Mistä kertoo, jos mies vielä parin vuoden seurustelun jälkeen..
Aina julkisilla paikoilla ottaa vyötäisiltä kiinni sopivissa tilanteissa esim. jonossa, leffateatterissa hivelöi reittä ja käsivartta.. ym..? =)
Siskoni mies on tuollainen, mun mies taas ei koskaan tee mitään vastaavaa, vain kotona saan osoituksia hänen tunteistaan.
Kommentit (11)
Eli halutaan julkisesti näyttää muille, kuinka paljon meillä rakastetaan, mutta oikeasti ei ihan niin enää olekaan... Tällaiset tyhjät, kolisevat tynnyrit ovat mun kaveripiirissäni eronneet pian.
Mun mieheni tekee noin myös ja olemme olleet yhdessä kuusi vuotta, neljä naimisissa, kaksi lasta ja kolmas syntyy pian :).
Exäni ei taas voinut näyttää tunteitaan mitenkään julkisesti eli miehet ovat erilaisia.
Mun mies ei kehtaa, eikä mua haittaa pätkääkään. Tiedän, että rakastaa mua vaikkei pepulle taputtelekaan ruokakaupassa. Ihmiset on erilaisia.
Mun mies osoittaa julkisesti " rakkauttaan" , mutta en pidä sitä nolona tai suurenna. Pusu on pusu ja hali on hali.
Kotona jos saa rakkautta niin yhtä hyvä. Pääasia että kosketus on tallessa. Jokkut nyt ei halua helliä julkisesti.
Jos taas haluat julkisesti hellintää niin puhu miehelle ja sopikaa vaikka että kun halituttaa niin teet aloitteen johon mies vastaa?
paikkaa milloin niitä tunteita näytetään, koska niitä näytetään usein.
Onhan se kyllä joillain niin, että ainoostaan julkisilla paikoilla näytetään ja varsinkin jos tyyppi on mustasukkainen/omistushaluinen, niin sillä merkitään sitä omaa reviiriä. Tuollaisia mahtuu tuttavapiiriin, äähh..
Sitten vaan just 2-v seurustelun jälkeen jätti kaverini ihan tosta vaan!! Ei muita selityksiä kun että et ole enää se sama iloinen ihminen kenen kanssa aloin seurustella (heillä oli riitaa siitä kun kamu maksoi kaikki yhteisen talouden laskut asumiseen liittyen ja mies osallistui vain ruokalaskuun ja siihenkin puoliksi). Ja kun ystäväni oli ottanut tämän puheeksi ja oli tietty sitten riitaa tullut aiheesta niin mies otti ja lähti.. Että sellaista rakkautta oli vaikka ulospäin näytti kaikki olevan hyvin..
Et kai vain tunne kateutta? Se kyllä mielestäni paistoi tuosta kommentistasi läpi...
Kun itse näen läheisyyttä toisiaan kohtaan osoittavan pariskunnan, niin jos jotakin siitä ylipäänsä ajattelen, niin ajattelen, että siinä on läheisyyttä ja yhteenkuuluvuutta huokuva pariskunta. Onhan se kiva, että ihmiset osoittavat toisilleen myönteisiä tunteita! Ei sen luulisi olevan joltakin sivulliselta pois.
osoittaa minulle. Varsinkin lasten syntymän jälkeen, kun harvoin pääsemme kahden ulos ja todellakin saamme keskittyä vain toisiimme, niin on erityisen hellänä=)
Juuri ne 3 pariskuntaa, joilla oli aina tavatessa vaikea pitää näppinsä erossa toisesta ja joiden aina piti nuoleskella muiden vieressä (tod. kiusallista muille läsnäolijoille!) kävi näin, että ero tuli kaikille.
En tiedä, oliko toisen osapuolen nimenomainen t o i v e, että rakkautta pitää näyttää julkisesti, vai oliko kyseessä mustasukkaisuus vaiko sellainen lapsellinen ajattelu että " läl-läl-lää, mepäs tykätäänkin enemmän ku te" , mutta tuntui vähän oudolta että vanhahkot parit (yli 4 v yhdessä) käyttäytyivät kuin ensitapaamisella...
Mun mieheni sanoikin mulle aina sivussa, että " tyhjät tynnyrit kolisee" , kun nämä esittäjät tulivat viereen kiehnäämään :) Ei meillä ole tarvetta julkisesti puristella peffaa tai tissiä (salaa tosin) tai imutella kielareita kassajonossa. Kyllä me tiedämme, että lovee löytyy ilmankin.
Kokemus osoittaa, että nää " Arto-KULTA, voisitko sitä-ja sitä" -tyypit ovatkin olleet oikeasti aika heikoilla meidän kaveriporukassa.
No ihmiset on niin erilaisia, että ei välttämättä merkitse mitään
kyllä minä ihan kursailematta taputtelen miestäni takapuolelle julkisillakin paikoilla ja mies tekee samoin. Nuoruusaikojeni poikaystävä ei voinut ulkosalla pitää edes kädestä ja pusuttelu olisi ollut maailmanloppu.