Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaisi minun laihtuvan

Vierailija
11.08.2022 |

Tiedän itsekin olevani lihava, mutta minulla on yli 10 vuoden historia erilaisista syömishäiriöistä.
Eilen mies alkoi puhumaan painostani ja ulkonäöstäni, ehdotti että hän voisi ostaa minulle puntarin ja että voisi maksaa yksityiselle jos haluan käydä lääkärissä juttelemassa saisinko reseptille laihdutuslääkkeitä jotta laihtuisin nopeammin.
Olen itse ihan tyytyväinen vartalooni tällä hetkellä ja paino putoaa noin kilon kuukaudessa, en ole halunnut pitää kiirettä koska minun kohdallani pikadieetit ja paastot johtavat painonnousuun.
Eilisen jälkeen olen ollut hirveän surullinen enkä pysty katsomaan itseäni peilistä, oksettaa edes ajatella ruokaa ja päivällä kun kävimme syömässä, minun piti oksentaa ja ottaa laksatiiveja heti kotona.
Toissapäivänä rakastin vielä itseäni ja minulla oli kiva fiilis itsestäni ja kropastani, mutta tuo yksi kommentti laukaisi pahan olon ja itsevihan jälleen päälle.
En halua ottaa vaatteita pois miehen seurassa ja minua hävetti tänään syödä hänen seurassaan.
Ahdistaa ajatuskin siitä, kuinka kauan hän on näin tuntenut ja katsellut tutisevia läskejäni.
Ajatus esimerkiksi intiimistä kanssakäymisestä miehen kanssa tuntuu nyt vaikealta ja ylitsepääsemättömältä, en usko että voin enää hänen kanssaan tehdä mitään koska ajattelen koko ajan vain sitä, miten hirveältä näytän hänen silmissään.
Tekisi mieli hypätä sillalta, itsetunto meni parilla lauseella vessanpöntöstä alas ja vuosien kuntoutuminen kankkulan kaivoon.
Olen niin vihainen ja surullinen.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo mies ei ole sinulle hyväksi. Älä ole enää tekemisissä hänen kanssaan. Estä kaikissa viestimissä äläkä vastaa puheluihin.

Ihmiselle on hyväksi ihminen joka vain myötäilee?

Vierailija
22/82 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kokeilisi laihdutuslääkettä jos sellaisen saisit? Itse kokeilisin innolla mutta en ole ihan tarvittavan lihava.

78-kiloinen ei tule mitään laihdutuslääkkeitä saamaan keneltäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei kirjoittelijat yhtään nyt ymmärrä miten syömishäiriöisen mieli toimii.

Tänne ei kannata kirjoittaa, saat vain vielä huonomman fiiliksen.

Päätä pensaaseen vaan.

Vierailija
24/82 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaa no eihän noi sun mitat oo pahatkaan. Miehesi ei ymmärrä syömishäiriöitä, ei se ymmärrä mistä siinä oksentamisessa on kyse.

Vierailija
25/82 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Tapailet varmaan minun exää. Ei se tule muuttumaan.

Vierailija
26/82 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskit ovat hirveitä loukkaantujia ja uhriutujia. yksi valittaa lääkärin kommenteista ja toinen miehen kommenteista. tukkiiko läski aivoverisuonia, vai miksi läski tekee naisista noin rasittavia?

Vierailija
27/82 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtumisen fysiologia ei sovi hätähousuille, joten siinä asiassa et ole mitenkään uniikki.

Vierailija
28/82 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tarvi siitä loukkaantua, että mies on huolissaan sun terveydestä ja haluaa auttaa sua, kun varmaan tietää että itsekin yrität pudottaa painoa.

On tosi huolissaan joo, kun tuommoisia laukoo syömishäiriöiselle, joka jo laihduttaa. 🥴

Vierailija
29/82 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin että mieheni laihtuisi. Kalu on alkanut tuntumaan pienemmältä vähän joka asennossa, ja lähetyssaarnaaja ei enää onnistu kun hänen pallovatsansa painaa minusta ilmat pihalle. 

Vierailija
30/82 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle laihdutus itsessään ei ole mikään ongelma ja olen nykyisin erittäin tarkka syömisistäni.

Se mikä minua tässä surettaa ja inhottaa on ajatus siitä, millaisena mies minut näkee ja miten muut minut näkevät.

Tietysti ottaisin mitä tahansa apua vastaan mutta en halua nyhtää miehen rahoja vain siksi että olen oksettava läskisika.

Minua loukkaa se, että hän on valmis käyttämään rahaa siihen, että minä laihtuisin nopeammin enkä halua hänen tuhlaavan minuun.

Ahdistaa myös ajatus siitä että hänen rahansa menevät hukkaan jos en laihdukaan hänen tavoitteidensa mukaisessa ajassa.

Minulla ei ole opiskelijana varaa alkaa yksityisille makselemaan ja tämä rahakuvio tässä sopassa minua eniten häiritsee ja saa minut voimaan pahoin.

Ap

Vierailija
31/82 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

läskit ovat hirveitä loukkaantujia ja uhriutujia. yksi valittaa lääkärin kommenteista ja toinen miehen kommenteista. tukkiiko läski aivoverisuonia, vai miksi läski tekee naisista noin rasittavia?

Ja case mursu.🤣 Siitäkin hieman isokokoisemmat naiset otti nokkiinsa.

Vierailija
32/82 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin näistä laihdutuslääkkeistä joskus kysellyt ja muutenkin apua julkiselta puolelta pyytänyt, mutta lääkärin mielestä tällä sh-taustalla ja ikäni huomioon ottaen ei olisi kovin järkevä ratkaisu, koska en ole vielä kropaltani kuulemma "täysin aikuinen" ja kehoni voi vielä lääkärin mukaan muuttua.

Itse olen eri mieltä, mutta näin homma julkisella toimii.

Olen siis 19.

Ap

Vierailija
33/82 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap en mä pahalla tätä sulle halua sanoa mutta laihduta koska tuskin monikaan mies haluaa lihavaa naista itselleen... etenkään normaalipainoinen mies ei halua lihavaa naista itselleen.

Vierailija
34/82 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle laihdutus itsessään ei ole mikään ongelma ja olen nykyisin erittäin tarkka syömisistäni.

Se mikä minua tässä surettaa ja inhottaa on ajatus siitä, millaisena mies minut näkee ja miten muut minut näkevät.

Tietysti ottaisin mitä tahansa apua vastaan mutta en halua nyhtää miehen rahoja vain siksi että olen oksettava läskisika.

Minua loukkaa se, että hän on valmis käyttämään rahaa siihen, että minä laihtuisin nopeammin enkä halua hänen tuhlaavan minuun.

Ahdistaa myös ajatus siitä että hänen rahansa menevät hukkaan jos en laihdukaan hänen tavoitteidensa mukaisessa ajassa.

Minulla ei ole opiskelijana varaa alkaa yksityisille makselemaan ja tämä rahakuvio tässä sopassa minua eniten häiritsee ja saa minut voimaan pahoin.

Ap

Läheisriippa? Pitäisikö sinun ensin ottaa haltuun oma itsenäinen elämä ja sitten vasta parisuhde?

Vierailija
35/82 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap edes painoindeksin mukaan ole _lihava_, BMI vain lievän ylipainon puolella.

Jos on yli 170cm ja painoa alle 80kg ei saa mitään lääkkeitä edes yksityiseltä eikä varsinkaan syömishäiriöisenä.

Vierailija
36/82 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin näistä laihdutuslääkkeistä joskus kysellyt ja muutenkin apua julkiselta puolelta pyytänyt, mutta lääkärin mielestä tällä sh-taustalla ja ikäni huomioon ottaen ei olisi kovin järkevä ratkaisu, koska en ole vielä kropaltani kuulemma "täysin aikuinen" ja kehoni voi vielä lääkärin mukaan muuttua.

Olen siis 19.

Ap

Oletko saanut miten tuota psyykkistä apua? Olet nuori ja nyt pitäisi saada hoitotasapaino kuntoon. Onko sinulla ketään aikuista johon voisit tukeutua? Parikymppinen poika ei ole sinulle juuri nyt ollenkaan hyvää seuraa.

Vierailija
37/82 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä ihminen enää koskaan tapaa tuota miestä. 

Olet aivan liian nuori tuollaisen manipuloijan uhriksi (toki kuka tahansa olisi, mutta sinä olet käytännössä lapsi).

Vierailija
38/82 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia sinne suuhun pitää tunkea kaikkea mitä kaupassa on tarjolla? Ja vielä tupla-annos?

Elämä nälättää.

Vierailija
39/82 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopealla laihdutuksella saa vain riipputissit ja löysää nahkaa.

Jos miehellä rahaa löytyy niin pyydä rasvaimu ja silarit.

Vierailija
40/82 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siis 19.

Ap

Oletko saanut miten tuota psyykkistä apua? Olet nuori ja nyt pitäisi saada hoitotasapaino kuntoon. Onko sinulla ketään aikuista johon voisit tukeutua? Parikymppinen poika ei ole sinulle juuri nyt ollenkaan hyvää seuraa.

Tuon ikäinen ei tosiaan ole riittävän kypsä ottamaan vastuuta moniongelmaisesta ihmisestä.