Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cropatut collegepaidat

Vierailija
13.08.2022 |

Ostin pari tuollaista jossa vyötärö tulee melko ylös. Mietin missä noita kehtaa pitää muualla kuin kotona ja olisiko esim. töihin parempi pukea tuollainen paita jonkin topin kanssa niin, että toppi peittää vatsaa.

Olen myös jo 36 ja vähän mietin sitäkin alanko olla liian "vanha" tähän muotiin vaikka pidän siitä ja olen timmi enkä kovin vanhan näköinen. Tai sitten ei pitäisi miettiä liikaa :D

Kommentit (158)

Vierailija
101/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku sama sekopää trollaa 😅

Hyvon koitat sumuttaa. Itsepä täällä sekoilet.

Vierailija
102/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja ihmiset osaa olla kateellisia. Möhömahat heittää alapeukkua! Olen nähnyt monia yli 30v. joille cropatut paidat sopii! Anna Mennä!

Let's go grandmas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä ostaisi. Minulla on paljon liian nuorekkaita vaatteita, joista nyt pakko päästä eroon. Näyttää nololta yli 25-vuotiaalla. T. 37 v.

Vierailija
104/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja ihmiset osaa olla kateellisia. Möhömahat heittää alapeukkua! Olen nähnyt monia yli 30v. joille cropatut paidat sopii! Anna Mennä!

Let's go grandmas!

Tämänkin kommentin takana on joku elämäänä kyllästynyt hiirulainen. Ei ole meidän syy ettei elämä luonu sulle hyviä kortteja! T: nainen 25v.

Vierailija
105/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo olen tosi kateellinen, kun OP uskaltaa jatkaa teini-ikäänsä keski-ikäiseksi.

Olen myös tosi kateellinen naapurin Penalle joka pitää 48 vuotiaana räppikuteita päällään, mutta sopii hänelle, koska hänellä on iso maha.

Kunpa itsekin uskaltaisin pukeutua kuin 🤡

Vierailija
106/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, ymmärsit pointin! Enkä todellakaan halua pukea cropattua paitaa kuin 20 vuotta sitten, koska silloin esiteltiin samalla vatsaa lantiohousuissa. Talvellakin moni teini kulki vatsa punaiseksi palelleena kun lyhyen takin ja lantiofarkkujen väliin jäi paljasta ihoa siltä kohdalta.

Nimenomaan tuo nykyinen tyyli jossa jää vain ohut kaistale ihoa paljaaksi näyttää mielestäni hyvältä. Kun vartaloni on mallia hoikka tiimalasi en ymmärrä miksi se pitää piilottaa jonnekin röijyjen alle ja miksi se pari senttiä paljasta ihoa on kamalaa ja ei sovi lähes 40-vuotiaalle. Kun noilla vanhemmillakin naisilla sama tyyli näyttää todella hyvältä jos se sopii sille kropalle.

AP

Vierailija
107/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, ymmärsit pointin! Enkä todellakaan halua pukea cropattua paitaa kuin 20 vuotta sitten, koska silloin esiteltiin samalla vatsaa lantiohousuissa. Talvellakin moni teini kulki vatsa punaiseksi palelleena kun lyhyen takin ja lantiofarkkujen väliin jäi paljasta ihoa siltä kohdalta.

Nimenomaan tuo nykyinen tyyli jossa jää vain ohut kaistale ihoa paljaaksi näyttää mielestäni hyvältä. Kun vartaloni on mallia hoikka tiimalasi en ymmärrä miksi se pitää piilottaa jonnekin röijyjen alle ja miksi se pari senttiä paljasta ihoa on kamalaa ja ei sovi lähes 40-vuotiaalle. Kun noilla vanhemmillakin naisilla sama tyyli näyttää todella hyvältä jos se sopii sille kropalle.

AP

Ap on selvä narsku

Vierailija
108/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://soheather.com/what-not-to-wear-after-40/

Tuossa on myös kuvattu cropattu toppi nelikymppisellä.

Vierailija
109/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ap on selvä narsku

Niin, mitä siitäkin tulisi jos olisin kaiken lisäksi vielä humalassa :D

AP

Vierailija
110/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalta missä keski vyötärönympärys on 120cm on turha saada mitään rohkasuja ainakaan tähän asiaan. Täällä ihmiset pukeutuu telttoihin. 

Vierailija
111/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vedet silmissä luen näitä vastauksia :D Siis miten kaameen näköisiä te kaikki oikein olette yli 30-vuotiaina?!? En voi käsittää.

Itse olen Ap:n ikäinen, pitkä, kroppa hyvä, pitkät paksut hiukset ja kyllä, naama edelleen söpön ja nuoren näköinen. Oma tyylini on aika klassinen, joten en keskustelun keskiössä olevaa crop top-collegea ehkä käyttäisi, mutta sporttisempana asusteena tai kotona, miksipä ei!

Jospa nyt kaikki pukeutuisi itselleen sopivasti ja sen mukaan mikä sopii omaan lookkiin. Ehkä jokaisen ei tarvitse käyttää vain joko klassista tunika + caprileggarit-yhdistelmää tai jakkupukua 30 ikävuoden jälkeen...

Vierailija
112/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Miksei vapaa-ajalla, mutta älä töihin pistä!

Vierailija
113/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

cropattu collaripaita on kyllä tyhmin keksintö ikinä, mitä se lämmittää ja sopii todella harvalle kropalle..ymmärrän teinimuotina, mut jos yli 30v pukeutuu siihen ja vielä niihin nilkkamittaisiin collegehousuihin.. niin näytää vähän samalta kun 75v skeittarkamoissa. Ja se ettei pukeudu hulluimpiin teinivillityksiin ei tarkoita että olisi mummo-osastoa. t. ysäriteini, jota nykyinen ysäri comeback lähinnä naurattaa että itsekin tuli näihin pukeuduttu mutta ei enää sentään.

Välikausina takin alla ei tarvitse paljoa lämmitellä kun ala- ja yläosien väliin jää muutaman sentin paljas kaistale ihoa. Onhan topinkin kanssa paljasta ihoa, v-muotoisen kaula-aukon tai muun kuin pitkähihaisen poolopaidan kanssa yläosassa paljasta ihoa!

Mitä hittoa, siis missä kohtaa sanoin että puen nuo collegehousujen kanssa? Stretch-farkkuja ajattelin käyttää. En minä ysärillä tai nollarillakaan pukenut mitä tahansa typerää päälleni vaan peilin edessä kriittisesti katsoin mikä sopii.

AP

ja nyt kysyt täällä muilta neuvoja..:D toi että joutuu jo kysymään kertoo jotakin

Mietin miten näihin cropattuihin vaatteisiin suhtaudutaan ja varsinkin ikäiselläni. Näemmä todella kielteisesti. Varmaan Marinin pitää jotain tällaista pukea päälleen niin siitä tulee sitten villitys :D

AP

Kateutta se on, ei kannata välittää. Itsekin käytin eilen Flowssa cropattu toppia korkeavyötäröisen hameen kanssa. Hyvältä näyttää.

Mielenkiintoista tosiaan tämä aika ja kehopositiivisuus kun lihava saa kulkea vaikka missä vaatteissa minkä ikäisenä tahansa, mutta tyylisäännöt koskevat lähinnä hoikkia ja tietyn ikäisiä, mutta kukaan ei osaa oikein kertoa miten pitäisi sen hoikan lähes 40-vuotiaan pukeutua ettei ole epäsiistiä.

Kun pyllybikinit rannalla ovat voimaannuttavat ja kesällä saa minisortsien kanssa olla pikku toppi päällä ja kaikki käy kun on "kuuma" ja pitää vain katsoa muualle jos ei tykkää, mutta se lyhyt collegepaita on suuri vääryys kun totta kai se on sitä lapsellisinta mallia ja puetaan lyhimpien lantiohousujen kanssa mitä löytyy...

AP

Tuo tosiaankaan ei ole kaunista katseltavaa kun kehopositiiviset pukeutuvat voimaannuttavasti. Ei kä ne pyllybikinitkään kovia monien kropalle sovi, voimaannuttavat miten paljon tahansa. Marinin pukeutumisesta voidaan olla montaa mieltä ja monelta kannalta. Osa menisi sen ikäisellä hyvinkin, vaikkapa se pridemekko. Tai vielä festariasunakin Ruisrockasu, taviksella tai bloggarilla. Muttei kuitenkaan pääministerillä, edes vapaalla. Minisortsit ja pikkutopit on noloja, myös teineillä. Mutta se kuuluu teini-ikään, silloin haetaan omia rajoja eikä ymmärretä, että se on noloa ennen kuin muutaman kymmenen vuoden päästä kuvia katsellessa. Aikuisen, 25+ kyllä kuitenkin pitäisi jo ymmärtää, että se näyttää nololta. Ja viimeistään kun ikä alkaa kolmosella, pitää ymmärtää jättää teinimuoti teineille. Eihän sitä kukaan sulle tule suoraan päin naamaa sanomaan, vaikka ajattelevat sun pukeutuvan ja käyttäytyvän nolosti. Tuossa olet oikeassa, että ihoahan se vain on. Samaa ihoa näkyy paidan kaula-aukosta. Samaa ihoa se on myös perseessä ja tisseissä. Mutta et sinä nekään paljaana tuolla kaupungilla kulje. Toivottavasti ainakaan.

Vierailija
114/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko pitää frakkia päällä päiväkodissa. T. Valtteri 5 vee

Vierailija
115/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vinguntaa täällä! Kyllä aikuinen nainen saa pitää kiinni teini-iästään, jos ei halua kasvaa aikuiseksi!

Vierailija
116/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa: <3

Vierailija
117/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko pitää Muumi-paitaa työhaadtattelussa. Vai olenko liian vanha. Finanssialalle olen hakemassa.

Vierailija
118/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 11-vuotiaalle, hänen ikäisillään ovat kivoja..

Vierailija
119/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin 11-vuotiaalle, hänen ikäisillään ovat kivoja..

Joo Siksilk tekee tosi hyviä lastenvaatteita. Meidänkin teini tykkää tosta brändistä. Menee vissiin laneihinkin Siksilkin huppari päällä.

Noh... tämä on tietysti tämä teini-iän vaihe vanhemmat pojat ja tytöt pukeutuu jo huomattavasti fiksummin kuin joihinkin muovihuppareihin.

Vierailija
120/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asiakaspalvelualalla. Näen silmissäni miten kolmelymppiset elämäänsä kyllästyneet yh-mutsit  toitottaa että toi on sitä ja toi on tota. TE ETTE OLE MITÄÄN!