Pelästyin moottoritiellä katsoin taustapeiliin ja joku vanha mies istui takapenkillä
Tuijotti ilkeästi, ajoin tien sivuun ja katsoin takapenlille eikä siellä ollut ketään. Olenkohan tullut hulluksi.
Kommentit (27)
Ap, moottoritiellä ei ajeta tiensivuun, vaikka takapenkillä näyttäis istuvan itse pyhä Pietari. Pääsit kuitenkin vähällä, mun takapenkillä istuu usein vanha ukko, se seuraa mua kotiin, istuu sohvalle ja kysyy, mitä ruokaa.
Olen kyllä itsekin vanha, mutta mulla on ajokortti, ukolla ei. Pitäisköhän mennäkin motarille, jos se ukko häviäis siellä siitä penkiltä.
Vierailija kirjoitti:
Kummitus liftasi kyytiin
Tämä on muuten yhdessä elokuvassa, joku kertoo tarinaa siitä kuinka Elviksen haamu liftaa kyytiin.
En nyt millään muista elokuvan nimeä, mutta todella hyvä leffa.
Vierailija kirjoitti:
Ap, moottoritiellä ei ajeta tiensivuun, vaikka takapenkillä näyttäis istuvan itse pyhä Pietari. Pääsit kuitenkin vähällä, mun takapenkillä istuu usein vanha ukko, se seuraa mua kotiin, istuu sohvalle ja kysyy, mitä ruokaa.
Olen kyllä itsekin vanha, mutta mulla on ajokortti, ukolla ei. Pitäisköhän mennäkin motarille, jos se ukko häviäis siellä siitä penkiltä.
🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Näit vain oman naamasi. Vanhuus ei tule yksin.
Vanhus nimenomaan istui yksin autossani.
Joku vaan roikkui puskurissa tavallista lähempänä, normisettiä.
Taitaa olla joku Paavon kannattaja alapeukuista päätellen🙄
Mikäs siinä, oikeus mielipiteeseensä heilläkin.