Kokemuksia XU-palvelusta?
Olisimme mieheni kanssa kiinnostuneita etsimään seksiseuraa netistä ja kuulin, että XU on tähän paras vaihtoehto. Tiedustelen kokeneilta, miten tuolla tuo anonymiteettipuoli hoituu? Asumme kohtuullisen pienessä kaupungissa ja olemme sellaisissa työpaikoissa, että tieto jäsenyydestämme ei missään nimessä saisi levitä minnekään. Näin ollen siis ihan sellainen kiinnostaa, että täytyykö tuonne laittaa kuvia, joista on tunnistettavissa? Ja voiko siellä hakea käyttäjiä paikkakunnan mukaan?
Kiitos asiallisista kommenteista!
Kommentit (3244)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisko se sut ihan kovaksi? 🤭
Ehdottomasti ;) Jo pelkkä ajatus siitä tässä hetkessä saa...ja mä oon nytkin kovana ;) T: m 26 vEikai siellä ole kosketeltu itseään ilman lupaa? 🤭😈
Näin pääsi käymään...mikä on sun rangaistus..T: m 26 v
Minulla ei ole tapana kerätä exceleitä eikä mitään tietorekistereitä, mutta olisi ensin hyvä tietää sinun kovat ja pehmeät rajat, ehkä jokin fetissikin, niin voin sitten sen perusteella määrätä rangaistuksen 😉😈
Mun kova raja menee kaikenlaisessa väkivallassa...mulla on klitorisfetissi..h
En, vaan ihan jotain muuta 😈🤭
Olipas taas aika huikeat XU-bileet Himoksella. Upea Bess esiintyi meille lauantaina. Olt. iin mieheni kanssa ekaa kertaa ns. bilemökissä. Bileitä riitti ympäri vuorokauden. Tutustuttiin uusiin ihaniin ihmisiin...okei pantiin myös niiden kanssa. :) Oli hienoa olla kaltaistensa joukossa. Sysksyllä uudestaan. Kiitos HIMOS!
Kerro mulle mitä? T: m 26 v
Perjantaina Himoksella oli todellinen paljutteluilma.
Tuuli ja satoi.
Harmikseni sinne tutustelemaan tullut nainen osoittautui aivan muuksi kun profiilikuvassaan. Yhtään ei saanut tulta kupeisiin odottelinhan sport-mallista hottista mutta sinne saapuikin jotain aivan muuta sisäfileet jäivät nauttimatta..
On toden totta että mies joutuu tekemään paljon töitä saadakseen seuraa. Hyvin kuvailet tuota salasutinaa-ei mitään muuta kun pikaiset panot ja heippa.
Silti odotetaan ns. prinsessakohtelua ja kun ihan kaikki ei mene toivotulla tavalla närkästytään kiukutaan ja voi nitä todellisia draamaqueen kohtauksia mitä järjestetään.
Tulee mieleen satu apinasta joka ei saanut kättään ulos piparipurkista.
Niin tahi näin toki ensikertalaisille joku Himos on päräyttävän säväyttävä kokemus ja osalle se onkin riittävästi kun pääsee kerrankin maistelemaan vihreämpää ruohoa aidan takaa..
Mutta biletyksestä tulee mieleen Sanctum.
Katselin tuossa postausta heidän linjastaan mikä on päihteetön ja peukutan sitä.,
Heillä on homma hallussa ja ne pahimmat örveltäjät eivät ole tervetulleita.
Joku voi nyt ajatella ettei parissa rohkaisevassa ole mitään pahaa mutta kuinkas käykään ns. puolenkymmenen ison juoman jälkeen ollaan ?? arveluttavassa toiminta kunnossa..
Täytynee lainata Sliippareiden laulusta "muijaa lakoon ja siementä vakoon" mutta tällaisten GT:n tai siiderin voimalla puolipyörryksissä persuuksia pyörittävien kanssa ei tee mieli juhlia.
Toki on myös niin pahoja tapauksia mille "ammattitaitoisen henkilökunnan" jäädyttämä shampanja on se seksuaalisen elämän eliksiiri. Näin eräs mies kommentoi näkemäänsä ja kokemaansa.
Näin keväällä myös kaikenlaiset siepot ka räystäspääskyt tulevat sulostuttamaan kesää mutta ken kestää viinisieppojen toilailuja tahi kännisiä Tilhiäkään?
Varmaankin se selvinnee kun kaikki päässevät ns. kesälaitumille keräämään uusia kokemuksia ilman suorituspaineita.
Gulliver eli Markku Laamaselta en löydä tähän sopivaa laulua mutta lohduttakoot hänen löytäjänsä Irwin Goodmannin Dirly Dirly Dee kaikkia uroita kautta maan...
Vierailija kirjoitti:
Kerro mulle mitä? T: m 26 v
Ensin mun täytyy tietää susta lisää 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro mulle mitä? T: m 26 vEnsin mun täytyy tietää susta lisää 🤭
Mitä sä haluut tietää musta ? T: m 26 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro mulle mitä? T: m 26 vEnsin mun täytyy tietää susta lisää 🤭
Mitä sä haluut tietää musta ? T: m 26 v
Mitä haluat kertoa? Eihän me kuitenkaan haluta, että kenenkään rajoja rikotaan
Me ollaan parina kyseisellä sivustolla ja ei voi sanoa että meillä sen enempää olisi vientiä, turhaa odottaa että kukaan lähestyy ja harvat parit ketkä lähestyy ni yrittää saada pelkkää miestä meille kolmanneks... No sitten on nämä parit ketkä lisää tyylillä kivoja kuvia mut ei kuitenkaan seuraa etsi.
Naiset nyt ei ole edes ikinää meitä lähestyn ja omast mielest normaaleja ollaan niin päästä kun vartalolta eli ei salilla käydä mut myöskään sitä toista ääripäätä olla ni vähän miettii miks tälläsel sivulla ei muihin jäseniin haluta lähestyä koska vaatii osuman tai kaverina olon että voi edes viestiä suurimmalle osalle pistää.
Ni vaikka oot sinkku miehenä siellä et yksin ton ongelman kanssa ettei haluta tutustua tai lähestyä.... Aika huono sivusto jos aina pitää käydä jossain himoksella ja siellä josnet käy et kuulu xu jäseniin silleen ei pitäisi olla !!
Kaikki ketkä täällä hehkuttaa tätä sivustoa ja himosta kuuluu melkein kaikki niihin sisäpiireihin koska tolla sivustolla ei haluta uusiin jäseniin tutustua muuten kun se on taivaasta pudonnu enkeli ja kuvan kaunis...jos oot muuta ni kaikki kiertää kaukaa 😁👎
Toiseks siellä kun on ryhmiä tai näitä keskustelu paikkoja ni ketkä näitä ylläpitää on kun jumalia siellä että valtaa kun tulee ni aletaan tiettyjä jäseniä pistämään mustalle listalle ja nää ketkä tätä yleinsä tekee on juuri naisia kellä se joku asia noussut päähän.
Vaikka kk maksu nyt ei budjettia kaada ni sen päälle ku pistää että pitäs mennä kaikissa maksullissa jutuissa että seuraa löytää ni hups kuukaus menot nousee useaan sataan hyvässä tapaukses ja silti et seuraa tai uusia kontakteja löydä ihan vain sivuston huonojen jäsenten takia mitä siellä kyllä riittää todella paljon kaikessa mielessä ei vain varattuja, "luvan kanssa liikkeellä" tai muita tälläsiä että huonous tulee esille myös miten muita jäseniä tosiaan blokataan ettei vaan kukaan halua tutustua ja baari miitit hyvä todiste kun siellä ei monet edes morjesta kun tulee paikalle 😅... Siis hyvää aikuismaista toimintaa kaikinpuolin 👎
Ylläpidosta nyt ei edes jaksa kirjottaa kun toimii aivan mielivaltaisesti ja heille kaikki jäsenet on eriarvoisia että tiettyjä naisia palvotaan myös ylläpidon toimesta
XU:ssa on siis yli kahden tuhannen hengen sisäpiiri!
(Himos-kävijät)
Himos on muuten perustajiltaan kaapattu tapahtuma.
Tämä kertonee omalta osaltaan sitä miten XU:ssa ihmisiä kohdellaan.
Tuolla kaiken ytimessä siis kehäteiden sisällä on yritetty ja yritetään kaapata muiden luomia tapahtumia ja miittejä XU:n omiksi tapahtumiksi.
Kaikille yhteisenä olohuoneena markkinoidun Rotkon osalta useasta bilejärjestäjästä on tehty rikosilmoitus.
Aikanansa kuullaan mitä viranomaiset päättävät mutta jokainen voi itse pohtia mitä tarkoittaa työelämässä kun rikosrekisterissä on tuomio????
Turvallista biletystä kaikille... omalla riskillä ne laivatkin seilaavat
Ei tarkota siis että kaikki ketkä käy himoksella on sisäpiirissä vaan siellä on todella paljon sivustolla sisäpiirejä ja monia eri... Sitten kun nää menee himokselle vähä kertoilee kaikkea omia näkemyksiä muista jäsenistä ketä ei edes ole tavannu livenä ni tottakai se pistää monet perääntyy ettei halua sitte itse ottaa toisista selvää.
Mut pointti on että se sisäpiiri touhu siellä pitäs loppua, seuraa pitäs muutenkin löytää ja uusia kontakteja kun vaan menemällä himokselle tai rotkoon ja etenkin muiden jäsenten haukkuminen loppua ja siitä on ihan todisteita että tätä on 👎
Tosin onhan tosta rotkosta kuultu että siellä käyny vähän sitä sun tätä ja mainostetaan hyvänä paikkana... Mut ehkä xu on hyvä paikka jos rahaa on ku roskaa käydä kaikki miitit ja laivareissut läpi sit sen päälle pitää kaikki olla muutenkin kunnossa ulkonäöstä siihen kaikkeen muuhun maalliseen mammonaan.... Eli jos paikalle päräyttää vanhan kunnon ladalla eikä teslalla ni voi voi ei edes katota sinuun päin 😅
Asiasta niin valmisteilla on seuraavat rikosilmoitukset.
Eri henkilöille kohdentuen sisäpiirin ytimeen mutta ken kantanee kokonaisvastuun??
"Meidän laivassa" on iso reikä pohjassa..
Vierailija kirjoitti:
Asiasta niin valmisteilla on seuraavat rikosilmoitukset.
Eri henkilöille kohdentuen sisäpiirin ytimeen mutta ken kantanee kokonaisvastuun??
"Meidän laivassa" on iso reikä pohjassa..
Saatat liikkua kunnianloukkaksen rajamailla.
Kas kun arvasit ilmon sisällön
Vierailija kirjoitti:
Himos on muuten perustajiltaan kaapattu tapahtuma.
Tämä kertonee omalta osaltaan sitä miten XU:ssa ihmisiä kohdellaan.
Tuolla kaiken ytimessä siis kehäteiden sisällä on yritetty ja yritetään kaapata muiden luomia tapahtumia ja miittejä XU:n omiksi tapahtumiksi.
Kaikille yhteisenä olohuoneena markkinoidun Rotkon osalta useasta bilejärjestäjästä on tehty rikosilmoitus.
Aikanansa kuullaan mitä viranomaiset päättävät mutta jokainen voi itse pohtia mitä tarkoittaa työelämässä kun rikosrekisterissä on tuomio????
Turvallista biletystä kaikille... omalla riskillä ne laivatkin seilaavat
Terve vaan pirkanmaa. Mistä oot nyt suuttunut?
Jos olet fiksu ja vetovoimainen ihminen niin tuskin sua mitkään sisäpiirit pystyy dissaamaan, niin ettet/te enää "kelpaa" muille. Taitaa olla syy heikkoon menestykseen jossain muussa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet fiksu ja vetovoimainen ihminen niin tuskin sua mitkään sisäpiirit pystyy dissaamaan, niin ettet/te enää "kelpaa" muille. Taitaa olla syy heikkoon menestykseen jossain muussa.
Niin siis viittaat näihin exel-taulukoihin joita keräillään ja ylläpidetään seksuaalisen sheimaamisen mahdollistamiseksi?
Tai mahtanet tarkoittaa sitä millä bileturvallisuutta ylläpidettiin eli syyttömien lynkkauksilla ja lisäilmatilan luomisella perseilijöille??
Missään tapauksessa et siis tarkoita niitä suljettuja wa ja discord ryhmiä jolla laiva on lastattu???
Tämäkö on sitä fiksua seksipositiivista toimintaa someprinsseiksi ja someprinsessoiksi kelpaavilta??
Semmoiset muutama kuukautta (3-4kk) olin jäsenenä.
Vähän ristiriitaiset fiilikset jäi. Ensin ei oikein mitenkään sinkkumiehenä tuntunut pääsevän yhteisöön sisään. Kävin muutamassa miitissä, ja ihan mukavaa oli iltaa istua. Ei siinä mitään.
Tämän tiimoilta hyvää kirjoittelua muutaman neidon kanssa.
Paska fiilis tuli lähinnä siitä, että toivettani pysyä erossa draamasta ja varatuista ei meinattu sitten millään kunnioittaa.
Ensimmäinen seksikumppani sivustolta kertoi nimittäin about 2vk jälkeen viestitse, että onkin varattu. Olisi kuitenkin halunnut salatapaamisia.
Toinen oli parempi kohtaaminen. Kuvankaunis nuori nainen, jolla "elämäntilanne ei kestä seurustelua". Tarve siis säännölliselle, kunnioittavalle vakkarille.
Harrastetaan tapaamisia 4-6 krt / kk. Diilinä se, ettei hommasta hiiskuta, ja mikäli toinen aloittaa jotain vakavaa, niin sitten toinen väistyy
Nyt ei siis enää tarvetta palvelulle.