Miten 40-v. voisi näyttää freesimmältä?
Ei siis tarvitse peittää ikää.
Keskitummat, pitkät hiukset on aina nutturalla.
Silmälasit.
Joo, olen jo laihiksella ja liikun, mutta se on koko loppuvuoden projekti ja kaipaan pikafreesausta ennen syksyä.
Kommentit (206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse panostan lihaskuntoon ja ryhtiin = olen kävelylenkkeillyt viimeiset 25 vuotta 3-5 krt viikossa tehden lenkillä lihaskuntoliikkeitä.
Aurinkorasva aina kun aurinko paistaa. Ei auringonottoa. Ei alkoa tai tupakkaa. Hoikkuuden ylläpito, kohtuu terveellinen ruokavalio. Huoliteltu ajanmukainen meikki kun tilanne vaatii.
Minua viimeisen vuoden aikana luultu poikani (19v) siskoksi kolmeen eri otteeseen ja minesti aiempinakin vuosina. Olen 43v.
No juuri samaa olisin tullut kirjoittamaan, mutta ehdit ensin! Minuakin on luultu 18 v. tyttäreni siskoksi useamman kerran :D Tulee mieleeni se sketsi people think were sisters.
Ehkä syy on tosiaan se, että olen hoikka ja ulkoisesti ihan OK säilynyt, tyylini ei ole mallia täti tai arkistonhoitaja. Samat konstit käytössä kuin sinullakin, paitsi en käytä aurinkorasvaa, koska olen allerginen sille.
N47
Tämmöisiähän me setämiespelimiehet kertoilemme, kun on todettu että sillä saa vanhemmankin naisen hymyilemään. Hyvin toimii!
Vain yksi setämiespelimies on todennut näin (ja otin sen just sellaisena pelimiesläppänä, joka alkoi naurattaa), mutta loput ovat olleet naisia eri tilanteissa, esim. YLE:n toimittaja kadulla, työkaverit, tyttären opiskelukaverit, kaupan myyjät, asiakaspalvelija Gigantissa, kuntosalilla joku...
Kyllähän se imarteli, toki :D Pitää nauttia, kun vielä voi, kohtahan tuokin ilo on muisto vain ja sekin on OK.
Ei minullekaan ole esitetty arvioita iästä missään isku- tai imartelumielessä vaan ihan neutraaleissa tilanteissa.
Melkoisen tärkeä alue on dekoltee. Jos sen on suojannut, hyvä niin, ja suojausta kannattaa jatkaa sitkeästi. Harva kai haluaa auringon korventaman jokisuistorintamuksen eletyn elämän merkiksi.
Hoikkuus, hyvä hiusleikkaus, kevyt ehostus, kevyt rusketus purkista, hyvä ryhti, hyvä tyyli ja tarvittaessa botox sekä täyteaineet. Tuolla kombolla pitäisi toimia aika pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Mua vanhentaa emännän kyhmy. Joudun miettimään aina sen mukaan pukeutumisen ja hiustyylin. En voi enää laittaa hiuksia ylös, koska kyhmy paljastuu. Aina alhaalla roikkuvat pitkät hiukset on tosi nuhjuset. Miten eroon kyhmystä? Olen tehnyt jotain kyhmyjumppaa, ei mitään apua.
Puoliponnari. Osa tukasta ylhäällä jolloin ne ei saa kasvoja näyttämään valahtaneelta, mutta auki oleva takatukka peittää kyhmyn. On myös nuorekas kampaus. Riippuu kasvojen mallistakin toki miten sopii, ja kannattaako ponnari laittaa ylemmäs kireälle vai alemmas löysemmälle.
Vierailija kirjoitti:
No jos on nainen niin ei oikein millään mutta jos on mies niin kasvojen pesu aamulla riittää. Katsokaa vaikka Anni (os. Hautala) ja Ilkka Ihamäki. Ovat saman ikäisiä mutta jos laittaa kasvokuvat vierekkäin niin vaikea sitä on uskoa. Anni ilman meikkiä tietenkin kuten myös Ilkka.
Ilkka on 36 ja Anni 40.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
helpoin kopioida niitä nuoria ja niiden vaatteita, yleensä nuorilla pitkät hiukset, farkut, t-paita ja lenkkitossut, eikä mitään tanttamaista toimistotyyliä joka vanhentaa ja jos ei halua pitää hiuksia auki niin ponihäntä ok
tyttömäisyyden vastakohtaa edustaa myös jäkätys ja mäkätys ja äidillinen puuttuminen pikkuasioihin, joten raikkautta pitää löytyä myös asenteessa
Liian nuorekas tyyli paljastaa iän, saa näyttämään lähinnä kornilta. Ajaton tyyli, jota piristää aikuisillekin sopivilla trendivatteilla/asusteilla toimii paremmin.
Totta, nelikymppinen napapaidassa ja revityissä mutsifarkuissa ei vaan näytä hyvälle vaikka 17v tytär näyttää. Mutta nelikymppinen t-paidassa ja hyvin istuvissa kapeissa farkuissa ja siisteissä tennareissa taas toimii aivan hyvin. Se on rento mutta ajaton tyyli.
Ihon hoito. Yleinen puhtaus ja raikkaus. Edellä mainittujen lisäksi ja yksinäänkin jo freesaa.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen jotakin rentoutumistekniikkaa, esim. Mindfulness tahi TM. Tutkimusten mukaan TM:ää pitkään harjoittaneet ovat keskimäärin 12 vuotta biologista ikäänsä nuorempia! :D
https://tm-women.org/ageless/#
7 — Learn and practice the Transcendental Meditation (TM) technique
Jennifer Lopez is a singer, songwriter, actress, dancer, producer and mother—how much more active can a woman get! At 48 years of age, she claimed to People Magazine that in order to have a well-rounded regimen supporting her mind, body and spirit, the Transcendental Meditation technique was necessary.
7 – Opi ja harjoittele Transsendenttisen Meditaation (TM) tekniikkaa
Jennifer Lopez on laulaja, lauluntekijä, näyttelijä, tanssija, tuottaja ja äiti – kuinka paljon aktiivisempi nainen voikaan olla! 48-vuotiaana hän väitti People-lehdelle, että Transsendenttisen Meditaation tekniikka oli välttämätön saadakseen monipuolisen hoito-ohjelman, joka tukee hänen mieltään, kehoaan ja henkeään.
Meditaatiolle peukku. Alapeukku järkyttävän huonolle käännökselle!! Tätä google-kääntäjä-tyyppistä huonoa suomea näkee nykyään ihan liikaa iltapäivälehtiä myöten.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tupakoinut ja 2 vuotta olen ollut kokonaan ilman alkoholia.
Ala polttamaan ja juomaan, niin vaikutat nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
helpoin kopioida niitä nuoria ja niiden vaatteita, yleensä nuorilla pitkät hiukset, farkut, t-paita ja lenkkitossut, eikä mitään tanttamaista toimistotyyliä joka vanhentaa ja jos ei halua pitää hiuksia auki niin ponihäntä ok
tyttömäisyyden vastakohtaa edustaa myös jäkätys ja mäkätys ja äidillinen puuttuminen pikkuasioihin, joten raikkautta pitää löytyä myös asenteessa
Liian nuorekas tyyli paljastaa iän, saa näyttämään lähinnä kornilta. Ajaton tyyli, jota piristää aikuisillekin sopivilla trendivatteilla/asusteilla toimii paremmin.
perus farkut ja t-paita ei oli ikinä korni eikä mene ikinä muodista ja on aina yhtä nuorekas
se kun yritetään sulloutua johonkin minihameeseen ja väkisin käytetään korkokenkiä ja jne se on sitä joka näyttää kornilta ja oikeasti vanhentaa, tähän juuri moni vähän iäkkäämpi sortuu
Mutta jos on yhtä pyöreä kuin pitkäkin niin silloin tuo t-paita + farkut-combo ei näytä ajattomalta eikä rennon tyylikkäältä vaan hassulta ja tätimäiseltä.
Toki siinäkin syynä on just tuo, että yritetään sulloutua vaatteisiin jotka ei sovi omalle kropalle ja sitten sitä on kuin huutomerkki huomiota haalimassa just siihen mitä yritti enemmänkin peittää.
Ja jokainen saa tietenkin olla ja pukeutua kuten hyvältä tuntuu, mutta jos haaveena olisi näyttää freesimmältä ja edes omanikäiseltä, niin silloin pitää saada muutosta omaan olemukseen treenaamalla/laihduttamalla ja etenkin keskivartaloon uudenlaista ryhtiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, nelikymppinen napapaidassa ja revityissä mutsifarkuissa ei vaan näytä hyvälle vaikka 17v tytär näyttää. Mutta nelikymppinen t-paidassa ja hyvin istuvissa kapeissa farkuissa ja siisteissä tennareissa taas toimii aivan hyvin. Se on rento mutta ajaton tyyli.
Totta kunhan on mallia solakka eikä tanakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa kun Av:lla on paljon aina näitä nelikymppisiä jotka omien sanojensa mukaan näyttävät 19-vuotiailta ja heitä luullaan ties miksi poikiensa tyttöystäviksi. Oikeassa elämässä en tunne yhtään nelikymppistä jotka näyttäisivät kolme- saati kaksikymppisiltä :D muutaman vuoden ikäistään nuoremman näköinen voi olla, mutta kyllä iso osa ihmisistä näyttää ihan itsensä ikäiseltä.
Voi olla, että he eivät vertaa tämän ajan nelikymppisiin vaan vanhempiinsa sen ikäisenä.
Itsekin olen ihan ikäiseni näköinen, mutta kun vertaan vanhempiini tässä iässä, näyttivät he paljon vanhemmilta.
Hieman tai hieman enemmänkin menee asian viereen, mutta miten se voi ollakin että esim kasarin puolivälissä parikymppisiä olleet näyttää kuvissa enemmänkin nelikymppisiltä?
Se siellä ruotsinlaivalla mrhattu saksalaismies (jostain osui juttu tästä rikoksesta vastikään silmiin) näytti niissä kuvissa jotka oli otettu samaiselta lomareissulta ennemminkin 39-vuotiaalta mieheltä kuin pikkuisen päälle 20-vuotiaalta nuorelta.
Kyllä se nopein freesaus tulee aina hiuksista ja niiden päivittämisestä. Oletteko katselleet 10 years younger -sarjaa? Hiuksilla tehdään eniten, sitten botox jos on kovasti ryppyjä esim. sibelius ja tietty hyvät vaatteet. Silmälasitkin voi päivittää ja näyttää siten trendikkäältä, esim. jotkut nyt muodissa olevat pilottityyliset tai muut kivat metallikehykset.
Kyllä minusta astetta vaalemapi sävy myös freessaa hiuksissa, raidat voivat riittää.
Olen itse jo lähempänä 50 vuotta mutta vieläkin mua lähestytään.
Vierailija kirjoitti:
Hiukset terveen näköiseksi, ei yksiväristä shokeeraavaa väriä.
Panostus ihonhoitoon.
Hampaiden huolto ja vaalennus hygienistillä.
Kynnet kuntoon.
Itseruskettavan käyttö.
Hillitty helmiäismeikki.
Laihdutus ja kunnon treeni. Panostus pilates tms, että saa keskivartalon ja ryhdin kuntoon.
Siisti vaatetus.
Ei helmiäismeikkiä ikääntyvälle, jo hieman juonteiselle iholle - korostaa niitä entisestään. Itserukettavakin on vähän niin ja näin, harva sitä onnistuu saamaan iholle niin että näyttää luonnolliselta.
Toi emännän kyhmy oli hauska, en ollut kuullutkaan. Piti googlata. Tajusin että mulla on ollut sellainen jo aika nuoresta (nyt jo 40 v). En oo tajunnut että se ois vanhuuden merkki, tai että siihen voisi/pitäisi jotenkin kiinnittää huomiota. Siis voihan olla että monikin on jo ehtinyt kauhistella mun kyhmyä, mutta olipa hyvä etten nuorempana ja epävarmempana tiennyt koko asiasta, ei ole tarvinnut surra!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nopein freesaus tulee aina hiuksista ja niiden päivittämisestä. Oletteko katselleet 10 years younger -sarjaa? Hiuksilla tehdään eniten, sitten botox jos on kovasti ryppyjä esim. sibelius ja tietty hyvät vaatteet. Silmälasitkin voi päivittää ja näyttää siten trendikkäältä, esim. jotkut nyt muodissa olevat pilottityyliset tai muut kivat metallikehykset.
Kyllä minusta astetta vaalemapi sävy myös freessaa hiuksissa, raidat voivat riittää.
Olen itse jo lähempänä 50 vuotta mutta vieläkin mua lähestytään.
Kiiltävät ja sileät hiukset nuorentaa. Vanhentavin hiustyyli on epämääräisen värinen harmahtava, kuiva ja epäsiisti käkkyrä.
Vierailija kirjoitti:
Se pitää aloittaa siinä vaiheessa,kun ensimmäistäkään rupsahduksen merkkiä ei näy.
Myöhäistä jo on, kun näkyy.
Minä olen 45 ja aloitin 20 vuotta sitten.
Yhtäkään nuoremman näköistä ikäistäni ei ole vastaan tullut.
Olen nuorekas joka kohdasta.
Aurinkoa en ole ikinä ottanut ja esim. Dekolteeni iho on kuin vuonna 2000.Juju on ennaltaehkäisy eikä herääminen todellisuuteen keski-iässä.
Tunneälyn jättiläinen
Tukka auki, vaaleita raitoja. Hoida tukka kuohkeaksi ja hyvinvoivan näköiseksi. Kuori ihoa conjac-sienellä. Huulipunaa, poskipunaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos on nainen niin ei oikein millään mutta jos on mies niin kasvojen pesu aamulla riittää. Katsokaa vaikka Anni (os. Hautala) ja Ilkka Ihamäki. Ovat saman ikäisiä mutta jos laittaa kasvokuvat vierekkäin niin vaikea sitä on uskoa. Anni ilman meikkiä tietenkin kuten myös Ilkka.
Onko muka samanikäisiä? Ilkka näyttää 33-35-vuotiaalta ja Anni 43-45-vuotiaalta. (en tiedä minkäikäisiä ovat, mutta kuvia näin viimeksi tänään kun ovat menneet naimisiin)
En minä itse vertaa mihinkään, kun tämä on kokonaan ulkopuolisten näkemys.
N41