Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sukkahousut saa pysymään hyvinä?

24.10.2006 |

Niin, onko otsikon kysymykseen joku niksi? Meillä taapron sukkahousut ovat jo muutaman pesun jälkeen tosi nukkaiset eikä niitä edes kehtaisi pitää enää mekon kanssa. Mutta ei kai paksut ja melkein kympin maksavat sukkikset voi olla kertakäyttötavaraa? Miten te ne pesette? Pesupussissa? Väärinpäin? Miten kuivausrummun kanssa on, saako sinne laittaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen päätynyt pesemään sukkahousut nurinpäin normaali pesuohjelmalla ja en laita niitä kuivausrumpuun. Varmaan hienopesulla pysyisivät parhaina.

Asia vierestä vähän, mutta mitkä sukkahousumerkit ovat pysyneet teillä siisteimpänä? Meillä Lindexin Bamse sukkahousut ylivoimaisesti parhaat (täysin nypyttömät reilu ½ vuoden käytön ja lukuisten pesujen jälkeen).

Vierailija
2/4 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliimmassa skaalassa olen taas tykännyt Minimanin sukkiksista varsinkin juhlakäytössä, mutta kyllä nuo Pippit taas ne voittaa hinta-laatusuhteeltaan.

Itsekin kuulisin mielelläni lisää kokemuksia hyvistä sukkiksista. Ja alkuperäiseen kysymykseen; tuntuu että toiset sukkikset menee huonoon kuntoon, vaikka mitä tekisi. Meillä sukkikset pestään väärinpäin hienopesulla; siitä huolimatta osa (kalliitkin!) sukkikset ovat parin pesun jälkeen sellaisessa kunnossa, ettei mekon kanssa kehtaa käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aiemmin kuivattanut sukkiksetkin kuivausrummussa, en enää. Jousto menee ja kangas ohenee. Eihän niitä pesuohjeen mukaan saa sinne laittaakaan, mutta aiemmin en siitä niin välittänyt.

Meillä on tähän mennessä parhaiten toimineet Lindexin sukkikset. Käytössä on myös mm. sidosteen ja H&M:n. Lindexin omissa löytyy myös jarrullisia ja ne pysyvät hyvin mallissaan. En muista onkohan ne niitä fix merkkisiä mistä joku muukin puhui. Siihen en ole löytänyt ratkaisua miten ne saisi pysymään vyötäröllä, yläosa tuntuu valuvan alas ja vähän väliä saa nykiä ylöspäin. Kaipa se vaan on sukkisten ominaisuus;)

Vierailija
4/4 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuvilla on napakkaa ja nyppyyntymätöntä. Kyseiset sukkahousut eivät mene tavallisessa 40 asteen pesussa miksikään, eivätkä ne edes kulu pohjista yhtä helposti kun muut.

Jos joku löytää Girandolan puuvillasukkiksia vielä jostain, niin kertokaa ihmeessä. En tiedä saako niitä enää Boboista, ainakaan jokunen viikko sitten ei samoja ollut enää myynnissä.