Millainen minä olen?
Tuon toisen ketjun innoittamana.
Faktat:
-34v.
-1 lapsi
-naimisissa
-asun rivitalossa
-yliopistokoulutus
-pätkätöissä
-aktiivinen kilpaurheilija
-keskipituinen
-keskipainoinen
-puolipitkät hiukset
-aina iso käsilaukku mukana
-menen ensi viikolla teatteriin
Keksikää te fiktiot!
Kommentit (20)
silloinkaan. Lapsellasi tuskin on bratz tai spiderman vaatteet päällä. Hiukan tylsä, mútta tunnollinen ja luotettava. et anna ihmisten helposti lähestyä omaa sisintäsi. Tv ei pauhaa taustalla koko ajan. Olet sosiaalinen
Ei karkkia ollenkaan, olen tunnollinen ja luotettava. Ei ole sarjisvaatteita lapsella. En suinkaan (kai?) ole tylsä, mutta erittäin sosiaalinen ja uskoisin olevani aika pidetty kaveripiirissäni. Tv on päällä aika paljon sen jälkeen kun lapsi on nukkumassa.
Vierailija:
silloinkaan. Lapsellasi tuskin on bratz tai spiderman vaatteet päällä. Hiukan tylsä, mútta tunnollinen ja luotettava. et anna ihmisten helposti lähestyä omaa sisintäsi. Tv ei pauhaa taustalla koko ajan. Olet sosiaalinen
Pitäisiköhän vaihtaa alaa kaupallisesta psykologiaan :D
9
Olet siis luultavasti sitä tyyppiä joka vain äänestää äänestämisen takia ja äänesti presidentinvaaleissakin Tarjaa koska mitään vikaakaan ei kuulemma hänessä ole ja onhan se ihan kiva että siellä on nainen vallassa. Menikö oikein?
Kääks:)
Äänestän kyllä aina, sillä mielestäni äänestäminen on vaikuttamisen keino. Tarjaa vastaan minulla ei ole mitään, tosin olisin tyytyväinen varmaan johonkin toiseenkin presidenttiin.
Mutta millaista urheilua harrastan aktiivisesti? Mitä arvelette?
ap
Joku joukkuepeli kuten lentopallo. Ehkä suunnistus.
Ehkä sitten voin sanoa täytänkö kriteerisi.
ap
Joskin olen sitä joskus harrastanut, mutta lopetin sen.