Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion tehdä kohta elämäni alhaisimman tempun. Mitä olette mieltä?

Vierailija
11.08.2022 |

Vaimoni tulee kohta iltakoneella kahden viikon työmatkalla ja ilmoitti jo ennakkoon, kuinka haluaa minua. Olen päättänyt, että kieltäydyn seksistä väsymykseen vedoten. Yksinkertainen syy tähän on se, että hän haluaa seksiä tarkalleen 1-2 kertaa kuukaudessa, ovulaatiopäivänä sekä joskus sitä seuraavana päivänä. Kuun kaikkina muina päivinä hän kieltäytyy aloitteistani.

Tiedän tarkalleen, että tekoni ei tule viemään asioita mihinkään eikä siitä myöskään vaimolleni tule hyvä mieli, mutta nyt olen päättänyt, että hän saa ensimmäistä kertaa elämässään kokea miltä minusta tuntuu useita kertoja kuukaudessa.

Olenko mielestänne sika?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin ala arvoista keskustelua, etten ota osaa hömöön keskusteluun.

Kirjoitusasustasi päätellen on varmasti parempikin ettet ota.

Vierailija
42/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä pääsi ja tyhjennä kassisi varmuuden vuoksi kahdesti ennen vaimon saapumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on kehittymätön libido.

Vierailija
44/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet mieltä-satuilija saanut taas huomionkipeyskohtauksen.

Vierailija
45/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ehkä sika, mutta hölmö olet. Eikö olisi fiksumpaa istuttaa vaimo alas ja keskustella siitä, mitä hän toivoisi enemmän seksissä ja suhteessa muutenkin. Ehkä hän haluaisi useammin, jos kuuntelisit mikä on se juttu mitä hän ei voi vastustaa. Tai jos on kyse väsymyksestä tms, miten sitä voisi helpottaa. Jos asenteesi on että vaimon pitää vaan haluta lisää mutta itse et aio muuttaa mitään, niin onnea vaan. Mutta ovelampaa olisi muuttaa tekniikkaa ja SAADA nainen HALUAMAAN enemmän. Ei sillä tyylillä, millä sinun mielestäsi hänen kuuluisi haluta, vaan oikeasti kuuntele mitä hän toivoo. Yleensä vastaus on enemmän esileikkiä, hidasta ja kiireetöntä suuseksiä, apua kotitöihin ja kehuja. Ei välttämättä mitään sen ihmeempää.

Ehhei se noin toimi. Jos mies ottaa asian esille, niin hänhän on ruinaava sikapaska!

Vierailija
46/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niin ala arvoista keskustelua, etten ota osaa hömöön keskusteluun.

Kirjoitusasustasi päätellen on varmasti parempikin ettet ota.

Jospa tumputat kouraan, vähemmänuikutat.

Vierailija
47/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää tehdä kaikki mahdolliset temput ja soidinmenot, että saisi seksiä. Nainen taas voi jalona antaa aina silloin seksipaloja, kun siltä tuntuu

Vierailija
48/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota joku sivunarttu. Sun kulta ansaitsee sen.

Vierailija
49/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet mieltä-satuilija saanut taas huomionkipeyskohtauksen.

Juuri näin. Varmaan yksinäinen vastailee itselleen.

Vierailija
50/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ehkä sika, mutta hölmö olet. Eikö olisi fiksumpaa istuttaa vaimo alas ja keskustella siitä, mitä hän toivoisi enemmän seksissä ja suhteessa muutenkin. Ehkä hän haluaisi useammin, jos kuuntelisit mikä on se juttu mitä hän ei voi vastustaa. Tai jos on kyse väsymyksestä tms, miten sitä voisi helpottaa. Jos asenteesi on että vaimon pitää vaan haluta lisää mutta itse et aio muuttaa mitään, niin onnea vaan. Mutta ovelampaa olisi muuttaa tekniikkaa ja SAADA nainen HALUAMAAN enemmän. Ei sillä tyylillä, millä sinun mielestäsi hänen kuuluisi haluta, vaan oikeasti kuuntele mitä hän toivoo. Yleensä vastaus on enemmän esileikkiä, hidasta ja kiireetöntä suuseksiä, apua kotitöihin ja kehuja. Ei välttämättä mitään sen ihmeempää.

Voi kun joskus annettaisiin samoja ohjeita haluttomista miehistä valittaville naisille..

Vierailija
51/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Alhaisin temppusi on tälläisella palstalla ulista henkilökohtaisia asioita seksielämästänne. Ei mulla muuta.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme