Naurettavaa, ettei fb-sivuja näe, jos ei itse ole facebookissa. Firmat menettävät asiakkaita
Jos firman ainoat tiedot ovat fb:ssa, en käytä firmaa.
Kommentit (72)
Kai siellä joku sellainen kohta on että sivun saa näkymään kaikille.
Sama.
En tod ala hankkimaan tiliä faceen sen takia että pääsen katsomaan firman puhelinnumeron tai aukioloajat (jotka ei kuitenkaan pidä paikkaansa) facesta.
Vierailija kirjoitti:
Kai siellä joku sellainen kohta on että sivun saa näkymään kaikille.
Ei ole enää, fb muutti asetuksia niin, ettei sivuja voi nähdä, jos ei ole itse fb:ssa. En kyllä ymmärrä mikä tässä on ongelma. Sehän on jokaisen oma valinta haluaako olla fb:ssa ja nähdä sivut.
Ihan sama. Jätän pois jos minun pitää olla amerikkalaisen pörssiyhtiön asiakas nähdäkseni mitä on esim lounaaksi.
En ymmärrä ongelmaa. Yritysten fb-sivut ovat minusta järjestään huonoja, enkä koskaan etsi niiltä tietoa. Aina olen löytänyt yrityksille viralliset nettisivut ja sieltä tarvittavat tiedot. Voihan se tietysti olla niinkin, etten muutenkaan satu käyttämään tuollaisten yritysten palveluja.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ongelmaa. Yritysten fb-sivut ovat minusta järjestään huonoja, enkä koskaan etsi niiltä tietoa. Aina olen löytänyt yrityksille viralliset nettisivut ja sieltä tarvittavat tiedot. Voihan se tietysti olla niinkin, etten muutenkaan satu käyttämään tuollaisten yritysten palveluja.
Aivopierugeneraattorisi toimii taas täydellä teholla.
Mielestäni ennen näkynyt mutta nyt kun kokeilin niin eipäs näykkään enää.
Viimeksi aiemmin tänään katselin paikallisen grilli menuta fb sivuilla, joten onhan siitä hyötyö kun joillakin pienyrityksillä ei muualla tietoa.
Mutta ei fb tilin perustamisessa mitään ongelmaa ole, en ymmärrä niitä jotka periaatteesta vastustaa facea.
Älyvapauden tyyssija nro. 1
Niukasti kakkosena kiirii Twitter.
Tietääpähän sitten yrittäjän henkisestä kapasiteetista sen olennaisen.
Erikoista on myös kun joku itse käyttää ja viittaa Facebookin (nyk. Meta) Instagramiin joka yhtälailla on seinän taakse suljettu.
Pääpointti on kuitenkin se, ettei mikään taho, yksityinen tai julkinen kuuluisi kommunikoida, tiedottaa yms. sen tyyppisillä alustoilla. Niiden ongelmallisuus ei rajoitu vain tämänlaiseen, vaan on moninainen ja valtava ongelma.
Kaiken kukkuraksi päättäjämme ryhmäkommunikoivat mm. Facebookin WhatsAppilla. Sekin kertoo kuinka aivottomat ovat johtajina.
Vierailija kirjoitti:
Aika harvalla pikkufirmalla on omat www sivut.
Vierailija kirjoitti:
Älyvapauden tyyssija nro. 1
Niukasti kakkosena kiirii Twitter.
Tietääpähän sitten yrittäjän henkisestä kapasiteetista sen olennaisen.
Erikoista on myös kun joku itse käyttää ja viittaa Facebookin (nyk. Meta) Instagramiin joka yhtälailla on seinän taakse suljettu.
Pääpointti on kuitenkin se, ettei mikään taho, yksityinen tai julkinen kuuluisi kommunikoida, tiedottaa yms. sen tyyppisillä alustoilla. Niiden ongelmallisuus ei rajoitu vain tämänlaiseen, vaan on moninainen ja valtava ongelma.Kaiken kukkuraksi päättäjämme ryhmäkommunikoivat mm. Facebookin WhatsAppilla. Sekin kertoo kuinka aivottomat ovat johtajina.
Mun mielestä on hassua että käytetään ilmaista, kaupallisen toimijan palvelua ja sitten itketään kun palveluntarjoaja poistaa sun postauksia, kuvia tai muuta, tietoturva kusee, tiedot vuotaa eikä sen tarjoama palvelu ole muutenkaan 101% laatua.
Oli se sitten face, Insta, Twitter tai vaikka vauva palsta.
Sama juttuhan on Twitterissä ja Instagramissa. Minua asia ei henkilökohtaisesti haittaa tai vaikuta elämääni mitenkään, mutta kyllähän tässä tosiaan yritykset asiakkaita menettävät ja tahot, jotka näitä palveluja tiedotuskanavinaan käyttävät eivät enää tavoitakaan suurta osaa kohderyhmistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi olla. Eivätkä tarvitse olla kummoiset, kunhan siellä lukee yhteystiedot ja (ajantasaiset!) aukioloajat.
Vad bra, eftersom det kommer att ha motsatt effekt till den önskade. Istället för att folk skulle skaffa sig ett konto höjs ribban för att göra det.
Yritys, jonka tiedot ovat vain facessa ei edes halua asiakkaikseen niitä, jotka eivät ole facessa. Se on tietoinen valinta. Vaikea kyllä keksiä, miksi yritys haluaisi toimia ilman verkkosivuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla vähänkään menestyneemmistä on. Ei nykyisin oikein pärjää ilman. Tai pärjää, jos haluaa pitää toiminnan HYVIN pienimuotoisena.
Vierailija kirjoitti:
Yritys, jonka tiedot ovat vain facessa ei edes halua asiakkaikseen niitä, jotka eivät ole facessa. Se on tietoinen valinta. Vaikea kyllä keksiä, miksi yritys haluaisi toimia ilman verkkosivuja.
Luulis että kaikki kelpaa asiakkaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulis että kaikki kelpaa asiakkaaksi.
Ei tarvitse kelvata, jos tuollakin systeemillä tuottaa riittävästi. Käytännössä millään yrityksellä ei ole kohderyhmänä ihan kaikki, vaan kohderyhmä on aina enemmän tai vähemmän rajattu.
Sama mulla.