tapahtuisi
Ja luulet ettei puntisalilta löydy apuja vaikka moni liike on juuri optimoitu venyttämään tai voimistamaan lihaksia. Ihan invaliditasosta saakka. Minä aikoinani aloitin punttisalin lihaskipujen vuoksi. Olin ennen sitä metsuri eli selän takia. Te tuskin enään tiedätte mitä metsuri on. Älykyysosamääräni lukee vääntyneissä vänkäreissä ja rautakangissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehesi sanoi, että salilla käyminen on typerää, se ei tarkoita, että hän ei saluaisi sinun käyvän siellä. Hän vain ei arvosta sitä.
Ja vielä vähemmän se tarkoittaa, että hän ei haluaisi sinun harrastavan minkään sortin urheilua.
Mies voi pelätä lisäloukaantumisia. Skoljoosi ja välilevyjen vaivat ovat tyypillisiä selkävaivoja. Arvaam välilevyä ja luiskahdus. Piriformis ja issias vähemistönä. Pirifotmiksen saa pois osin manipilaatiolla.
Ja jotakuta ottaa päähän hirveenkirjoihtukset niin pilleriä naamaan äiskänopet!
ps sain äiskänopelta korvatillikan 15 vuotiaana. Permanent skitsofrenia!
Kyllä pelko toisen menettämisestä on ihan varteenotettava mahdollisuus, miksi suhtautuu noin nuivasti.
Muistan ainakin itse kun exää autoin eteenpäin urallaan kun hän suri niin kovasti sitä että oli jäänyt tavalliseksi puhelinvastaajaksi. Opetin matematiikkaa ja tietotekniikkaa, hoidin lapsia ja tein kotitöitä että hän saisi aikaa tehdä harjoitustehtävänsä. Minulla on vain sellainen periaate ollut lapsesta saakka, että kaikilla tulee olla tilaisuus opiskella ja oppia niin halutessaan.
Tulos: keskijohdon virka, palkka jonka turvin pärjää omillaankin ja potkaisi minut ulos yhteisestä kodista. Suunniteltu pidemmän ajan juttu.
Onneksi nyt olen yhdessä hottis lähärin kanssa joka on ihana ja uskollinen, mutta lukupää ei ole paras mahdollinen, matikkapää vielä huonompi. Eipä tarvitse pelätä historian toistuvan :)
M46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko vaihtoon, jos alkaa liikaa yrittää rajoittaa elämääsi. Et sinä ole mikään hänen omistama esine. Parisuhde perustuu 24/7 vapaaehtoisuuteen ja siihen, että joka päivä molemmat "valitsevat" olla siinä suhteessa just sen ihmisen kanssa.
Lämmin suositteluni salille sekä hierojalle! Mulla ilmeni selkäkipua, kun pohkeet olivat jumissa. Hierojalla käynti auttoi, saatiin pohkeista jumit pois.
Näin, tätähän ap lähti hakemaan. Miesvihaa.
Mä kuule rakastan miehiä 😘 Aviomiestä, veljiä, isää, isäpuolta että ei huolta miesvihasta. Ap
Mikä oli siis motivaatiosi tälle ketjulle?
Kerro omin sanoin.
incel kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
incel kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä että alat ap "urheilla" salilla etkä tee jotain mistä oikeasti kunto ja lihasvoima kehittyy. Ne muut jutut ei sovellu naisille koska ne on vähän raskaita.
Miksi teit ketjun?
Lisäksi näin varoituksia että hän vain rikkoo selkänsä pahemmin, en toivotuksia että näin tapahtuisi
Ja luulet ettei puntisalilta löydy apuja vaikka moni liike on juuri optimoitu venyttämään tai voimistamaan lihaksia. Ihan invaliditasosta saakka. Minä aikoinani aloitin punttisalin lihaskipujen vuoksi. Olin ennen sitä metsuri eli selän takia. Te tuskin enään tiedätte mitä metsuri on. Älykyysosamääräni lukee vääntyneissä vänkäreissä ja rautakangissa.
ap ei vaikuta siltä että hän teki treeniohjelman kuntoutusfyssarin kanssa.
Onneksi miehen mielipidettä ei ole pakko ottaa huomioon. Ja mitähän joillakin on täällä niin kovasti salia vastaan? Saliharjoittelu on hyväksi ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pelko toisen menettämisestä on ihan varteenotettava mahdollisuus, miksi suhtautuu noin nuivasti.
Muistan ainakin itse kun exää autoin eteenpäin urallaan kun hän suri niin kovasti sitä että oli jäänyt tavalliseksi puhelinvastaajaksi. Opetin matematiikkaa ja tietotekniikkaa, hoidin lapsia ja tein kotitöitä että hän saisi aikaa tehdä harjoitustehtävänsä. Minulla on vain sellainen periaate ollut lapsesta saakka, että kaikilla tulee olla tilaisuus opiskella ja oppia niin halutessaan.
Tulos: keskijohdon virka, palkka jonka turvin pärjää omillaankin ja potkaisi minut ulos yhteisestä kodista. Suunniteltu pidemmän ajan juttu.
Onneksi nyt olen yhdessä hottis lähärin kanssa joka on ihana ja uskollinen, mutta lukupää ei ole paras mahdollinen, matikkapää vielä huonompi. Eipä tarvitse pelätä historian toistuvan :)
M46
MIes sanoi että se on hänestä typerää. Syynä voi olla esimerkiksi huoli lisäloukkaantumisesta, koska ap on tunnettu tohelo joka onnistuu rikkomaan itsensä jo roskista viedessä.
incel kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehesi sanoi, että salilla käyminen on typerää, se ei tarkoita, että hän ei saluaisi sinun käyvän siellä. Hän vain ei arvosta sitä.
Ja vielä vähemmän se tarkoittaa, että hän ei haluaisi sinun harrastavan minkään sortin urheilua.
Mies voi pelätä lisäloukaantumisia. Skoljoosi ja välilevyjen vaivat ovat tyypillisiä selkävaivoja. Arvaam välilevyä ja luiskahdus. Piriformis ja issias vähemistönä. Pirifotmiksen saa pois osin manipilaatiolla.
Pöljä, noita vaivoja kuntoutetaan salilla. Välilevyt eivät noin vain luiskahtele minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi miehen mielipidettä ei ole pakko ottaa huomioon. Ja mitähän joillakin on täällä niin kovasti salia vastaan? Saliharjoittelu on hyväksi ihmiselle.
On toki, jos tiedät mitä teet etkä ole valmiiksi rikki.
Ap ei tiedä, ja on rikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On toki, jos tiedät mitä teet etkä ole valmiiksi rikki.
Ap ei tiedä, ja on rikki.
Salilla voi kuntoutua jos on "rikki". Ap on varmaan tarpeeksi noheva ottaakseen pt:n tai selvää.
Mene vaan sinne salille Ap. Itse kohta vuoden käynyt ja auttaa jaksamaan fyysisessä työssä ja esim. Selkäkivut kuukautisten aikana loppui kun sain selkää vahvemmaksi. Teet maastavetoa suorinjaloin + soutua käsipainoilla tai tangolla. Maltilliset painot alkuun ja sitten vahvistuessa pikku hiljaa kovempia rautoja :) Treenin iloa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit ketjun?
Kunhan ihmettelin asiaa. Minusta se on outoa, että mies pitää sitä typeränä, jos haluan pitää itsestäni hyvää huolta. Ap
incel kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheilla voi salin ulkopuolellakin. Sali maksaa.
Liikuntaetu on kuitenkin liikuntaan käytettävä ja joogaan ehdin jo kortin ostaa. Ap
Onko kirja ja onko ryhmä ohjaajalla? Loistava vastapaino punttisalille.
Kirja? Mutta siis on joogassa ohjaaja ja ryhmät pieniä, joten ohjaaja opastaa tosi henkilökohtaisesti. Olen käynyt nyt 2 vuotta tunneilla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko vaihtoon, jos alkaa liikaa yrittää rajoittaa elämääsi. Et sinä ole mikään hänen omistama esine. Parisuhde perustuu 24/7 vapaaehtoisuuteen ja siihen, että joka päivä molemmat "valitsevat" olla siinä suhteessa just sen ihmisen kanssa.
Lämmin suositteluni salille sekä hierojalle! Mulla ilmeni selkäkipua, kun pohkeet olivat jumissa. Hierojalla käynti auttoi, saatiin pohkeista jumit pois.
Mulla on ihan rakenteellista vikaa selässä eri muodoissaan. Jos aion työkykyisenä säilyä, niin täytyy alkaa kokeilemaan erilaisia vaihtoehtoja. Leikkaus on edessä jossain vaiheessa joten sitäkin ajatellen on hyvä jos lihakset olisi mahdollisimman hyvässä kunnossa. Myös ortopedi ja fysiatri pitivät salia tosi hyvänä vaihtoehtona. Juoksu ja esim nopeat lajit ovat pahimmat tälle selälle. Ap
Salille, jollei arkiliikunta sovi, ja tarve ja innostus löytyy. Joogasta ei lihasmassaa saa. Leikkaukseen mennessä pitää olla lihasmassaa, koska toipilaana lihakset kumminkin ehtii surkastua jossain määrin - niitä pitäisi olla extraa.
Hyötyliikuntaa tulee koiralenkkien muodossa sekä kuljen pyörällä työmatkat aina, talvisin kuljen kävellen. Ja niin kuin jossain viestissä mainitsin, niin ortopedi ja fysiatri pitivät salia tosi hyvänä urheilumuotona selän kannalta. Ap
Vierailija kirjoitti:
No näin on. Ihmettelin ainoastaan tätä omituista reaktiota. Ja sali on todellakin hyvästä. Hoitaa mieltä ja kroppaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
incel kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
incel kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit ketjun?
ap ei vaikuta siltä että hän teki treeniohjelman kuntoutusfyssarin kanssa.
En teekään. Salilla on töissä ihminen joka on perehtynyt tuki- ja liikuntaelimistön vaivoihin ja on ihan tunnettu ammattilainen, myös ortopedi suositteli juuri tätä ihmistä jolle olen ohjausaikoja varannut. Hyvissä käsissä siis olen 😊 Ap
Mielenkiintoista olisi tietää mistä teit mm. tämän päätelmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M46
MIes sanoi että se on hänestä typerää. Syynä voi olla esimerkiksi huoli lisäloukkaantumisesta, koska ap on tunnettu tohelo joka onnistuu rikkomaan itsensä jo roskista viedessä.
Onko näin? Toistaiseksi olen säilynyt ehjänä roskisreissuilla. Mutta täytyy pitää mielessä ja olla varovainen. Voihan sitä vaikka liukastua. Ap