Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion tehdä kohta elämäni alhaisimman tempun. Mitä olette mieltä?

Vierailija
11.08.2022 |

Vaimoni tulee kohta iltakoneella kahden viikon työmatkalla ja ilmoitti jo ennakkoon, kuinka haluaa minua. Olen päättänyt, että kieltäydyn seksistä väsymykseen vedoten. Yksinkertainen syy tähän on se, että hän haluaa seksiä tarkalleen 1-2 kertaa kuukaudessa, ovulaatiopäivänä sekä joskus sitä seuraavana päivänä. Kuun kaikkina muina päivinä hän kieltäytyy aloitteistani.

Tiedän tarkalleen, että tekoni ei tule viemään asioita mihinkään eikä siitä myöskään vaimolleni tule hyvä mieli, mutta nyt olen päättänyt, että hän saa ensimmäistä kertaa elämässään kokea miltä minusta tuntuu useita kertoja kuukaudessa.

Olenko mielestänne sika?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätte ilmeisesti lasta? Voin omasta kokemuksesta kertoa että jos seksiä on vain ovulaatiopäivinä niin raskautumisen jälkeen sitä ei ole enää ollenkaan eikä myöskään lapsen syntymän jälkeen.

Ovulaatioseksi palasi kun lapsi oli 2v koska hän halusi toisen vauvan. Siinä vaiheessa vasta heräsin kuvioon. Ja valitettavasti ero tuli minun aloitteestani.

Vierailija
22/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellesi kiusaa teet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi naiset on sitä mieltä että mies ei saa kieltäytyä seksistä jos nainen sitä haluaa.

Vähän eri vaikutus kun sillä jos miehet sanoisi että nainen ei saa kieltäytyä jos mies haluaa seksiä.

Vierailija
24/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin joka päivä, mutta ei ole miestä. Tasan ei mene nallekarkit.

Alaston Suomi

Vierailija
25/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano että ottaa suuhun hetkeks ja sitte "vahingossa" laukeat, kun "oli niin pitkä tauko ja päässyt paineet kerääntymään"

Ex on syystä ex. Harrasti tota.

Vierailija
26/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole reilua. Seksistä ei saa koskaan kukaan kieltäytyä parisuhteessa. Vaikka ei jaksaisikaan, aina pitäisi yrittää. Siksi koska rakastaa sitä toista ja toivoo, että hänellä olisi hyvä olla ja hän olisi onnellinen. 

Höpö höpö on ihmisellä oikeus kuunnella myös omia toiveita.

Vierailija
27/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännästi naiset on sitä mieltä että mies ei saa kieltäytyä seksistä jos nainen sitä haluaa.

Vähän eri vaikutus kun sillä jos miehet sanoisi että nainen ei saa kieltäytyä jos mies haluaa seksiä.

Seksistä voi aina kieltäytyä eikö sitä oikeastaan ole edes pakko perustella tai selitellä. Ei koske miehiä!

Kyllä mullekin vaimo suuttui verisesti kun en halunnut ovulaatioseksiä koska minulla oli paha päänsärky.

Vierailija
28/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toiselle kuoppaa kaivaa....

Niin tälläset yleensä menee.

Vierailija
29/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satusetä satuilee

Vierailija
30/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano että ottaa suuhun hetkeks ja sitte "vahingossa" laukeat, kun "oli niin pitkä tauko ja päässyt paineet kerääntymään"

Ex on syystä ex. Harrasti tota.

Joo mä teen tätä välillä myös kun yrirän viestiä vaimolle, että pitää saada useemmin seksiä että saa kestävyyttä. Sitten kun saan useammin niin täytyy kyllä tehdä mitä on puhuttu ja kestää pidempään.

Annan kyllä itsekkin vaimolle suuseksiä ilman että johtaa yhdyntään.

Oisit vaan antanut useemmin jos muuten oli mukava mies.

Vierailija
31/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan varma, että sulla käy niin että vaimo tulee kotiin väsyneenä ja sanoo että ei jaksakaan lennon jälkeen ja menee nukkumaan.

Sen jälkeen sä et tiedä vituttaako sua se, ettet saanut seksiä vai se, ettet päässy näpäyttämään. Joka tapauksessa häviät.

Vierailija
32/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritätte ilmeisesti lasta? Voin omasta kokemuksesta kertoa että jos seksiä on vain ovulaatiopäivinä niin raskautumisen jälkeen sitä ei ole enää ollenkaan eikä myöskään lapsen syntymän jälkeen.

Ovulaatioseksi palasi kun lapsi oli 2v koska hän halusi toisen vauvan. Siinä vaiheessa vasta heräsin kuvioon. Ja valitettavasti ero tuli minun aloitteestani.

Ymmärrän toki että usein naisilla on kovempi halu ovulaation aikaan. Mutta vähän keinotekoista se on kun pissitään niihin tikkuihin ja sitten ilmoitetaan että tänään on sitten illalla seksiä. Ja sama seuraavana päivänä. Ja sitten ei taas viikkoihin mitään.

Kyllä se vähän loukkaa miestäkin jos pidetään pelkkänä spermapankkina. Kannattaa miettiä kannattaako tuollaisen naisen kanssa edes tehdä lasta, tod näk olettaa että kun on se lapsi niin ei se ukko lähde vaikka seksiä ei olis koskaan.

Vierailija
33/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pystytte olemaan ja sietämään näitä pihtarinaisia ja miehiä. Jotenkin käsittämätön kuvio.

Vierailija
34/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ratkaise mitään. Erotkaa suosiolla.

Vierailija
35/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein, mut miksi sinulla on vaimo joka pihtaa. En minä olisi naisen kanssa kovin pitkään joka pihtaa.

Vierailija
36/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ehkä sika, mutta hölmö olet. Eikö olisi fiksumpaa istuttaa vaimo alas ja keskustella siitä, mitä hän toivoisi enemmän seksissä ja suhteessa muutenkin. Ehkä hän haluaisi useammin, jos kuuntelisit mikä on se juttu mitä hän ei voi vastustaa. Tai jos on kyse väsymyksestä tms, miten sitä voisi helpottaa. Jos asenteesi on että vaimon pitää vaan haluta lisää mutta itse et aio muuttaa mitään, niin onnea vaan. Mutta ovelampaa olisi muuttaa tekniikkaa ja SAADA nainen HALUAMAAN enemmän. Ei sillä tyylillä, millä sinun mielestäsi hänen kuuluisi haluta, vaan oikeasti kuuntele mitä hän toivoo. Yleensä vastaus on enemmän esileikkiä, hidasta ja kiireetöntä suuseksiä, apua kotitöihin ja kehuja. Ei välttämättä mitään sen ihmeempää.

Jännä juttu. Oli asetelma mikä tahansa, aina vastaus ja ratkaisu on sama: miten miehen kuuluu pyrkiä enemmän miellyttämään naista. Koskaan ei ole tilannetta, että tämä olisi toisinpäin. Ei ikinä.

N37

Vierailija
37/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rupes seksiä herumaan kun aloin ehdottelemaan avointa suhdetta.

Mutta ei kannata bluffata, jollei ole valmis siihen että toinen harrastelee myös avoimuutta.

Vierailija
38/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5.

Vierailija
39/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin ala arvoista keskustelua, etten ota osaa hömöön keskusteluun.

Vierailija
40/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein teet. Toimiva parisuhde perustuu rangaistuksille ja kostolle.

Kenties jo huomenna saamme lukea vaimosi tilityksen tällä palstalla, ja sadat miesvihaa huokuvat voimaantuneet mammat kehottavat häntä eroamaan sinusta tai ainakin hankkimaan rakastajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä