Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkevastainen ja syöpälääkkeet

Vierailija
13.08.2022 |

Nykyisin on herännyt kova vastustus lääketehtaita ja lääkkeitä kohtaan. Lääkevastaiset meluavat lääketehtaiden voitoista ja esim. Syöpälääkkeiden kovista hinnoista.
Mitä he siis tekevät, sanovat ei kiitos sytostaateille ym. lääkehoidolle ?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin, osa sanoo kiitos ei.

Vierailija
2/19 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja osalle lääkevastaisille ei tarjota kaikkia hoitomahdollisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kieltäytyvät. Jotkut unohtavat lääkevastaisuutensa kun kuolema alkaa pelottaa.

Vierailija
4/19 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeavesi ja mindfullness ja naurujooga on keksitty, kuka muka mitään lääkkeitä tarvitsee? Sairaus on vain asennekysymys, eikös niin..

Vierailija
5/19 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeavesi ja mindfullness ja naurujooga on keksitty, kuka muka mitään lääkkeitä tarvitsee? Sairaus on vain asennekysymys, eikös niin..

Ei se ole noin yksinkertaista

Vierailija
6/19 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksujen kanssa on mukava käydä keskusteluja. Eli tästä ei pidemmälle mennä.

Vierailija
7/19 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että kovinkaan moni sanoo ei sytostaateille kun oma henki on kysymyksessä. Mitä sinä sanoisit?

Vierailija
8/19 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ollut luontaishoito ja -tuote myönteinen, vähän harrastellutkin yrttejä, paastoja ja sen sellaista. Sitten kun syöpä iski niin ei tullut mieleenkään kieltäytyä. Nykyisin en enää välitä pehmeistä hoitomuodoista, on niin kovat myrkyt käynyt läpi että ei pahempaa voi olla.

Kun sairastin, luin eräästä naisesta joka kieltäytyi lääketieteellisestä hoidosta. Vielä saattohoitokodissakin väitti että tämä on vain henkinen opetus josta hän selviää kyllä.

Kyllä nämä vielä lisääntyvät, koronarokotevastaiset ovat oikein pystyttäneet rintamansa "lääketieteellistä diktatuuria ja tyranniaa" vastaan. Ketodieetti, hymyily ja raikas ilma kuulema pitää heidän immuunipuolustuksensa niin hyvänä että eivät sairastu! Noh, joka kolmas heistäkin sairastuu syöpään.

Vierailija
9/19 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina ollut luontaishoito ja -tuote myönteinen, vähän harrastellutkin yrttejä, paastoja ja sen sellaista. Sitten kun syöpä iski niin ei tullut mieleenkään kieltäytyä. Nykyisin en enää välitä pehmeistä hoitomuodoista, on niin kovat myrkyt käynyt läpi että ei pahempaa voi olla.

Kun sairastin, luin eräästä naisesta joka kieltäytyi lääketieteellisestä hoidosta. Vielä saattohoitokodissakin väitti että tämä on vain henkinen opetus josta hän selviää kyllä.

Kyllä nämä vielä lisääntyvät, koronarokotevastaiset ovat oikein pystyttäneet rintamansa "lääketieteellistä diktatuuria ja tyranniaa" vastaan. Ketodieetti, hymyily ja raikas ilma kuulema pitää heidän immuunipuolustuksensa niin hyvänä että eivät sairastu! Noh, joka kolmas heistäkin sairastuu syöpään.

Olen miettinyt mikä yllätys näille " pidän itseni terveenä " tyypeille olisi, jos joku vakava sairaus iskisi. Tai vanhuus. Ja nyt innokkaimmat luulevat etteivät ees kuole koskaan kun " minä itte osaan. "

Vierailija
10/19 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kritiikki pitää totaalit överit aisoissa eli periaateessa lääkevastaiset voivat olla hyvinkin hyödyllisiä. Luontoa tutkiessani olen oppinut sen, että ei tyrmää oikeasri mitään vaan vain kritisoi. Eliökunnan dna-jämistä paljastuu nyt niin kummia asioita etten olisi uskonut todeksi.

Vierailija
11/19 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko, että kovinkaan moni sanoo ei sytostaateille kun oma henki on kysymyksessä. Mitä sinä sanoisit?

Olen viime päivinä miettinyt, mitä omalla kohdallani tekisin. Olen lukenut näiden "terveys on omasta tahdosta kiinni" ja oaha lääketeollisuus rahastaa ja tuottaa hyvät voitot - juttuja.

Toisaalta sukulainen kuoli viime viikolla, hoidot lopetettiin hyödyttöminä ja hän oli itsekin väsynyt huonon olin tekeviin hoitoihin.

Niin, olen iäkäs jo, jos ennusteet olisi huonot kaitpa olisi hyödytöntä, kun olen jo lähtöiässä. Kokeilisin ehkä että ehtisin asiat järjestää.

Toisaalta nuoria sukulaisia on toipunut, jotkut saaneet jonkun vuoden lisäaikaa ennenkuin tauti rymistää uudelleen ja agressiivisesti.

Vierailija
12/19 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen viime päivinä miettinyt, mitä omalla kohdallani tekisin. Olen lukenut näiden "terveys on omasta tahdosta kiinni" ja oaha lääketeollisuus rahastaa ja tuottaa hyvät voitot - juttuja.

Toisaalta sukulainen kuoli viime viikolla, hoidot lopetettiin hyödyttöminä ja hän oli itsekin väsynyt huonon olin tekeviin hoitoihin.

Niin, olen iäkäs jo, jos ennusteet olisi huonot kaitpa olisi hyödytöntä, kun olen jo lähtöiässä. Kokeilisin ehkä että ehtisin asiat järjestää.

Toisaalta nuoria sukulaisia on toipunut, jotkut saaneet jonkun vuoden lisäaikaa ennenkuin tauti rymistää uudelleen ja agressiivisesti.

Hoidot kuitenkin pelastaa suurimman osan ihmisistä. Suurin osa sairastuneista onkin juuri iäkkäitä. Pirkko Arstila esim. sairasti iäkkäänä syövän, otti hoidot ja vetelee spagaatteja nyt.

Itse olen kiitollinen saamastani hoidosta.

Vierailija
13/19 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ap ole koskaan törmännyt lehtijuttuihin lääkevastaisista, jotka ovat kieltäytyneet esimerkiksi syöpälääkkeistä? Kyllähän heistä kirjoitetaan.

Itse olin lääkemyönteinen jo ennen kuin sairastuin syöpään. Kaksin käsin ja kiitollisena otin vastaan kaikki tarjotut hoidot, muun muassa sytostaatit. Ja paranin.

Tietenkään jokaiseen tautiin eivät auta edes lääkkeet. Mutta en kyllä jättäisi niitä ottamatta, jos vielä uudelleen iskee vakava sairaus.

Vierailija
14/19 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa parantava hoito syöpään ovat lääkkeet ja lääketieteelliset hoidot.

Lisäksi moni ei ajattele että sekä hoidot että syöpä aiheuttavat oireita, joita myös hoidetaan lääkkeillä.

"Vaihtoehtohoidoilla" ei valitettavasti ole mitään vastaavaa tarjota.

Toki rankoilla lääkkeillä ja hoidoilla on myös haittavaikutuksia, joskus pitkäaikaisempiakin. Silti ne ovat paras ja ainoa vaihtoehto, jos haluaa parantua tai edes elää pitempään ja toimintakykyisempänä terminaalisyövän kanssa.

Kaikki muu on ikävä kyllä ihmisten huijaamista. Monethan luontaistuotetyypit uskovat että kun vetelee vitamiineja valtavat määrät, niin se muka lisää kehon vastustuskykyä. Mutta edes terve keho ei toimi noin, saati syöpäsairaan keho, esim. suolistosyövässä voi olla imeytymishäiriötä, joten vitamiinit menevät ihan hukkaan. Lisäksi, ylenmääräiset ravintoaineet voivat myös kasvattaa sitä syöpää! Superfoodista voi tykätä se syöpäkasvainkin...

Luontaistuotteet myös sisältävät usein haitallisia aineita, kuten lyijyä, arsenikkia, sun muuta ikävää. Ne eivät paranna syöpää eivätkä vointia.

Vierailija
15/19 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi moni ei ajattele että sekä hoidot että syöpä aiheuttavat oireita, joita myös hoidetaan lääkkeillä.

Toki rankoilla lääkkeillä ja hoidoilla on myös haittavaikutuksia, joskus pitkäaikaisempiakin. Silti ne ovat paras ja ainoa vaihtoehto, jos haluaa parantua tai edes elää pitempään ja toimintakykyisempänä terminaalisyövän kanssa.

Kaikki muu on ikävä kyllä ihmisten huijaamista. Monethan luontaistuotetyypit uskovat että kun vetelee vitamiineja valtavat määrät, niin se muka lisää kehon vastustuskykyä. Mutta edes terve keho ei toimi noin, saati syöpäsairaan keho, esim. suolistosyövässä voi olla imeytymishäiriötä, joten vitamiinit menevät ihan hukkaan. Lisäksi, ylenmääräiset ravintoaineet voivat myös kasvattaa sitä syöpää! Superfoodista voi tykätä se syöpäkasvainkin...

Luontaistuotteet myös sisältävät usein haitallisia aineita, kuten lyijyä, arsenikkia, sun muuta ikävää. Ne eivät paranna syöpää eivätkä vointia.

Netissä oli ainakin joskus suomenkielinen dokumentti jossa kerrottiin kymmenien vuosien takaisista todistetuista asioista joissa syöpä oltiin parannettu ilman nykyajan lääkkeitä ja sytostaatteja.

Lisäravinteissa on myös isoja eroja, googlettamalla niiden laatueroista löytyy juttuja, kuten esim tuo teksti.

"Evira tarkistaa esimerkiksi vain pakkausmerkinnän oikeellisuuden, ei sen sisältöä. Toisin sanoen Evira varmistaa sen, että tuotteen pakkausmerkinnät ovat riittävät ei sitä mitä tuote sisältää. Tutkimuksia aletaan tehdä vastan kun epäillään niiden olevan virheelliset. Eli jos tuotetta mainostetaan huippulaadukkaana D-vitamiinina, ei kukaan muu kuin itse valmistaja tiedä totuutta.

Mitä monet kuluttajat eivät myöskään tiedä on se, että GMP jaetaan useampaan eri osaan, ja suurin osa markkinoilla myytävistä tuotteista valitettavasti kuuluu GMP Food Grade laatuluokkaan. Tämä Good Manufacturing Practices ei velvoita tuotetestauksia tai säätele minkä laatuisia tuotteiden kuuluisi olla. Pharmaceutical GMP vaatii tuotetestauksia, mutta tähän kuuluu vain murto-osa yrityksistä maailmassa.

HACCP arviointi rajoittuu ainoastaan elintarviketurvallisuuteen liittyviin tekijöihin, ei laatuseikkoihin, joten se ei myöskään testaa tuotteita tai vaadi tiettyä laatutasoa lisäravinteissa.

Eikö olekin mielenkiintoista ettei lisäravinteissa juuri koskaan näy laatumerkintää tai esimerkiksi palautusjuomissa heran alkuperää?

Suurin osa suomalaisista lisäravinneyrityksistä ovat markkinointiyrityksiä. Ne eivät omista tehtaita missä he tuottavat omat raaka-aineensa vaan ainesosat ostetaan muualta päin maailmaa ja markkinoidaan vastaamaan kuluttajan tarpeita. Hyvin usein yritysten tuotteet eivät perustu tieteeseen sillä ne eivät pysty vaikuttamaan tuotantoketjuun. Tämä avaa oven epäpuhtaille ravintoaineille sekä huonolle laadulle.

Tässä hieman tarkempi esimerkki. Kun lisäravinnevalmistaja ostaa raaka-aineita tuotettansa varten, saadaan jokaisesta raaka-aineesta C.O.A. (Certificate of Analysis) eli tuotteen alkuperästä, laadusta ja puhtaudesta kertova analyysi. Raaka-aineiden valmistajilla on luonnollisestikin oma hinnasto eri laatuisille ainesosille, mutta koska monet yritykset pyrkivät mahdollistamaan suurimman tuoton, valitaan raaka-aineiksi hyvin usein ne edullisimmat vaihtoehdot. On selvää, ettei laadukkaita ja elimistölle terveellisiä tuotteita voida myydä halvalla jos raaka-aine hintoihin ei pysty itse vaikuttamaan; sehän olisi liiketaloudellisesti kannattamatonta." https://www.pispalanwoima.info/40850

Vierailija
16/19 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotku luontaistute tyypit puolestaan uskoo, ettei pillerivitamiinit imeydy ainakaan kovin hyvin ja näinollen superfoodit, aurinko yms vitamiininlähteet on hyväksi. Aika harvan tarvii huolehtia siittä että sais liikaa jotain ravinteita, koska nykyihmisen ruokavaljo on niin ravinneköyhää

Vierailija
17/19 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kuolema pelota enkä ikimaailmassa suostuisi sytostaattihoitoon.

Mulla on paha emetofobia.

Tämä maailma on aivan hirveä paikka joten vakava sairastuminen olisi ihan ok.

Oon pitkäaikaissairas muutenkin muttei tämä nykyinen sairaus minua tapa mikä on harmi.

Vierailija
18/19 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lääkevastainen.Sanon ei kiitos syöpä hoidoille lähden sovinnolla.Työkaverin joka oli ärkeä minulle toinen kehko leikatin syövän takia pois. Oli likunallinen ja ei enää kyenyt paljoakan liikuuKittui.Kauaa ei mennyt kun syöpä toisessa keuhkoissa ja kuoli.Se kauea kituminen ja kärsiminen.Suru kai teki hänen vaimolle syövän? Toinen rinta pois ja sama kituminen hoidot, levisi toiseen rintaan kitui ja kuoli.Jotukut saa jatkoajan ja 5 vuodessa levinnyt.Hioa kitumista ja kuolee.Syteri kitu vatsasyöpä parvuotta hoidot ja jäljellä oli luuta ja nahkaa kuoli.Toinen syteri päsi helpomalla keuhkosyöpä sai tietä ja meni 3 viikossa.Ihan tarpeksi elämän polku ollut tuskaa toki mahtuu iloja.Lähden sovinolla elämästä ilman syöpä hoitoja.Kipu ei voi kunolla antaa,kun morfiini veisi kivun.Mutta jos likaa saa tapaa ihmisen.

Vierailija
19/19 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kuolema pelota enkä ikimaailmassa suostuisi sytostaattihoitoon.

Mulla on paha emetofobia.

Tämä maailma on aivan hirveä paikka joten vakava sairastuminen olisi ihan ok.

Oon pitkäaikaissairas muutenkin muttei tämä nykyinen sairaus minua tapa mikä on harmi.

Minä en muuten oksentanut kertaakaan sytostaattihoitojen aikana.