Vesa-Matti Loiri on kuollut
Kommentit (505)
Vierailija kirjoitti:
Kahteen eri syöpään kuoli :(
Mitkä syövät oli?
Montako aloitusta tästä vielä pitää laittaa? Yhden kerran se vain kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIEHET SIKOJA! kirjoitti:
hyvä että kuoli. täys sovinistipaska joka urallaan käytti naisia vain seksileluina ihan kuten esikuvansa spede pasanenkin.
Sinua ei kukaan huolisi edes leluksi. Se sinua riepookin.
Pitäisi lopettaa noiden väkivaltaisten alkoholistien ihannointi, kuuluu samaan sarjaan kuin JDonner ja Karalahti
No eikä pitäisi! Ne on parhaita jännämiehiä, joilta tytöt saa parhaat kyydit!
Once you go jännis, haluut aina olla kännis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän vasta ihmeteltiinkin täällä minne Loiri on kadonnut...
Olikohan viime viikolla, kun uutisoitiin, että kunto romahti ja joutui sairaalaan.
En minä vaan huomannut edes tällä palstalla ollut sanaakaan. Luen myös IS ja IL.
Seiskassa oli ainekin.
Oliko Veskun itse kirjoittama aine?
Veikkaan puolen vuoden sisään baisbitcchien kohukirjoja, joissa kerrotaan kuinka Loiri hyväksikäytti kaikkia naisia kuvauksissa Speden kanssa ja nyt on suuri trauma siitä 50 vuoden päästä
RIP Vesku. Pikkupoikana 80 luvun vaihteessa odottelin aina, että tulisi Speden, sinun ja Simon hupailuita telkkarista esim. elokuvina. Siihen aikaan katsottavaa oli lapselle kovin vähän. Uunot ja muut tulivat tutuksi. Muistiin jäi myös Spede Shown "käänne" josta Vesku Show syntyi.
Hyvää matkaa maestro sinne jonnekin ja kevyitä multia.
Vierailija kirjoitti:
Loiri tiesi tulevan kohtalonsa tammikuussa saadusta lohduttomasta diagnoosista asti ja oli täysin valmis ja hyväksynyt yhden matkan päättymisen ja toisen alkamisen. Omien sanojensa mukaan hän oli jopa innokkaan utelias näkemään, mitä kaiken tämän jälkeen on vuorossa, Eklund kertoo.
Hieno tapa suhtautua väistämättömään. Kun pystyisin itse aikanaan samaan.
RIP:
Äitini kuoli syöpään suunnilleen samanikäisenä kuin Loiri. Sairasti 15 v kahta parantumatonta syöpää. Kolmas, viimeinen diagnoosi tuli alle kuukausi ennen kuolemaa, eikä mitään ollut tehtävissä. Hämmästyttävää oli juuri tuo asenne. Äiti ikään kuin lohdutti minua: Näin tämä elämä on tarkoitettu. Synnytään, eletään ja kuollaan. Olen elänyt hyvän elämän ja nyt on aika. Lopussa oireet olivat niin kovat, että äiti odotti lähtöään jo malttamattomana. Erään kerran tulin hänen luoksensa. Äiti avasi silmät ja totesi vähän pettyneenä: Ai, täällä olen vieläkin.
Hänen kuolemansa kyllä havahdutti tajuamaan elämän olevan päättyväistä. Jokaisesta päivästä pitää nauttia, pienistäkin asioista. Koska kukaan meistä ei ole täällä liian pitkään. Ja kuka tahansa voi olla poissa vaikka jo huomenna.
Osanotto omaisille.
Ensin Hakulinen ja sitten seuraavana päivänä Vesku. Kylläpä näitä lapsuuden idoleita aikaa nyt lähtemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli iso menetys :( rest in peace.
Jaa, ei ainakaan minulle. Olen pitkin matkaa ihmetellyt, miksi kansakunnan ikoniksi asetetaan ylilihava päihteiden käyttäjä.
On epäsuorasti osallinen myös lastensa täysin ennenaikaisiin kuolemiin.
No onneksi kansakunnan ikoniksi ei ole asetettu sinua. Ei vaadi kovinkaan paljoa eikä anna kovin mairittelevaa käsitystä ihmisestä, kun ollaan taulu auki haukkumassa ennen kuin on edes vainajaa hautaan saateltu.
Vierailija kirjoitti:
Ensin Hakulinen ja sitten seuraavana päivänä Vesku. Kylläpä näitä lapsuuden idoleita aikaa nyt lähtemään.
Huomenna kuolee varmaan joku Jörn Donner...
Vierailija kirjoitti:
Toissapäivänä Olivia Newton-John.
Jonnet ei muista, mutta Loirihan valittiin Disneyn aladdin parhaimmaksi lampunhengen duppaukseksi. Siis paremmaksi mm. robin williams lampunhenkenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loiri tiesi tulevan kohtalonsa tammikuussa saadusta lohduttomasta diagnoosista asti ja oli täysin valmis ja hyväksynyt yhden matkan päättymisen ja toisen alkamisen. Omien sanojensa mukaan hän oli jopa innokkaan utelias näkemään, mitä kaiken tämän jälkeen on vuorossa, Eklund kertoo.
Hieno tapa suhtautua väistämättömään. Kun pystyisin itse aikanaan samaan.
RIP:
Erittäin terve suhtautuminen kuolemaan. Ilmeisesti hän oli ehtinyt käsitellä väistämätöntä kohtaloaan jo hyvän aikaa.
Jokaisen meistä kannattaisi mietiskellä omaa kuolemaansa, oli siten nuori tai vanha. Kukaan kun ei sitä voi välttää ja loppu voi koittaa vaikka heti huomenna, nuorellekin. Mitä enemmän aihetta miettii, sitä paremmin havaitsee elämän väistämättömän luonteen, joka on väliaikaisuus, muutos ja hauraus. Monelle myös alkaa paremmin avautua, mitkä ovat niitä asioita, mihin rajallinen elämänsä kannattaa käyttää.
Itse en sano RIP, sanon LIP (live in peace).
Niin, RIP tai LIP, mutta se riippuu ainoastaan siitä, mikä on ollut henkilön suhde Jeesukseen tai onko sitä ollut ylipäätään lainkaan. Tämä olisi jokaisen hyvä pitää mielessä, kun kuka tahansa tunnettu tai läheinen ihminen kuolee.
Vierailija kirjoitti:
RIP in piece
Mitähän sinä pieni kuvittelet englanniksi kirjoittaneesi?
En pelkää pätkän vertaa omaa kuolemaani, sillä uskon jälleensyntymään. Tiedän olleeni maan päällä aiemminkin ja karma tuo minut vielä takaisin. Uskon eläväni tämänkertaista elämää vielä viitisen vuotta, Vesku ennusteli keväällä 2017 tehdyssä Seiskan haastattelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
RIP in piece
Mitähän sinä pieni kuvittelet englanniksi kirjoittaneesi?
Lepää rauhassa. Kaikkihan tuon tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahteen eri syöpään kuoli :(
Mitkä syövät oli?
Jos saa veikata...
Ruokatorvi ja haima.
Johnny Depp isommassa mittakaavassa.