Whatsapp paikallaolo
Kommentit (12)
Ainakin uudet säännöt tuossa sovelluksessa kieltävät ja estävät kokonaan sen, että muut näkee onko paikalla vai ei.
Tälläinen esto tulee valittavaksi, näin uutisoitiin viime vkolla.
Näi
Voi se. Uso tai älä!!!!! Ainahan tekniikka pelittää siis voi aiheuttaa kyseistä olotilaa!!!!😁😶🌫🤪😜🙃
Mitäh?! Mitä uusia sääntöjä whatsappiin?! Eijeijei!!!! Nyt loppuu mulla whatsappin käyttö ja talkkaaminen samalla!!!!😅🤣😂😆😁😄
Mitä tarkoitat ap?
Voihan olla esimerkiksi niin,että sovellus on jäänyt auki ja on itse vaikka kehittämässä kahvia tai hakemassa postia
En tiedä mutta itse poistin tuon tiedon kun kaveri alkoi suutahtelemaan kun olin käynyt paikalla ja en heti vastannut. Ilmeisesti kyttäili aina asiaa. Mitä ihmettä sillä Paikalla-tiedolla kukaan tekee. Kaikkeen joutavaankin pitäisi nykyään reagoida heti.
Jos vaikka ei muista laittaa puhelinta kiinnibtai lukkoon ja jättää sen pöydälle,niin näkyy paikalla,kunnes näyttö sammuu.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta itse poistin tuon tiedon kun kaveri alkoi suutahtelemaan kun olin käynyt paikalla ja en heti vastannut. Ilmeisesti kyttäili aina asiaa. Mitä ihmettä sillä Paikalla-tiedolla kukaan tekee. Kaikkeen joutavaankin pitäisi nykyään reagoida heti.
Mä käytän paikalla tietoa siihen, että katson onko Puoliso lopettanut työt. Jos on viimeksi ollut paikalla puolen päivän aikaan, ei ole ja jos neljän jälkeen,niin todennäköisesti on tai ainakin vastaa viestiin/puheluun.
Samoin jos someaktiivikaverista ei kuulu mitään pariin päivään, käyn katsomassa onko ollut paikalla. Jos on, en häiritse, mutta jos ei ole ollut niin usein soitan ja kysyn onko kaikki hyvin.
Minä seuraan sen kautta onko läheiset hengissä. Ei tarvitse niin usein soittaa jos näkee että ovat olleet paikalla lähiaikoina.
No?