Cittarista saa nyt hyvää kahvia kolmella eurolla!
Kun kaikki kallistuu, niin tiedoksi vaan, että nyt saa Pirkka Costa Ricaa hintaan 2,99 paketti ja sunnuntaihin asti voimassa tarjous. Minusta tuo on tosi hyvää kahvia ja on pärjännyt makutesteissäkin loistavasti.
Kommentit (32)
Tuollaista rapaa ei pidetä meilläpäin kahvina laisinkaan.
Costa Rica, Saludo, Kulta Katriina ja Juhla Mokka. Suomalainen, joka ei ole oikeaa kahvia juonutkaan, ylistää näitä. Ja ei, Presidentti ei ole sen parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Tänään ostin 8 pakettia, hamstraus jatkuu.
Ei siis sanottu kassalla että "anteeksi talouteenne on ostettu jo" ja otettu pois kuin kaljat teiniltä? :DDD
VaahtoVasara kirjoitti:
Costa Rica, Saludo, Kulta Katriina ja Juhla Mokka. Suomalainen, joka ei ole oikeaa kahvia juonutkaan, ylistää näitä. Ja ei, Presidentti ei ole sen parempaa.
Ja et sitten osaa edes sanoa mikä se oikea kahvi olisi..
Ainakin Pirkka lehden oon saanut 2 x samassa kuussa 0 eurolla.
Se Tyytyväinen väliaikaisplussan omistaja.
=p
Hyviä hamstrauksia kaikille sankareille!
VaahtoVasara kirjoitti:
Kuule, ympäri maapalloa on pyöritty ja kahveja juotu ties missä ja edelleen tykkään Pirkan Costa Ricasta. Onko se noin vaikeaa ymmärtää, että ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä vaikka kahvinkin suhteen.
VaahtoVasara kirjoitti:
Voitko suositella parempaa? Olen juonut ulkomaillakin erilaisia kahveja,tummempia,mutta vaaleapaahtoinen Juhla Mokka on kyllä kuitenkin ollut se,mikä löytyy kaapista....Kulta Katriina on ihan ok,Saludosta en tykkää
Eipä tulisi mieleenkään ostaa moista, mutta makunsa kullakin.
Juotu jo vuosien ajan muutamia eri kahveja kuten Pauligin Tanzaniaa, Löffbergin kahveja ja paria muuta vastaavaa (6-7€/pkt), aika tummapaahtoisia kaikki.
Itse vinkkaan jälkkärikahviksi chokomokan, tosin maksaa 400g pkt n.5-6€, mutta tuoksu huumaava ja maku kivasti suklainen.
Ei ihan hevillä aleta kahvista säästämään, eikä saunomisesta, onneksi ei tarvitsekaan.
https://www.paulig.fi/kahvit/maustetut-kahvit/paulig-choco-coffee
Siis tuota, ja olikin vain 200g/pkt, mutta joo.
-28-
Costa Rica ainoa suodatinkahvi, jota ostaisin kaupasta, on oikeasti hyvä kahvi. Muuten juon espressoa.
Juon aina Brazil-kahvia, jotenkin minun makuhermot tykkää siitä.
Vierailija kirjoitti:
Juon aina Brazil-kahvia, jotenkin minun makuhermot tykkää siitä.
Sama täällä.
Kiitos vastauksesta,pitää varmaan käydä kokeeks ostamassa,olishan tuo halpaa :)