Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion tehdä kohta elämäni alhaisimman tempun. Mitä olette mieltä?

Vierailija
11.08.2022 |

Vaimoni tulee kohta iltakoneella kahden viikon työmatkalla ja ilmoitti jo ennakkoon, kuinka haluaa minua. Olen päättänyt, että kieltäydyn seksistä väsymykseen vedoten. Yksinkertainen syy tähän on se, että hän haluaa seksiä tarkalleen 1-2 kertaa kuukaudessa, ovulaatiopäivänä sekä joskus sitä seuraavana päivänä. Kuun kaikkina muina päivinä hän kieltäytyy aloitteistani.

Tiedän tarkalleen, että tekoni ei tule viemään asioita mihinkään eikä siitä myöskään vaimolleni tule hyvä mieli, mutta nyt olen päättänyt, että hän saa ensimmäistä kertaa elämässään kokea miltä minusta tuntuu useita kertoja kuukaudessa.

Olenko mielestänne sika?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se emakko!

Vierailija
2/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen tassu Teemu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika.

Vierailija
4/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa self-ownilta. Onneksi olkoon.

Vierailija
5/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelet että jokin näpäytys, kosto tai pelien pelaaminen parantaa liittoanne niin siitä vain.

Vierailija
6/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo varmaan ilahtuu kun ei tartte enää feikkaa niitä kahtakaan kertaa.

Vierailija
7/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet idiootti. Valitat seksin vähyyttä, mutta sitten kun vaimo tekee aloitteen kieltäydyt siitä ainoastaan siksi koska haluat saada vaimolle pahan mielen, jollain kierrolla logiikalla? Onko suhteenne sinulle jonkinlainen valtapeli?

Vierailija
8/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin samaa joskus. Nainen kaivoi satisfyerin esiin ja hoiti hommat siinä mun vieressä sängyssä.

Myöhemmin yritin kostaa vetämällä lapaseen kun hän makas vieressä, voi sitä huudon määrää.

Vierailija
9/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti olen itse samaa harkinnut, mutta sitten tajunnut että menee ohi suun se ainoakin kerta tuossa kuussa. Mutta ymmärrän täysin kyllä fiiliksesi.

Vierailija
10/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna näin suhteen halukkaampana osapuolena: jos tarjolla olisi kerrankin noin innokasta seksiä, niin kyllähän minä sitä innolla ottaisin, vaikka pihtarin arkikäytös kuinka ärsyttäisi. Olen hedonisti.

Vierailija
11/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oppinut hyvän avioliiton salaisuuden. Se on ymmärrys siitä, että liitto on taukoamaton arvovaltakamppailu.

Nyt kun tiedostat tämän heti, sinulla on hyvä mahdollisuus ottaa vaimostasi henkinen yliote liitossanne.

Vierailija
12/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nai sitä rajusti takaapäin.

Vierailija
13/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi Laura, sua kaipaan!

0.wp.com/s.smutty.com/media_smutty_2/m/a/i/n/p/mainzmichi-0c4h8-5e513e.gif

Vierailija
14/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi on saanut omaa aikaa miettiä asioita ja haluaa nyt panostaa seksielämäänne, kokee varmaan syyllisyyttä. Et muutenkaan avannut miksi hänellä on sellainen suhtautuminen seksiin, vai oletko edes itse kysynyt muuten kuin kiukuttelemalla? No, nyt takaat ettei yritä toiste. Onnea ja menestystä.

Onneksi oma mies on sellainen jota haluaa panna useammin kuin kerran kuussa.

Vierailija
15/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin olet elänyt jos tuo on elämäsi alhaisin temppu.

Vierailija
16/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin joka päivä, mutta ei ole miestä. Tasan ei mene nallekarkit.

Vierailija
17/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole reilua. Seksistä ei saa koskaan kukaan kieltäytyä parisuhteessa. Vaikka ei jaksaisikaan, aina pitäisi yrittää. Siksi koska rakastaa sitä toista ja toivoo, että hänellä olisi hyvä olla ja hän olisi onnellinen. 

Vierailija
18/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ehkä sika, mutta hölmö olet. Eikö olisi fiksumpaa istuttaa vaimo alas ja keskustella siitä, mitä hän toivoisi enemmän seksissä ja suhteessa muutenkin. Ehkä hän haluaisi useammin, jos kuuntelisit mikä on se juttu mitä hän ei voi vastustaa. Tai jos on kyse väsymyksestä tms, miten sitä voisi helpottaa. Jos asenteesi on että vaimon pitää vaan haluta lisää mutta itse et aio muuttaa mitään, niin onnea vaan. Mutta ovelampaa olisi muuttaa tekniikkaa ja SAADA nainen HALUAMAAN enemmän. Ei sillä tyylillä, millä sinun mielestäsi hänen kuuluisi haluta, vaan oikeasti kuuntele mitä hän toivoo. Yleensä vastaus on enemmän esileikkiä, hidasta ja kiireetöntä suuseksiä, apua kotitöihin ja kehuja. Ei välttämättä mitään sen ihmeempää.

Vierailija
19/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan että nainen kokee sen mitä itsekin harrastaa. Jatkuva torjutuksi tuleminen on tunnetusti niin mieltä ylentävää

Vierailija
20/51 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että ottaa suuhun hetkeks ja sitte "vahingossa" laukeat, kun "oli niin pitkä tauko ja päässyt paineet kerääntymään"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi