Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaisi minun laihtuvan

Vierailija
11.08.2022 |

Tiedän itsekin olevani lihava, mutta minulla on yli 10 vuoden historia erilaisista syömishäiriöistä.
Eilen mies alkoi puhumaan painostani ja ulkonäöstäni, ehdotti että hän voisi ostaa minulle puntarin ja että voisi maksaa yksityiselle jos haluan käydä lääkärissä juttelemassa saisinko reseptille laihdutuslääkkeitä jotta laihtuisin nopeammin.
Olen itse ihan tyytyväinen vartalooni tällä hetkellä ja paino putoaa noin kilon kuukaudessa, en ole halunnut pitää kiirettä koska minun kohdallani pikadieetit ja paastot johtavat painonnousuun.
Eilisen jälkeen olen ollut hirveän surullinen enkä pysty katsomaan itseäni peilistä, oksettaa edes ajatella ruokaa ja päivällä kun kävimme syömässä, minun piti oksentaa ja ottaa laksatiiveja heti kotona.
Toissapäivänä rakastin vielä itseäni ja minulla oli kiva fiilis itsestäni ja kropastani, mutta tuo yksi kommentti laukaisi pahan olon ja itsevihan jälleen päälle.
En halua ottaa vaatteita pois miehen seurassa ja minua hävetti tänään syödä hänen seurassaan.
Ahdistaa ajatuskin siitä, kuinka kauan hän on näin tuntenut ja katsellut tutisevia läskejäni.
Ajatus esimerkiksi intiimistä kanssakäymisestä miehen kanssa tuntuu nyt vaikealta ja ylitsepääsemättömältä, en usko että voin enää hänen kanssaan tehdä mitään koska ajattelen koko ajan vain sitä, miten hirveältä näytän hänen silmissään.
Tekisi mieli hypätä sillalta, itsetunto meni parilla lauseella vessanpöntöstä alas ja vuosien kuntoutuminen kankkulan kaivoon.
Olen niin vihainen ja surullinen.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulimia on helvetissä elämistä. Mieluummin ukko helvettiin kuin oma mielenterveys. Hieno saavutus ap! Olet itse oman painonhallintasi asiantuntija, muista se. Hittoon kaikki muut. Näytät varmasti hyvältä ja se varmaan miestä pelottaakin niin koitta suistaa sinut raiteiltaan. Sinun terveys ensin ja jos se vaatii myrkyllisten ihmisten pois leikkaamista niin se pitää tehdä. 

Vierailija
82/82 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pituus/paino oli arvatenkin joku 160/150?

Oletko lukutaidoton idiootti vai laiska idiootti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla