Koska tehdään Uuno-remake?
Ja kuka olisi Uunona Loirin tilalla? Aku Hirviniemi? Koivusalo voisi olla ohjaajana.
Kommentit (8)
Woketusta ja feminismiä täytyisi toki olla myös mukana. Se sihteerikkökin voisi olla tatuoitu ja räväkkä, OF-tilillä tienaava voimaantuva vahva nainen. Uuno tekisi itse ruokansa ja hoitaisi kodin, kun feministi-vaimo nalkuttaisi vieressä.
Roope Salminen voisi olla kähmijä Uuno, jota appiukko lisauttaisi oikeasti.
No ei koskaan!!!
Pyörää on turha keksiä uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Woketusta ja feminismiä täytyisi toki olla myös mukana. Se sihteerikkökin voisi olla tatuoitu ja räväkkä, OF-tilillä tienaava voimaantuva vahva nainen. Uuno tekisi itse ruokansa ja hoitaisi kodin, kun feministi-vaimo nalkuttaisi vieressä.
Btw. miksi kaikki Pin-Up ja burleski kulttuuria harrastavat naiset ovat läpeensä tatuoituja läskejä? Menty aika kauas alkuperäisistä Pin-up tytöistä, jotka olivat hoikkia, kauniita ja "puhdas ihoisia".
Pojat selvästi rakasti Uunoa, mutta millä tavalla? Seksuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Btw. miksi kaikki Pin-Up ja burleski kulttuuria harrastavat naiset ovat läpeensä tatuoituja läskejä? Menty aika kauas alkuperäisistä Pin-up tytöistä, jotka olivat hoikkia, kauniita ja "puhdas ihoisia".
Nyt tuli virhe: yksi yhdyssana on oikein.
Mikko leppilampi näyttelemään komeana uunoa ja kaikki uunon ihanat naiset vaihdetaan rumiin ylipainoisiin.