Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Limaklöntti vkolla 13 - onko ihan normaalia?

24.10.2006 |

Nyt tuli hätä. Tuli kiinteähkö ehkä vähän vihertävä limaklöntti, koko sentti kertaa sentti... eikai tämmöistä pitäisi tulla, viikkoja on 13? Voiko se olla limatulppa? Olo on muuten ihan normaali, mutta nyt hermostuttaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkin tätä alkuraskautta (nyt 20 vk). Ensin säikähdin kauheasti, mutta lääkärintarkastuksessa kohdunkaulan tilanne näytti täsmälleen siltä, kuin pitikin. Ensimmäinen limahavainto oli jo kuukausia sitten, ja melkein joka viikko tulee lisää. Olen rauhoittunut, ja päätellyt, että ehkä sitä limaa vain kehittyy runsaasti, ja ylimääräinen tulee ulos.

Vierailija
2/3 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli sellasta koko edellisen raskauden ajan ja on tullut tässäkin, ihan siis päivittäin. En ole edes osannut siitä huolestua mitenkään. Minä olen ajatellut sen johtuvan vaan runsaasta valkovuodosta, että se sitten jotenkin hyytyy. Mulla kyllä hiiva jatkuvana vaivana, joten itse ainakin pidän sitä normaalina.

Rauhallista odotusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kommenteista, tämä onkin sitten varmaan aivan normaalia. Säikähdin, kun muuten ei ole ollut juuri minkäänlaista vuotoa, saati sitten tuollaista kunnon limaa.

Mukavaa odotusta teillekin!