Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin Vantaalla ei kannata muuttaa? Työn perässä muutto ja vuokra-asunto etsinnässä.

Vierailija
13.08.2022 |

Eli mitkä ovat ns. huonoja alueita ja miksi? Missä ns. hyvässä paikassa kohtuuhintaisia vuokra-asuntoja?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole huomioinut Vantaanpuistoa? 100 % Omistusasuntokanta , ei yhtään vuokrataloa.Eläkeläisiä isot määrät , on varmasti rauhallista ja yksityiseltä löytyy välillä kämppiä vuokralle.Varmasti parhaimpia Vantaan alueita hinta/laatusuhteella mitattuna. Lentokoneet joskus kuuluu ulkona muttei mitenkään asumista häiritse.

Vierailija
42/42 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälä kirjoittaa moni sellainen,  joka ei ole ikinä käynytkään, mainitsemissaan paikoissa. Vantaalta voi huoletta valita asuinpaikan mistä tahansa, kun vuokra-asunnosta on kyse. Ensimmäisenä katsoisin hsl:n sivuilta, mihin työpaikalta on hyvät yhteydet,  sen jälkeen lähtisin selvittämään niistä muista paikoista, joihin pitää päästä kulkemaan jatkuvasti, että on hyvät yhteydet.  Siitä sitten näiden alueiden asuntotarjontaan tutustumaan. Ja jos valita pitää 2 yhtähyvän asunnon välillä, niin n 500-600 metriä lähemmäksi asemaa/ostaria en itse muuttaisi. Tuo on sellainen matka, että jaksaa kävellä kauppaan/junalle/bussille jne

Amen! Olin juuri tulossa kommentoimassa samaa. Huvittaa miten osaa alueita dissataan huolella ja varmana tietona kerrotaan, ettei ainakaan näille alueille kannata muuttaa. Olen viisi vuotta asunut alueella lasteni kanssa, joka on useampaan kertaan mainittu täällä. Kannattaa myös ottaa huomioon se, että alueella voi asua pikkukaupungin verran asukkaita, joten totta kai suureen massaan mahtuu kaikenlaisia tyyppejä. Esimerkiksi Kivistössä asuu 10 000 ihmistä, Myyrmäessä 17 000 ja Havukoskella 8000.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi