Vesa-Matti Loiri on kuollut
Kommentit (505)
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten kilvan mediassa teeskennellään, että kyseessä oli suuri taiteilija ja miten Veskun mylvintä oli "upeaa tulkintaa".
Sama homma silloin, kun Olli Lindholm kuoli.
Et voi puhua jostain Olli Lindholmista ja Vesa-Matti Loirista samana päivänäkään! Kumpikaan ei ollut hääppönen laulaja mutta toisessa oli lahjakuutta enemmän kuin pienessä kylässä.
Siellä on melkoinen taivaallinen viihdekööri koossa: Vesku, Spede, Simo, Jukka Virtanen, Aarre Elo ja Ere Kokkonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatella että Vesku on poissa. Itse muistan hänet teininä Pojat elokuvasta missä oli niin mainio että olisi ansainut vaikka Oscarin. Muistanko oikein että loukkantui noissa kuvauksissa?
Itsekin muistan Loirin muista kuin niistä Uuno-elokuvista. Esimerkiksi Tykkimies Kauppalan viimeiset vaiheet-elokuva oli todella hyvä ja Loiri hyvässä roolissa.
Ulvovassa myllärissä samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loiri tiesi tulevan kohtalonsa tammikuussa saadusta lohduttomasta diagnoosista asti ja oli täysin valmis ja hyväksynyt yhden matkan päättymisen ja toisen alkamisen. Omien sanojensa mukaan hän oli jopa innokkaan utelias näkemään, mitä kaiken tämän jälkeen on vuorossa, Eklund kertoo.
Hieno tapa suhtautua väistämättömään. Kun pystyisin itse aikanaan samaan.
RIP:
Tammikuusta asti tiesi, eikä kertonut kellekään mitään?!
Ei kertonut kenellekään = ei kertonut lehdistölle
Lämmittävää, miten monet muutkin muistelevat hyvällä. Vesku on selvästi jäänyt monen muunkin sydämeen työllään eikä viimevuotiset klikkiotsikot ovat repineet kaikkea mutaan.
Minä eilen mietin, kun luin Hakulisen kuolinuutisen, että kerkesipäs ennen Loiria.
Vierailija kirjoitti:
Itse odotan pelko perseessä milloin Mick Jaggerista kuuluu samat uutiset :/
Tämä ottaa nyt koville, vaikka odotettavissa oli:( Vesku huumorillaan auttoi minut yli muutamasta tosi synkästä vaiheesta elämässäni.
Ainoat muut julkkikset kenen perään poraisin näin paljon ovat varmaan Charles Barkley ja Ralph Fiennes.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/5107a38a-f826-41da-9ed9-ccac1d…
Hirmu pitkä uutisen IL tehnyt vaikka just kuollut. On tainnut raakavedos ollut valmiina jo pitkään...
Kyllä kuninkasllisista, staroista, isoista poliitikoista ym. on toimituksissa valmiit jutut kuoleman varalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari Tervolle Loiri paljasti tammikuussa, että hällä on ruokatorven syöpä ja maksasyöpä. Elinaikaa max 6kk. Hieman meni päälle. Tiesi ja alistui kohtaloonsa.
Ruokatorven syöpä? Sama kuin Ruonansuulla. Ja molemmat kävivät laihdutusleikkauksessa..
Maksasyöpä tappaa varmuudella ja on pahempi. Tuskin laihdutusleikkauksella on mitään osaa syöpään. Ei ole yhdistäviä tekijöitä syöpään.
Vierailija kirjoitti:
Kuka suurista taiteilijoista on vielä jäljellä? Ei tule mieleen kuin Esko Salminen ja Seela Sella. Ikävät uutiset riittävät kyllä tähän.
Nämä ne taitaa olla enää jäljellä sieltä "vanhasta maailmasta".
Vierailija kirjoitti:
Lapin nOidat ry kirjoitti:
Veikkaan puolen vuoden sisään baisbitcchien kohukirjoja, joissa kerrotaan kuinka Loiri hyväksikäytti kaikkia naisia kuvauksissa Speden kanssa ja nyt on suuri trauma siitä 50 vuoden päästä
Tuskin. Naiset ei tuntunut ikinä olevan Loirin ongelma. Siellä voi just nyt alahuuli väpättää niin Hannele Laurilla, Paula Koivuniemellä, Lenita Airistolla ja monella monella muulla.
Aikamoinen kaksimielisyys : että vanhat naisystävät alkaisi "alahuulia väpättää" ... no niin ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapin kesä
Uuno
Käsipallon suomenmestari
Huilumies (Euroviisut)
Jalkapalloilija
Lapualaisooppera
Tyyne
Biljardi
Kusela
PojatJokainen voi luetella omat saavutukset ja vertailla niitä Veskuun.
Kaikissa korkeintaa suomitason lahjakkuus, millään alalla ei noussut kansainväliseksi tähdeksi.
Ja teki todella paljon aivan roskaa.
Anna mä arvaan, sinun mielestä Renny Harlinkin on vaan joku ö-luokan elokuvaohjaaja? Muistetaan me suomalaiset latistaa toisiamme ettei vaan kukaan ole tyytyväinen lahjoistaan. Hypitään kissanpolkka vaikka heidän haudoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loiri tiesi tulevan kohtalonsa tammikuussa saadusta lohduttomasta diagnoosista asti ja oli täysin valmis ja hyväksynyt yhden matkan päättymisen ja toisen alkamisen. Omien sanojensa mukaan hän oli jopa innokkaan utelias näkemään, mitä kaiken tämän jälkeen on vuorossa, Eklund kertoo.
Hieno tapa suhtautua väistämättömään. Kun pystyisin itse aikanaan samaan.
RIP:
Tammikuusta asti tiesi, eikä kertonut kellekään mitään?!
Kertoo niille kenelle haluaa. Ei ole koko kansan asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse odotan pelko perseessä milloin Mick Jaggerista kuuluu samat uutiset :/
Tämä ottaa nyt koville, vaikka odotettavissa oli:( Vesku huumorillaan auttoi minut yli muutamasta tosi synkästä vaiheesta elämässäni.
Ainoat muut julkkikset kenen perään poraisin näin paljon ovat varmaan Charles Barkley ja Ralph Fiennes.
Fiennes ja Barkley on molemmat elossa toistaiseksi ...
Rooleja elokuvissa ja teatteriesityksissä mm.Seitsemässä veljeksessä ja Rauta-ajassa.