Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten 40-v. voisi näyttää freesimmältä?

Vierailija
12.08.2022 |

Ei siis tarvitse peittää ikää.

Keskitummat, pitkät hiukset on aina nutturalla.

Silmälasit.

Joo, olen jo laihiksella ja liikun, mutta se on koko loppuvuoden projekti ja kaipaan pikafreesausta ennen syksyä.

Kommentit (206)

Vierailija
161/206 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy itsesi ja muut. Sinun ei tarvitse miellyttää muita eikä välittää muiden mielipiteistä, vähiten some-mielipiteistä.

Vierailija
162/206 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulas / glowy meikkivoide & poskipuna  - ei puuteria ollenkaan (kuivassa ihossa näkyy juonteet). Poskipuna persikan sävyinen (ei tokimliikaa). Hampaiden valkaisu, botox ja täyteaineet (maltillisesti 1 ml) esim. huulista katoaa volyymi vuosien saatossa. Vähän itseruskettavaa ja avot!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/206 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse panostan lihaskuntoon ja ryhtiin = olen kävelylenkkeillyt viimeiset 25 vuotta 3-5 krt viikossa tehden lenkillä lihaskuntoliikkeitä.

Aurinkorasva aina kun aurinko paistaa. Ei auringonottoa. Ei alkoa tai tupakkaa. Hoikkuuden ylläpito, kohtuu terveellinen ruokavalio. Huoliteltu ajanmukainen meikki kun tilanne vaatii.

Minua viimeisen vuoden aikana luultu poikani (19v) siskoksi kolmeen eri otteeseen ja minesti aiempinakin vuosina. Olen 43v.

Niin no onhan se mahdollista, että sisaruksilla on n. 20v ikäeroa, jos toinen on esikoinen ja toinen on iltatähti. Mutta sori nyt vaan, 43 veetä ei sokeakaan luule lähelle 19-vuotiasta.

Olen se kelle vastasit. Se , että meitä luullaan sisaruksiksi johtuu osittain todennäköisesti siitä, poikani on isokokoinen (195 cm/85 kg), pukeutuu ja laittautuu erittäin siististi (ei osta halpamuotia) ja näyttää ennemmin 25vuotiaalta. Emme ole yhtään samannäköisiä: eri väriset hiukset, eri vartalotyyppi, erillaiset kasvonpiirteet. Minä taas näytän hieman ikäistäni nuoremmalta, ehkä 35-vuotiaalta. Kaksvitonen ja kolmevitonen voivat jo olla sisaruksia.

En todellakaan kuvittele näyttäväni 19-veeltä 😂

Muutama v sitten miestäni luultiin isäkseni 😄

Vierailija
164/206 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin juuri 41 ja olen päässyt nuhjuisesta olemuksesta, joka jo vähän vaivasi.

Siirryin kaksi vuotta sitten lähes täysin kasvisruokaan ja se on muuttanut ulkonäköä hitaasti mutta rohkaisevasti terveemmän, kiinteämmän ja hehkuvan näköiseksi. Seuraavaksi jätin myös sokerit minimiin. Olin jo ennestään hoikka ja liikunnallinen mutta nämä kaksi asiaa tekivät niin radikaalin muutoksen, että aivan ihanaa palautetta on tullut minut pitkään tunteneilta.

Aloin käyttää hyvälaatuista kasviväriä, jolla sain hiuksiini kauniin kiillon ja elävän sävyn. Kuin oma väri nuorempana. Opettelin muotoilemaan hiukset tuuheuttavalla, kiiltoa lisäävällä harjalla.

Meikkaamisen kanssa olin tapellut jo kauan. Tunsin näyttäväni rasvatulta klovnilta. Vaihdoin tänä kesänä luottomeikkivoiteeni kevyeen, talkittomaan mineraalimeikkiin ja -aurinkopuuteriin. Päivitin luomivärin ja huulipunan. Löysin erinomaisen, vahapohjaisen kulmavärin.

Ihoa hoidan puhdistuksella, kuorivalla kasvovedellä, seerumilla ja kasvovoiteella. Pari kertaa viikossa käytän Originsin naamioita. Mainitsen merkin, koska ovat aivan ihania minulle. Ensin savinaamiolla puhtaaksi, sitten kosteuttava naamio yöksi.

Vierailija
165/206 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä iho, kädet ja kasvot- vihreä oliivisaippua (Compagnie de Provence) niin muuta ei tarvitse.

Hampaiden puhdistus - suuhygienistillä yms.

Vierailija
166/206 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pikafreesaus: nuttura pois + käy kampaajalla+ kiharia latvoihin, nypitytä ja värjää kulmakarvat, hommaa hyvin istuvat alusvaatteet, selkä suoraksi, hillitty meikki, piilolinssit jos mahd.

Hyvät neuvot kyllä! Just nuo alusvaatteet ja ryhti vaikkapa, tekee heti paljon.

Mutta itse näin pitkähiuksisena nutturapäänä pakko kommentoida tuota että ainakin mun piirteet tekee raskaammaksi se jos pidän hiukset auki. Vetää koko linjaa alaspäin toisin kuin korkea nuttura kohottaa. Ehkä nutturan paikkaa ja tyyliä voisi vaihtaa? Että ei nyt semmoista vanhapiian niskanutturaa ehkä välttämättä. Kannattaa ainakin kokeilla ja vähän leikitellä eri vaihtoehdoilla, jos tosiaan tykkää hiuksia syystä tai toisesta nutturalla pitää. Pitäähän ne nuoret Hollywood-tähtösetkin :) Toisaalta hiukset auki ja joku kiva hattu (esim. baker-tyylinen lätsä) toimii mulla tosi hyvin. Myös semmoista hiusmallia kannattaa harkita/kokeilla/kysyä kampaajalta mielipidettä mikä on kerrostettu ja kevennetty kasvojen läheltä kun hiuksia pitää auki, mutta sen saa edelleen kiinni (vaikka sille nutturallekin) pinnien/pannan/huivin avulla. Jos siis hiusta semmoiseen riittää. Jokaisen haivenenhan ei muutenkaan välttämättä tarvitse kiinni ollakaan, vaikka suurin osa olisikin. Tuo elävyyttä kokonaiskuvaan.

Ja se pikakikka fuskattuun kasvojenkohotukseenhan on tiukka korkea ponnari.

Vierailija
167/206 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita _vähän_ vaseliinia poskipäille ja vaikka nenän varteen, se oikeasti tekee sellaisen "kostean" nuorekkaan ilmeen, toimii vähän niin kuin joku hailaitteri mutta on luonnollisempi ja armollisempi kypsälle iholle. Lisäksi vielä nestemäistä poskipunaa poskille ja vähän nenän varteen. Freshiä. Ripsarin ja huulikiillon lisäksi ei tarvetta muulle meikille. Ei vaikka kuinka olisi silmäpussit ja maksaläiskiä. (No jos ihan pakko niin sinne tänne vähän kevyttä meikkivoidetta, mutta ei mitään peittävää koko naaman kattavaa kerrosta)

Toinen vinkki on, että ulkoile, hymyile estottomasti silmäkulmien rypyt syvinä ja suhtaudu asioihin kevyesti. 

Kolmas vinkki, että vietä aikaa seurassa jossa saat nauraa.

Kaikki vaikuttaa yleisilmeeseen :)

Vierailija
168/206 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hampaiden valkaisu, kemiallisten kuorintojen sarja, hyvä hiusmalli ja hyväkuntoiset hiukset muutenkin, istuvat vaatteet.

Nuo istuvat vaatteet on kyllä yksi prkele löydettäväksi jos on yhtään muhkuraa.

Kunnon alusvaatteet tekee ihmeitä. Olipa muotoilevat tai ei. Kannattaa unohtaa ne Lindex-ritsat.

Vierailija
169/206 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

suu kiinni, vain täti-ihmiset puhua pölöttävät.

puhua ja tehdä ei samanaikasesti.

runsaasti erinlaista urheilua,

ruokavalio kuntoon.

siistitty alakerta tuo miellyttävän

näyn.

ei pitäs olla liian vaikeata.

Vierailija
170/206 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

helpoin kopioida niitä nuoria ja niiden vaatteita, yleensä nuorilla pitkät hiukset, farkut, t-paita ja lenkkitossut, eikä mitään tanttamaista toimistotyyliä joka vanhentaa ja jos ei halua pitää hiuksia auki niin ponihäntä ok

tyttömäisyyden vastakohtaa edustaa myös jäkätys ja mäkätys ja äidillinen puuttuminen pikkuasioihin, joten raikkautta pitää löytyä myös asenteessa

Liian nuorekas tyyli paljastaa iän, saa näyttämään lähinnä kornilta.   Ajaton tyyli, jota piristää aikuisillekin sopivilla trendivatteilla/asusteilla toimii paremmin.

Pahin on just sellainen ilmestys, että "hei oon 40+ vee mutsi mutta käytän näitä mun 16-vuotiaan tyttären vaatteita kun ne mahtuu mulle! :D

Herranen aika, saa kai sitä käyttää justiinsa niitä vaatteita missä itse olonsa parhaimmaksi tuntee. Jos vain nykyiset vaatteeni päälle vielä kuuskybäsenä mahtuvat ja niistä vielä tykkään ja ovat käyttökelpoisia, niin aivan varmasti käytän tennareita ja polven yläpuolelle yltäviä hamosia vielä sittenkin enkä mieti että näissä olisi joku hemmetin ikäraja. Antakaa kaikkien pukeutua miten lystäävät, jos ette tykkää niin ei voi mitään, mutta tarvitseeko sheimata ja tuomita tuolla lailla ääneen. Iän myötä varsinkin sitä itsevarmuutta löytyy kantaa vaatteensa aivan eri tavalla kuin nurkkapieliä pitkin luikkivalla teinillä, joten ehkäpä ne farkutkin näyttää sen mutsin jalassa paremmalta kuin sen teinitytön. Eläköön vapaus valita!

N38

Vierailija
171/206 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä omat vinkkini:

1) Nopeat: ripsiin ja kulmiin lift-käsittely ja värjäys, hiuksiin sävytys (ei raitoja, niistä tulee harmaantuminen mieleen) ja ikäkauteen sopivat, kasvoja napakoittavat voiteet sekä meikki. Kysy kosmetologilta apua, jos et itse osaa. Lopeta alkoholin käyttö.

2) Kalliit: Profilo-hoito kasvoihin, personal trainer-sopimus vähintään vuodeksi ja vaatekaapin päivitys. Kaikki mummohalatit ja tunikat pois vaatekaapista, satsaa klassisiin, istuviin vaatteisiin. Osta ravintovalmennusta.

3) Aikaa vievät: Treenaa lihaskuntoa ja kestävyyttä (painonnosto, pilates, crossfit) niin, että olet parin vuoden sisällä rautaisessa kunnossa. Kasvata pitkä, hyvinhoidettu tukka. Noudata ravintovalmentajan ruokavaliota loppuelämä.

Ei. Ei. Ei. Ei mitään epätoivoisia värjäyksiä ripsiin eikä kulmiin. Eikä meikkiä päiväsaikaan, ainakaan aina, kiitos. Hiuksiin korkeintaan sävytys, ei mitään räväköitä leikkauksia. Ei myöskään kynittyä leikkausta. Jollei hiukset ole paksut, niin tasaisesti leikattuun ja harjattuun puolipitkään tyyliin kannattanee tyytyä. Jos vartalo ei timmi, niin ei kannata panostaa klassisiin, istuviin vaatteisiin.

Tärkeintä olisi iloinen tai ainakin positiivinen olemus sekä avoimuus. Reipas katse.

M

M on todennäköisesti niitä, jotka kuvittelevat kulmien värjäämisen tarkoittavan mustia palkkikulmia, hiusten värjäämisen shokkivärejä ja meikkaamisen maskia contoureineen päivineen.

Aika moni mies luulee naisten kulkevan meikittä, jos on suht luonnollinen meikki ts. kevyt meikkivoide ja ripsiväri.

En kuvittele. Hiusten värjääminen versus sävyttäminen niin sävyttäminen on ihan ok, varsinainen kampaamon värjäys voi olla hyvännäköinenkin, ainakin hetken mutta on se vähän epätoivoista ja vähintään kalliin ylläpidon merkki - en suosittele. Shokkivärjäykset ovat kammottavia väristä riippumatta, jollei ole se äärimmäisen harvinainen poikkeustapaus. Iltameikki iltarientoihin on joskus ihan kiva. Isoissa naisvaltaisissa konttoreissa vuosia työskennelleenä tiedän kyllä että hyvin harva nainen siellä oli ilman arkimeikkiä, ripsiväriä taisi olla lähes kaikilla. Edustustehtävissä meikin puuttuminen taitaa olla lähes tabu. Moni nainen olisi ilman meikkiä ollut freesimpi - joidenkin meikinkäyttö oli niin osa heidän persoonallisuuttaan että ei voi kritisoida. Sanoisin kumminkin, että jollei nelikymppisenä ole tottunut meikkaaja niin kannattaa ehkä jättää väliin. Poikkeuksena ehkä jos on kasvoissa iho-ongelmaa joiden kanssa ei oikein ole sujut. Silloin tuo kevyt meikkivoide ym voi olla ehkä hyvä opetella. Jossain vaiheessa ikääntymistä saattaa kevyt meikki kumminkin lakata toimimasta, niin taitaa olla hankala välttyä raskaammalta meikiltä. Kasvojen ihokarvojen olisi muuten hyvä olla hallinnassa, ja jotkut nuorempana persoonallisilta näyttäneet kauneuspilkut voisi myös ottaa pohdintaan. Hyvin vaalealla naisella lyhyiden silmäripsien kestovärjäys tummiksi saattaa korostaa niiden lyhyyttä.

M, sinkku ja katselen ikäluokan naisia suhdetarkoituksella

Ja itsehän siinä naisia katsellessasi varmaan myös mietit että miten omaa ihoasi freesaisit. Vai oletko vaan oma itsesi pilkkuinesi päivinesi ja ajattelet että olet ihan ok, kun naiset taas eivät vastaavasti omana itsenään olisi?

Vierailija
172/206 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Kauneusklinikka Tiina Jylhän palveluita. Minulle on on tehty kasvojen kohotus sekä muita operaatioita Kauneusklinikka Tiina Jylhällä ja jatkuvasti luullaan 10-15 vuotta nuoremmaksi. Sanoisin että myös Kauneusklinikka Tiina Jylhän yrittäjä itse on elävä todiste palvelun laadusta.

Vierailija
173/206 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksy itsesi ja muut. Sinun ei tarvitse miellyttää muita eikä välittää muiden mielipiteistä, vähiten some-mielipiteistä.

Miksi aina pitää tulla kertomaan tämä hyväksy itsesi-juttu? Kyllä voi ihan hyvin hyväksyä itsensä ja samalla pitää huolta esim. hampaistaan ja huoltaa paksuuntuneet kantapäät. Ainakin minä onnistun tässä.

Vierailija
174/206 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankulua ei voi estää. Ole onnellinen nykyisestä, jos olet vielä suht´koht´ terve. Iän myötä tulee kivut ja muut vanhuuden vaivat ja silloin olisit onnellinen, jos tuo nykyinen ikä olisi vielä mahdollista.

Vierailija
175/206 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneusklinikka Tiina Jylhä: suosittelen kirjoitti:

Suosittelen Kauneusklinikka Tiina Jylhän palveluita. Minulle on on tehty kasvojen kohotus sekä muita operaatioita Kauneusklinikka Tiina Jylhällä ja jatkuvasti luullaan 10-15 vuotta nuoremmaksi. Sanoisin että myös Kauneusklinikka Tiina Jylhän yrittäjä itse on elävä todiste palvelun laadusta.

Se karmean näköinen akkako! Sallikaa minun nauraa.

Vierailija
176/206 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikkäät vaatteet, ja nimenomaan juuri sinulle oikean sävyiset. Ei voi tarpeeksi korostaa, että tietyt värit saavat sinut näyttämään aivan upealta, ja toiset kamalalta.

Lue myös Gibben vartalotyypeistä pukeutumiseen liittyen, se auttaa myös.

Vierailija
177/206 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

helpoin kopioida niitä nuoria ja niiden vaatteita, yleensä nuorilla pitkät hiukset, farkut, t-paita ja lenkkitossut, eikä mitään tanttamaista toimistotyyliä joka vanhentaa ja jos ei halua pitää hiuksia auki niin ponihäntä ok

tyttömäisyyden vastakohtaa edustaa myös jäkätys ja mäkätys ja äidillinen puuttuminen pikkuasioihin, joten raikkautta pitää löytyä myös asenteessa

Liian nuorekas tyyli paljastaa iän, saa näyttämään lähinnä kornilta.   Ajaton tyyli, jota piristää aikuisillekin sopivilla trendivatteilla/asusteilla toimii paremmin.

Pahin on just sellainen ilmestys, että "hei oon 40+ vee mutsi mutta käytän näitä mun 16-vuotiaan tyttären vaatteita kun ne mahtuu mulle! :D

Herranen aika, saa kai sitä käyttää justiinsa niitä vaatteita missä itse olonsa parhaimmaksi tuntee. Jos vain nykyiset vaatteeni päälle vielä kuuskybäsenä mahtuvat ja niistä vielä tykkään ja ovat käyttökelpoisia, niin aivan varmasti käytän tennareita ja polven yläpuolelle yltäviä hamosia vielä sittenkin enkä mieti että näissä olisi joku hemmetin ikäraja. Antakaa kaikkien pukeutua miten lystäävät, jos ette tykkää niin ei voi mitään, mutta tarvitseeko sheimata ja tuomita tuolla lailla ääneen. Iän myötä varsinkin sitä itsevarmuutta löytyy kantaa vaatteensa aivan eri tavalla kuin nurkkapieliä pitkin luikkivalla teinillä, joten ehkäpä ne farkutkin näyttää sen mutsin jalassa paremmalta kuin sen teinitytön. Eläköön vapaus valita!

N38

Olen täysin samaa mieltä, mutta mielestäni pukeutuminen juuri noin neljänkympin kohdilla alkoi olla vaikeaa kun yhtäkkiä jotkut vaatteet näyttivät ylläni vähän lapsellisilta. Tämä siis omalla kohdallani ainoastaan. Tuntui että piti tehdä yhtäkkinen hypähdys vähän ryhdikkäämpään.

Vierailija
178/206 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajankulua ei voi estää. Ole onnellinen nykyisestä, jos olet vielä suht´koht´ terve. Iän myötä tulee kivut ja muut vanhuuden vaivat ja silloin olisit onnellinen, jos tuo nykyinen ikä olisi vielä mahdollista.

Ajankulua ei voi tosiaan estää, mutta miten tämä estää sen että huolehtii hiuksistaan? Kyllä, olen kyllä oikein iloinen terveydestäni.

Vierailija
179/206 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kastroitu mies kirjoitti:

suu kiinni, vain täti-ihmiset puhua pölöttävät.

puhua ja tehdä ei samanaikasesti.

runsaasti erinlaista urheilua,

ruokavalio kuntoon.

siistitty alakerta tuo miellyttävän

näyn.

ei pitäs olla liian vaikeata.

Setämies jyrähti

Ja pitää vielä kysyä että miksi ne naisten häpykarvat ovat jotain niin kammottavaa?

Vierailija
180/206 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 min aamu- ja iltajooga. Tuo hehkua ja itseluottamusta. Tsemppiä. T: Nainen 45