Kokemuksia XU-palvelusta?
Olisimme mieheni kanssa kiinnostuneita etsimään seksiseuraa netistä ja kuulin, että XU on tähän paras vaihtoehto. Tiedustelen kokeneilta, miten tuolla tuo anonymiteettipuoli hoituu? Asumme kohtuullisen pienessä kaupungissa ja olemme sellaisissa työpaikoissa, että tieto jäsenyydestämme ei missään nimessä saisi levitä minnekään. Näin ollen siis ihan sellainen kiinnostaa, että täytyykö tuonne laittaa kuvia, joista on tunnistettavissa? Ja voiko siellä hakea käyttäjiä paikkakunnan mukaan?
Kiitos asiallisista kommenteista!
Kommentit (2431)
Proudpony vaikuttaa aika epäilyttvältä kyllä. Sillat poltettu xu ja muualla ja sitten keksittävä omaa. Haisee vahvasti sisäpiirin jutulta eikä mitenkään kivalla tavalla. :/
Vierailija kirjoitti:
Proudpony vaikuttaa aika epäilyttvältä kyllä. Sillat poltettu xu ja muualla ja sitten keksittävä omaa. Haisee vahvasti sisäpiirin jutulta eikä mitenkään kivalla tavalla. :/
Juurihan ilmainen seksiposiitivinen some paljasta.fi floppasi ja tälle viritykselle käy samoin. Ei tarvitse olla sijoittajamessias tuon tajutakseen.
- HS:n juttu oli kyllä hyvin lähellä kaupallista yhteistyötä IMO
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärtä miksi täällä trollaillaan XU:sta pois potkimisella. Tonin profiili voi edelleen hyvin vaikka XU:n ylläpito on hyvin tietoinen kilpailijasta. Tonilla luki HS:n jutun jälkeen omassa profiilissaan että sama mies on kyseessä.
Ja nyt ei ollut kyse proudponystä vaan ihan toisesta sivustosta joka on kohta auki. Näköjään sen tulo ei ole vielä kaikille levinnyt. Hyvä niin
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt ei ollut kyse proudponystä vaan ihan toisesta sivustosta joka on kohta auki. Näköjään sen tulo ei ole vielä kaikille levinnyt. Hyvä niin
Miten paljasta.fi 2.0 jonka ihan kohta pitäisi aueta.
Uskon heti kun uuden sivuston kesäjuhlilla on yli 1500 osallistujaa useana vuonna peräkkäin.
Mietin vaan että minulle pitäisi maksaa siitä että jätän nykyisen yhteisön josta on tullut minulle sekä puolisolleni hyvin läheinen.
Juuri tämä xu-uskonto ja sisäpiiri joka jumaloi sekä puolustaa xu:n toimintaa näkemättä ylläpidon laiminlyöntejä uusien tai ei sisäpiiriläisten läsnäoloa ajoi meidät pariskuntana pois. Toki myös jäsen ajasta mielivaltaisesti vietävät päivät rupesi ärsyttämään
Toni, nyt turpa kiinni ja pane!
Jännä kun lukee tätä niin riiteleekö täällä kaksi eri sivuston pitäjää? Mun mielestä aika härskiä että vain tämän toisen nimi on tuotu esiin?
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun lukee tätä niin riiteleekö täällä kaksi eri sivuston pitäjää? Mun mielestä aika härskiä että vain tämän toisen nimi on tuotu esiin?
Ei XU:n ylläpito näihin keskusteluihin osallistu. Minua ihan henkilökohtaisesti sylettää tuo paskanpuhuminen.
Jos sun mielestä on härskiä että HS:lle syötetty juttu tuo toisen sivuston esiin (XU ei ole koskaan esiintynyt mediassa oma-aloiteisesti) niin go for it.
Jossain pinnan alla muhiva neljäs kilpailija kaikille näillä kolmelle (XU, Paljasta, Pony) on dadaa, ChatGPT:n luomaa hallusinaatiota.
Onko näin että xu rakoilee jo noin pahasti? Tapasin viikonloppuna useita entisiä xulaisia pikkujouluissa ja kaikilla samat ajatukset ja syyt pois lähtoihinsä
On muuten jännä että xu:n ylläpito estää ihmisten pääsyn sivuille heidän yhteyden kautta ilman perusteita
Vierailija kirjoitti:
Onko näin että xu rakoilee jo noin pahasti? Tapasin viikonloppuna useita entisiä xulaisia pikkujouluissa ja kaikilla samat ajatukset ja syyt pois lähtoihinsä
Ihana että sinulla on seksipositiivinen yhteisö jonka kansa vietät mm. pikkujouluja.
Oikein hyvää joulun odotusta sinulle :)
Olin jopa harkinnut liittymistä xuhun, mutta en kaipaa draamaa niinpä skippaan
Vierailija kirjoitti:
Olin jopa harkinnut liittymistä xuhun, mutta en kaipaa draamaa niinpä skippaan
Nyt sinulla ei ole pikkujouluissa kimppaseksiä :(
Vierailija kirjoitti:
Hei, itseasiassa on
No sehän on oikein hyvä. Mihin sä olisit XU:ta edes tarvinnut?
Omasta kokemuksesta voin kertoa että xu ei ollut minulle. Itsetunnottomia tai xu fanaatikkoja oli paikka täynnä.
Tonin Pony-palvelusta on tulossa tosiaankin netin spämmätyin sivusto. Edes Ira ei floodaa joka paikkaa yhtä täyteen kuin toni-poni.