Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 40-v. voisi näyttää freesimmältä?

Vierailija
12.08.2022 |

Ei siis tarvitse peittää ikää.

Keskitummat, pitkät hiukset on aina nutturalla.

Silmälasit.

Joo, olen jo laihiksella ja liikun, mutta se on koko loppuvuoden projekti ja kaipaan pikafreesausta ennen syksyä.

Kommentit (206)

Vierailija
181/206 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuttura usein vanhentaa

Vierailija
182/206 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värikkäät vaatteet, ja nimenomaan juuri sinulle oikean sävyiset. Ei voi tarpeeksi korostaa, että tietyt värit saavat sinut näyttämään aivan upealta, ja toiset kamalalta.

Lue myös Gibben vartalotyypeistä pukeutumiseen liittyen, se auttaa myös.

Ihan hömppää tuo Gibbe. En löytänyt itseäni mistään tyypistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/206 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos on nainen niin ei oikein millään mutta jos on mies niin kasvojen pesu aamulla riittää. Katsokaa vaikka Anni (os. Hautala) ja Ilkka Ihamäki. Ovat saman ikäisiä mutta jos laittaa kasvokuvat vierekkäin niin vaikea sitä on uskoa. Anni ilman meikkiä tietenkin kuten myös Ilkka.

Ilkka on 36 ja Anni 40.

Eikä uskoisi, että ikäero on noin pieni.

Vierailija
184/206 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa kroppa kuntoon, auttaa varmasti. Naamallehan ei ole mitään muuta tehtävissä kuin kirurgin veitsi mutta sen käyttämisestä ja etenkin lopputuloksen freesiydestä voi olla montaa mieltä. Yleensä näyttää karmealta muista kuin henkilöstä itsestään.

Vierailija
185/206 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet hiukset, pukeva erikoisväri niihin... ja rakastuminen virkistää.

Vierailija
186/206 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeanlainen meikki. Vähemmän on enemmän. Säännöllinen ihonhoito on ihan pakollinen. Naamiot, kuorinnat ja oikeanlaiset ihovoiteet/seerumit ovat nyt tärkeämpiä kuin meikki. Etkä todellakaan enää laita peitevoidetta kuin silmän sisänurkkaan.

Vierailija
187/206 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tupakoinut ja 2 vuotta olen ollut kokonaan ilman alkoholia.

38 vuotta olet siis ryypännyt?

Vierailija
188/206 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko nämä kysyjät joskus kertoa että millainen budjetti heillä on käytössä "freessausta" varten eli kymppi, satanen, tonni, kymppitonni, niin tietäisi suositella vähän tarkemmin ja ettei vastaajien aika menisi hukkaan turhaan kirjoittamiseen?

Aina tulee niitä jotka jankuttaa yöunista, veden juonnista, kasvissyönnistä ja sitten paikalle tulee Erisan-himorasvaaja joka hinkaa sillä lipeäkalapintaista naamaansa, ja kun joku ehdottaa jotain tehokasta laitehoitoa kuten laseria tai ultraääntä niin sitten on helvetti irti kun ne ei kuulemma toimi, vaan että pitää vaan juoda sitä vettä ja syödä lisää kasviksia ja hinkata lisää Erisania!

Vierailija
189/206 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoisen tärkeä alue on dekoltee. Jos sen on suojannut, hyvä niin, ja suojausta kannattaa jatkaa sitkeästi. Harva kai haluaa auringon korventaman jokisuistorintamuksen eletyn elämän merkiksi.

Toi on muuten sellainen alue minkä 95% naisista jättää hoitamatta! Se kasvo- ja kaulavoidekin pitäisi levittää sinne asti.

Osalla jo 35v alkaen on naamat täytetty ja botoksoitu kireiksi, kaulakin suht normaalin näköinen, mutta kun katsoo hieman alemmas niin kaula-aukko ja rintavako näyttää ikääntyneen pubiruusumummelin kurttuiselta ja kuivahtaneelta kaula-aukolta! Itse olen 44v ja käyn hoidattamassa decolteen myös kosmetologilla ja siihen laitetaan nuorentavat c-vitamiininaamiot ja virkistetään alue led-valoterapialla.

Vierailija
190/206 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TCA-kuorintaan ja heti. Sillä lähtee ikävuosia varmasti. Huono puoli on se, että pitää olla pois ihmisten ilmoilta viikon verran, kun iho kuoriutuu. Lopputulos on hyvä.

Vierailija
191/206 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta tissit näytille samaan tapaan kuin Soini sensuelleissa lomakuvissaan. Minimaaliset stringit passaavat Suomen kesässä hyvin, sellaiset jotka kuin katoavat vartalon kurveihin, kuten Soinilla ko. kuvissa.

Vierailija
192/206 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda juominen jauhoihin.

Vierailija
193/206 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenaa kroppa kuntoon, auttaa varmasti. Naamallehan ei ole mitään muuta tehtävissä kuin kirurgin veitsi mutta sen käyttämisestä ja etenkin lopputuloksen freesiydestä voi olla montaa mieltä. Yleensä näyttää karmealta muista kuin henkilöstä itsestään.

Ööö naamassakin on lihaksia, joita voi treenata. Ja saada tuloksia.

Vierailija
194/206 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko nämä kysyjät joskus kertoa että millainen budjetti heillä on käytössä "freessausta" varten eli kymppi, satanen, tonni, kymppitonni, niin tietäisi suositella vähän tarkemmin ja ettei vastaajien aika menisi hukkaan turhaan kirjoittamiseen?

Aina tulee niitä jotka jankuttaa yöunista, veden juonnista, kasvissyönnistä ja sitten paikalle tulee Erisan-himorasvaaja joka hinkaa sillä lipeäkalapintaista naamaansa, ja kun joku ehdottaa jotain tehokasta laitehoitoa kuten laseria tai ultraääntä niin sitten on helvetti irti kun ne ei kuulemma toimi, vaan että pitää vaan juoda sitä vettä ja syödä lisää kasviksia ja hinkata lisää Erisania!

No sanotaan 1000euroa.

Vierailija
195/206 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glittermekko päälle.

Vierailija
196/206 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

helpoin kopioida niitä nuoria ja niiden vaatteita, yleensä nuorilla pitkät hiukset, farkut, t-paita ja lenkkitossut, eikä mitään tanttamaista toimistotyyliä joka vanhentaa ja jos ei halua pitää hiuksia auki niin ponihäntä ok

tyttömäisyyden vastakohtaa edustaa myös jäkätys ja mäkätys ja äidillinen puuttuminen pikkuasioihin, joten raikkautta pitää löytyä myös asenteessa

Liian nuorekas tyyli paljastaa iän, saa näyttämään lähinnä kornilta.   Ajaton tyyli, jota piristää aikuisillekin sopivilla trendivatteilla/asusteilla toimii paremmin.

Totta, nelikymppinen napapaidassa ja revityissä mutsifarkuissa ei vaan näytä hyvälle vaikka 17v tytär näyttää. Mutta nelikymppinen t-paidassa ja hyvin istuvissa kapeissa farkuissa ja siisteissä tennareissa taas toimii aivan hyvin. Se on rento mutta ajaton tyyli.

Höpsistä! Jos kroppa on kuosissa ja tyyli sopii olemukseen, niin antaa palaa vaan. Itse tykkään lyhyemmistä topeista, oon aika timmi joten ei näytä pahalta. Leviksen vaaleat 501 (90'S malli) ja valkoinen toppi näyttää hyvältä :)

Vierailija
197/206 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojen lihasten ärsytys, eli jumppaus. Kasvoissa on käsittämätön määrä lihaksia, ne veltostuu ja tulee ryppyjä. Netis on jotai ilmaisiakin ohjeita "facerobics" tms. hakuun.

T.mies

Vierailija
198/206 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole oma itsesi, älä maalaa naamaa, vaan ehostat, paksu meikki vanhentaa takuuvarmasti sinua toisten silmissä, unhda ne pikkuvirheet, todellisuudessa niitä ei huomaa kukaan normaalisti, tietysti he jotka haluavat loukata tai muuta pahaa sinulle etsivät ne ja yrittävät murskata itsetuntosi.

ja suorista selkä.

Vierailija
199/206 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse freesasin niin, etten edes pyrkinyt näyttämään nuoremmalta. Olen tyytyväinen ikääni (48v) enkä halua näyttää nuoremmalta. En siis mennyt mihinkään ryppyhoitoihin, ostanut kalliita rasvoja, värjäyttänyt harmaantuvaa tukkaani tms. Mutta muutin tyylini ikääni sopivammaksi.

Mulla on ollut taipumusta jäädä sellaiseen teinihomssu-tyyliin: verkkarihousut, musta collegepaita, tennarit, pitkä tukka ponnarilla. Työkin kun on ollut 100% etätyötä, niin ei ole tarvinnut tyylikkäämpi olla. Teininä tuo tyyli näyttää kivalta ja raikkaalta, mutta mun ikäinen ihminen näyttää vaan homssuiselta ja kulahtaneelta noin. Leikkautin tukkani polkkapituuteen ja aloin myös föönätä sen muotoon. Tein netissä kuvan perusteella värianalyysin, ja tajusin olevani Pehmeä Syksy. Mustat hupparit yms. pois ja. murrettuja pehmeitä värejä tilalle. Heti esim. tummat silmänaluset ja hamsteripussit näkyi vähemmän, kun se varjoja heittävä musta oli pois kasvojen alapuolelta. Koska olen etätyöläinen, en mitään jakkupukutyyliä harrasta, mutta aloin ostaa halvimman sijasta vähän laadukkaampia, mutta rentoja vaatteita.

Ja paremmat alusvaatteet teki paljon, minun aiemmat pullautti makkaroita rintaliivin nauhan ympärille, eivät tukeneet kunnolla, alushousujen reunoille tuli muhkuroita. Vaikka olen vain lievästi ylipainoinen. Ostin kunnollisia tukevia malleja, kropalleni sopivia esim. korkeavyötäröiset tukevat alushousut. Ei pursuile makkarat enää vaikken ole laihtunut. 

Vierailija
200/206 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä omat vinkkini:

1) Nopeat: ripsiin ja kulmiin lift-käsittely ja värjäys, hiuksiin sävytys (ei raitoja, niistä tulee harmaantuminen mieleen) ja ikäkauteen sopivat, kasvoja napakoittavat voiteet sekä meikki. Kysy kosmetologilta apua, jos et itse osaa. Lopeta alkoholin käyttö.

2) Kalliit: Profilo-hoito kasvoihin, personal trainer-sopimus vähintään vuodeksi ja vaatekaapin päivitys. Kaikki mummohalatit ja tunikat pois vaatekaapista, satsaa klassisiin, istuviin vaatteisiin. Osta ravintovalmennusta.

3) Aikaa vievät: Treenaa lihaskuntoa ja kestävyyttä (painonnosto, pilates, crossfit) niin, että olet parin vuoden sisällä rautaisessa kunnossa. Kasvata pitkä, hyvinhoidettu tukka. Noudata ravintovalmentajan ruokavaliota loppuelämä.

Ei. Ei. Ei. Ei mitään epätoivoisia värjäyksiä ripsiin eikä kulmiin. Eikä meikkiä päiväsaikaan, ainakaan aina, ki

Et taida nyt ihan ymmärtää mitä meinaa ripsien ja kulmin värjäys. Piristää ja virkistää ilmettä nopeasti ja luonnollisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme