Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

** Lokamasujen TIISTAI-jutut **

24.10.2006 |

Avaanpa pinon...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa, että lokakuun loppu lähenee, kun pinot alkaa näin hiljentyä.

Vauvauutisia tulee päivittäin ja aina joku pääsee myös synnyttämään. Tätähän sitä koko pitkä kesä ja syksyn alku odotettiin ja nyt se on tässä. Jokaisella meistä ne jännät hetket, kun vauva voi todella syntyä ihan mikä päivä tahansa!

Minustakin tuntuu enimmäkseen, että ei tämä vauva synny I_K_I_N_Ä, mutta kun oikein järjellä aattelee, niin kaikella todennäköisyydellä se kuitenkin on viikon päästä viimestään sylissä. JA tosiaan, se lähtö voi tulla millon vaan. Jotenkin vaan aattelen, että se tulee yöllä niinkuin aina ennenkin :)

Ja mulla on kuitenki tuo kohdunsuukin niin hyvällä mallilla, että tuskin tulee edes pitkä synnytys. Kaikki lienee kiinni kalvojen puhkeamisesta.

Heh, tämä nyt on taas tämmöstä tyhjää yksinpuhelua. Jotenkin vaan se vauva ja synnytys pyörii nyt ihan koko ajan mielessä.

Sitten (ehkä vähän itseään huijatakseni) olen yrittänyt etsiä positiivisia asioita siitä, jos vauva syntyski vaikka vasta parin, kolmen tai neljän päivän päästä :) Esim nyt tuossa ajattelin, että ei oikeestaan haittais, vaikka lähtö tuliski vasta torstaina, kun silloin tulee lapsilisät ja mun äippäraha, niin voisin käydä vielä torstaina ostamassa lapsille tarvittavia juttuja (esim kuopukselle talvikengät, pojalle kinttaat jne). Ja varasinpa minä kahdelle vanhimmalle lapselle tänään parturiajatki, ne on perjantaina :)

UNISTA muuten oli eilen(?) puhetta. Minä näen normaalisti tosi paljon unia, mutta nyt ne on vähentyneet tosi paljon. Johtuu kai siitäkin, kun nukun niin lyhyissä pätkissä jne.

No, nyt lopetan tämän jaarittelun ja suuntaan kohtapuolin saunaan. Siitä onki nyt loppuajasta tullu oikee intohimo, voisin saunoa vaikka joka ilta!

Vierailija
22/24 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan on pinot lyhenneet - ahdistavaa! Tarkoittaa sitä että meitä on enää vähän ja minä olen meidän vähäisten joukossa...! :) Jotenkin sellanen paniikki on tietysti vähän persuksissa, että mitäs jos oonkin VIIMEINEN joka poksahtaa, kenen kanssa oikein täällä juttelen sitten! :) Onneksi nyt kuitenkin vielä kuukautta on reippaasti jäljellä, ette kai te kaikki joilla LA minun jälkeen ehdi vielä vauvaa hakemaan ennen minua. EtteHÄN?! :)

Ja tosiaan, sellaseksi tylsäksi yksinpuheluksi tämä koko ajan menee väkisinkin, piruvie! Alkaa olla vähän samat fiilikset kuin on Vauvakuumeen puolella... sielläkin kaikki toivovat kiireesti pääsevänsä pois porukasta, vaikka muista pitävätkin :) Ja aina kun joku pääsee siirtymään toiselle puolelle, niin samaan aikaan kun on onnellinen tämän siirtyjän puolesta niin miettii että miksi se en ollut minä. Tunnistaako joku ilmiön? :D

Nyt vien koiran ulos ja sitten teen vissiin vähän töitä, ja sit jos sitä ässää taas yrittäs. Nyt illalla on alkanut taas vähän menkkamaisesti särkeä, oiskohan tästä hyvä lähteä suppareita kehittelemään. Miehen töissä olivat kuulemma olleet kovasti pettyneitä kun ei tullutkaan vauvaa :) Mies laittoi aamulla viestin että lupaavalta näyttää ja sitten kuitenkin ilmestyi työpaikalle. On naisvaltainen työpaikka, olivat voivotelleet että he jo niin innostuivat. Niin että jos nyt huomenna ei sitten enää tarvisi mennä?!

SUPISTUSRIKASTA YÖTÄ KAIKILLE. Röyhkeästi etenkin itselleni! :)

Coe

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli BLUEWISHILLE onnittelut :)

Coe

Vierailija
24/24 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Bluewish!!!

Tosiaan on kovin, kovin hiljaseksi käynyt tämä palsta.

Voi jo melkein laskea monta meitä on täällä jäljellä.

En tosin voinut uskoa, että jään viimeisten joukkoon tänne roikkumaan,

kun laskettu aika oli jo 17.päivä,

mutta täällä sitä vaan edelleen ollaanpi, mutta onneksi hyvässä seurassa :)

Olin kyllä niin varma että tämä vauva syntyisi jo ennen laskettua aikaa, vaikka esikoinenkin meni yli (neljä päivää vain).

Himpskatti kun alkaa tosissaan kyllästyttämään.

Ja sitten kaiken kukkuraksi kun kaikki vielä kyselee että etkö sä nyt vieläkään oo poksahtanu.. aaargh... ihan kun se ei muutenkin jo v****tais!!!

Coelle paljon tsemiä, koitahan saada supistukset takas..

Etköhän sä jo ens yönä pääse lähtemään.

.. mulla kun ei oo vielä toivookaan lähtemisestä :(

Kyllä tuntuu pitkiltä viikot ja päivät vaikka niinkun Mianniko se oli kun sanoi että kohtahan sen vauvan saa kainaloonsa joka tapauksessa.

Mullakin varmasti käynnistetään jo ens viikolla, jos ei mitään muuten ala tapahtumaan.

Pitää koittaa olla kärsivällinen....

Hyvät yöt kaikille.

Koittakaa saada nukutux, tai lähtekää synnyttämään!!