Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kehotetaan ottamaan maskit uudelleen käytttöön!

Vierailija
13.08.2022 |

Onneksi olenkin käyttänyt koko ajan.

" -Vaikka olet sairastanut lievän koronan, ei ole takeita siitä, että seuraava koronasi olisi yhtä vaaraton."

" - Koronavirus voi häiritä puolustusjärjestelmäämme niin, että altistumme entistä herkemmin muille terveysongelmille."

" - Husin asiantuntijalääkäri suosittelee, että erityisesti tietyt ihmisryhmät alkaisivat taas käyttää yleisissä tiloissa liikkuessaan FFP2-maskeja."

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/927fa44b-fcc7-4658-b57f-b8f53…

Kommentit (164)

Vierailija
101/164 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nyt pitänyt murehtia sodista?

Ihmiset ovat saaneet yliannostuksen sotauutisia, nyt on taas aika palata koronaan, ja sitten taas sotaan ja sitten...

Eiköhän se olisi aika huolehtia sähkökatkoista tässä, kun alkaa vähän ilmat viilentyä. Koko talven voi pelätä sitä ja laittaa niitä valoja kilvan pois päältä. Keväällä voi sitten taas palata flunssaan ja sotaan ja tuleviin helteisiin.

Vierailija
102/164 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen kuvia Nancy Pelosin Taiwanin-vierailulta: ihmisillä maskit kasvoilla.

Katselen kuvia Australiasta, missä uusi senaattori vannoo virkavalansa: ympärillä olijoilla maskit.

Katselen kuvia Kiinasta sisä- ja ulkotiloista: ihmisillä näkyy maskeja kasvoilla.

Katselen kuvia Etelä-Koreasta aukiolta, jossa surraan tulvissa kuolleita: kaikilla osallistujilla maskit, vaikka ollaan ulkoilmassa.

Katselen kuvia jenkeistä, tv-sarjan kuvauksista: näyttelijöitä lukuun ottamatta kaikilla, siis ohjaajalla ja muulla kameratiimillä, on maskit kasvoilla.

Mutta täällä Hölmölandiassa maskeja ei tarvita, koska ”korona on ohi”. Tilastot tosin kertovat päinvastaista, mutta ei piitata niistä, koska se latistaisi tunnelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/164 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu

Vierailija
104/164 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan paras maskipainatus jonka olen nähnyt... " i cant breath"

Vierailija
105/164 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain sen ekankin koronan, vaikka rätti naamalla kuljettiin. Kirurginsuojasta ei ole juuri hyötyä! Pitäs olla ffp2/3-maskit. Noilla ohuilla räteillä luodaan vaan illuusiota.

Näin on. Kirurginsuoja on sikäli hyvä, että se suojelee muita sinun tartunnastasi, mutta jos haluat suojella itseäsi kannattaa käyttää FFP2. Toivottavasti siirrytään myös vapaaehtoisiin etätöihin. Virukset tarttuvat tutkitusti helpommin avokonttoreissa kuin niissä toimistoissa missä ovat omat huoneet.

Vierailija
106/164 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nytkö ne muoviroskat ja valtamerten mikromuovit eivät haittaa? Ei tietenkään kun maskit ovat valtava bisnes. Katsokaa nyt niitten hintoja ja ajatelkaa.

Vierailija
107/164 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en ole saanut ensimmäistäkään koronatartuntaa, niin en pysty tartuttamaan ketään, joten minulla maski olisi täysin turha.

Vierailija
108/164 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nytkö ne muoviroskat ja valtamerten mikromuovit eivät haittaa? Ei tietenkään kun maskit ovat valtava bisnes. Katsokaa nyt niitten hintoja ja ajatelkaa.

Minun muovijätteeni eivät taatusti päädy meriin. En jaksa kantaa vastuuta maailman muiden ihmisten toiminnasta.

Vierailija
109/164 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä maskin käytössä on niin vaikeaa? Sehän on vaan hyvästä. Kaupassa käydessä ei hyvänpäiväntutut pysäyttele ja jää jaarittelemaan, ei tarvi laittaa meikkiä, voi irvistellä ihmisille, voi ottaa muuhun vaatetukseen sopivan maskin... pitääkö tosiaan jatkaa? Jokainen löytää maskien käyttämisestä varmasti jonkin itselleen erinomaisesti sopivan asian.

Unohdit, että maskit on halpoja, ainakin jos bensan hintaan vertaa.

Se bensakin on halpaa kahviin verrattuna. Sanonpahan vaan.

Vierailija
110/164 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KILTTIYS kirjoitti:

Miten daijuu porukkaa voi olla että vuosi toisensa jälkeen lähtee tähän vedätykseen messiin. Siis ihan aikuisten oikeesti.

Sanos muuta!

En tiiä itkiskö vai nauraisko...No onneks yhä useammat jo tän valheen tajuavat! :)

Vierailija
111/164 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne maskithan on todettu hyödyttömäksi moneen kertaan. Minä en siihen ainakaan ole enää lähdössä mukaan.

Mutta kas, kas,  silloin , kun maskit oli käytössä valtaosalla ihmisiä, tartuntamäärät pieniä, mutta kas, sitten oettiin maskit pois niin korona räjähti käsiin kas, kas. sanoi sen jälkeen korona ja kasvoi vain kasvaa edelleen.

Todellisuudessa piikit tuli yhä useammalle, niin "korona" räjähti!

Vierailija
112/164 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun muovijätteeni eivät taatusti päädy meriin. En jaksa kantaa vastuuta maailman muiden ihmisten toiminnasta.

Mutta jos väestötasolla aletaan suosittelemaan maskien käyttöä, niin silloin niitä alkaa mennä mereen entistä enemmän.

Vierailija
113/164 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä!!

Ihmiset on tolloja...

Vierailija
114/164 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä maskin käytössä on niin vaikeaa? Sehän on vaan hyvästä. Kaupassa käydessä ei hyvänpäiväntutut pysäyttele ja jää jaarittelemaan, ei tarvi laittaa meikkiä, voi irvistellä ihmisille, voi ottaa muuhun vaatetukseen sopivan maskin... pitääkö tosiaan jatkaa? Jokainen löytää maskien käyttämisestä varmasti jonkin itselleen erinomaisesti sopivan asian.

Unohdit, että maskit on halpoja, ainakin jos bensan hintaan vertaa.

Se bensakin on halpaa kahviin verrattuna. Sanonpahan vaan.

Kahvista maksetaan vähemmän veroa kuin polttoaineesta. Torvi.

Vierailija
115/164 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne maskithan on todettu hyödyttömäksi moneen kertaan. Minä en siihen ainakaan ole enää lähdössä mukaan.

Mutta kas, kas,  silloin , kun maskit oli käytössä valtaosalla ihmisiä, tartuntamäärät pieniä, mutta kas, sitten oettiin maskit pois niin korona räjähti käsiin kas, kas. sanoi sen jälkeen korona ja kasvoi vain kasvaa edelleen.

Koska ihmiset heittäytyivät varomattomiksi. Tosin siihen kannusti THL.

Vierailija
116/164 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ihmiset heittäytyivät varomattomiksi. Tosin siihen kannusti THL.

Eli kaikki turvatoimet käyttöön, maskit ym , ne olisi pitänyt olla käytössä koko ajan, olipa piikkiä tai ei.

Vierailija
117/164 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä-minä minun muovijätteeni on parempaa..

Vierailija
118/164 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä-minä minun muovijätteeni on parempaa..

No sinäkö otat vastuun esim. Tyynenmeren roskaajien toiminnasta?

Vierailija
119/164 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut vieläkään enkä ole maskeja käyttänyt enkä ottanut rokotteitakaan. Altistunut olen useaan otteeseen, mutta ei vaan tartu.

Vierailija
120/164 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta jo mennyt. Enää ei jaksa. Ehkä se oli huijausta koko juttu?

Olisihan rokotusten pitänyt se nitistää mutta niin ei tapahtunut.

Eikö rokotukset toimineetkaan?