Cropatut collegepaidat
Ostin pari tuollaista jossa vyötärö tulee melko ylös. Mietin missä noita kehtaa pitää muualla kuin kotona ja olisiko esim. töihin parempi pukea tuollainen paita jonkin topin kanssa niin, että toppi peittää vatsaa.
Olen myös jo 36 ja vähän mietin sitäkin alanko olla liian "vanha" tähän muotiin vaikka pidän siitä ja olen timmi enkä kovin vanhan näköinen. Tai sitten ei pitäisi miettiä liikaa :D
Kommentit (158)
Et ole liian vanha itsekin käytän vielä kivipestyjä Miss Sixtyn farkkuja.
T. Marjatta 59 vee
Vierailija kirjoitti:
Et ole liian vanha itsekin käytän vielä kivipestyjä Miss Sixtyn farkkuja.
T. Marjatta 59 vee
Tällä palstalla ei taida saada nykyään vastauksia ilman provoilua.
Collegepuseroitahan ei voi käyttää kovin kuumalla ilmalla, ja talvella cropatut ovat kylmiä. Laittaisin jonkin topin alle tästä syystä.
Vierailija kirjoitti:
Collegepuseroitahan ei voi käyttää kovin kuumalla ilmalla, ja talvella cropatut ovat kylmiä. Laittaisin jonkin topin alle tästä syystä.
Tämä juuri, kiitos. Syksyllä meinasin laittaa vapaa-ajalla cropatun paidan korkeavyötäröisten farkkujen kanssa.
AP siis
Joo itsekin käytän napapaitoja hyviä ovat!
T. Anneli 43 vee
Valitettavasti sun ikäisellä ovat vain noloja. Miksi ihmeessä menit ostamaan sellaisia edes.
Mä käytän tosi korkeavyötäröisten farkkujen kanssa, hyvin sopii.
Teinimuoti on tarkoituksella teinimuotia. Sukupolvikokemus. Sellaista, jolle voi nauraa vanhempana.
En itse ostaisi puolikkaita puseroita täydellä hinnalla. Toivottavasti sait puoleen hintaan. Jokaisen pitää kuitenkin saada pukeutua, miten haluaa. Pääasia, että itse tykkäät.
Miksi ihmeessä ostit?
Epämukavia, kun täytyy kiskoa alaspäin, jottei vatsa, selkä, alushousut näy.
Itse käytän Karl Kanin lökäreitä varsinkin nyt, kun ovat taas muodissa. Toki New Eran lippis kruunaa kokonaisuuden.
T. Panu 39 vee
Onio muotipoliisit paikalla? Saanko käyttää vielä skeittikenkiä puvun kanssa. Ensi kesänä olisi vielä edikoisen häät tulossa.
T. Mauno 60 vee
Joo mun tytärkin osti samanlaisen. Kuulemma yläasteella ovat kovassa huudossa.
Vierailija kirjoitti:
En itse ostaisi puolikkaita puseroita täydellä hinnalla. Toivottavasti sait puoleen hintaan. Jokaisen pitää kuitenkin saada pukeutua, miten haluaa. Pääasia, että itse tykkäät.
Onpa typerä vastaus. Ostatko myös pitkiä kalsareita? Tyhmäähän se on maksaa täyttä hintaa alushousuista, joissa ei ole lahkeita kun voi ostaa pitkät kalsarit missä enemmän materiaalia.
Saanko käyttää vielä potkupukua? Kiinnostaa tietää ihan näin murrosiän kynnyksellä.
Kaverit vähän naureskelleet kun karvatkin tursuaa nappien välistä... 😔
Joo meillä lukion ekalla moni miettii jo, että kehtaako käyttää. Oot tosi rohkee, että uskallat rikkoa rajoja ja käyttää teinivaatteita keski-ikäisenä. Tsemii. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti sun ikäisellä ovat vain noloja. Miksi ihmeessä menit ostamaan sellaisia edes.
Mitä "mun ikäisen" sitten tulisi pitää? Mitä peilistä katsoin korkeavyötäröisten farkkujen parina niin ihan hyvältä näytti mun kropalla.
AP
Vierailija kirjoitti:
Teinimuoti on tarkoituksella teinimuotia. Sukupolvikokemus. Sellaista, jolle voi nauraa vanhempana.
Joku J Lo on yli 50 ja käyttää "teinimuotia". On tämä vähän tylsää jos yli 30 v joutuu pitämään vain tietynlaisia vaatteita kun muu on liian "teiniä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä "mun ikäisen" sitten tulisi pitää? Mitä peilistä katsoin korkeavyötäröisten farkkujen parina niin ihan hyvältä näytti mun kropalla.
AP
Jep. Kauheeta arvostelua täällä meitä ikinuoria kohtaan. Itsekin pukeudun vielä Ed Hardyn toppeihin, joissa niitä rhine stone kiviä. Tyylikkäitä, vaikkeivat enää muodissa olekkaan.
Meillä ikäistämme nuoremman näköisillä on erilainen maku kuin ikäisillämme vanhuksilla. Se vanheneminen on yksilöllistä! Muut oman ikäiseni (60 vuotiaat) ovat jo melkoisia vanhuksia, mutta tämä daami pitää vielä em. paitoja ja matalavyötäröisiä farkkuja!
Siksilkin paitoja siis