En jaksa lukea lehtiä, jos joku tunnettu ihminen on kuollut
Monta päivää kymmeniä juttuja, joissa haastatellaan suunnilleen kuolleen henkilön käyttämän kirjaston siivoojaa. Puuduttavaa.
Kommentit (14)
Sama homma, ap... Veskun kuolemaa olivat pääaviisit osanneet odottaakin, koskapa pitkät stoorit lävähtivät välittömästi eetteriin. Hakulisen kuolema tuli enemmän puskista.
Itse mietin tästä viimeisimmästä tapauksesta, että "Ai, eikö se kuollut jo aiemmin?". Niin paljon näistä eri ihmisten kuolemista kirjoitetaan, että en pysy enää perässä, että kuka nyt olikaan kuollut ja kuka vielä elossa.
Ap
Sit sä et oo varmaan kuullut että Vesa-Matti Loiri on kuollut!
nythän iltalehdet tekee juttuja jossa haastattelee ihmisiä kadulla, mikä on muistosi henkilö x,
Mua huvittaa ja ärsyttää ihmisten teennäiset ja korulauseelliset fb-päivitykset, joissa surraan "rakasta Veskua" vaikkei takuulla olla koskaan tavattukaan.
Eikä sillä, surullinen uutinen, mutta jotain rajaa.
Villi veikkaus: "lehdillä" tarkoitat iltapäivälehtiä.
Useimmissa minun lukemissani lehdissä ei ole ollut edes rivimainintaa tästä viimeisimmästä(kään) julkkiskuolemasta. Toki joissakin lyhyt, asiallinen uutinen.
Vierailija kirjoitti:
Useimmissa minun lukemissani lehdissä ei ole ollut edes rivimainintaa tästä viimeisimmästä(kään) julkkiskuolemasta. Toki joissakin lyhyt, asiallinen uutinen.
Niin. Minä olen hieno ihminen. Luen vain asiallisia lehtiä asiallisen pöytäni ääressä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko hanhenmaksapalleroita aamiaiseksi?
En mäkään. Mä en muutenkaan enää paljon lue lehtiä. Juttujen taso on niin laskenut. Kaunokirjallisuus on parempaa luettavaa.
Joo outoa on, ku se kirjaston siivooja elää🤔
Et ilmeisesti harrasta lukemista oikein muutenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa ja ärsyttää ihmisten teennäiset ja korulauseelliset fb-päivitykset, joissa surraan "rakasta Veskua" vaikkei takuulla olla koskaan tavattukaan.
Eikä sillä, surullinen uutinen, mutta jotain rajaa.
Niin, vesku tuskin olisi surrut heidän kuolemaansa.
No sitten et lue. Yksinkertaista.