Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pystytte elämään fantasioidenne kanssa?

Vierailija
10.08.2022 |

Tässä taannoin tapahtui pieni välikohtaus tutun henkilön kanssa. Olimme humalassa ja päädyimme vähän puhumaan tuhmia ja halailemaan. Olemme molemmat avioliitossa eikä haluta pettää puolisoitamme, eikä mitään siis tapahtunut. Olin kuitenkin imarreltu saamastani huomiosta ja ainakin minun näkökulmastamme vetovoima välillämme on ilmeinen. Nyt tämän tapahtuneen jälkeen minulla on ollut niin voimakas kestopanetus, että en oikein pysty mitään ajattelemaan ja työtkin hoituu vähän vasurilla. Onneksi kotona saan erinomaista seksiä. Silti haluaisin, että tämä tuttu panee minua ja fantasiani on jo kehittynyt niin pitkälle, että haluaisin oikeastaan harrastaa ryhmäseksiä niin, että mukana olisi minä, minun puoliso, tuttava ja tuttavan puoliso (joka myös erittäin kuuma). Minua kiihottaa ajatus meistä neljästä panemassa ristiin rastiin. Miten voin päästä tästä yli tai edes oppia elämään tämän fantasian kanssa? Miten te muut pystytte elämään fantasioidenne kanssa?

En tiedä voisiko tämä koskaan toteutua, toki kaikkihan on aina mahdollista.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt vain kylmässä suihkussa. Ellet sitten ole jotain marginaaliporukkaa, missä naiskennellaan kaikkien kanssa ristiin rastiin.

Vierailija
2/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian se mela ui mekkoon. Tämä on täysin vääjäämötöntä.

Toivottavasti kärähdät tulevasta tekosestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Mulle fantasia on jotain sellaista jolla voi rikastuttaa ja mielessään kuvittaa vaikka itsetyydytyssessiota. Joku minkä kanssa on jotenkin vaikea elää normaalielämää pitäen asian vain ajatustasolla on enemmänkin pakkomielle.

Jos nyt aluksi tunnustaisi itselleen että kyseessä on elämää haittaava pakkomielle, niin auttaisiko se käsittelemään asiaa jotenkin eri tavalla?

Vierailija
4/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ratkaisu tietysti olisi, jos saisit suusi auki ja uskaltaisit puhua puolisosi kanssa.

Mutta ilmeisesti tämä on pois suljettu mahdollisuus, kun suuressa viisaudessasi tulet tänne asiaa kyselemään. Seksissä suurin perversio on puhumattomuus.

Vierailija
5/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa tutulta. Tuttavaperheen nainen halaili miestäni ja puhui tuhmia, hänen miehensä kertoi tästä minulle ja miehenikin tunnusti. Tuo nainen kuulemma oikein oli rakastunut mieheeni.

Sinä sentään ymmärrät, etteivät tunteet aina ole molemminpuolisia. Fantasiointi kuuluu elämään, eihän siinä mitään pahaa ole eikä siitä tarvitse kertoa kenellekään.

Vierailija
6/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille, jotka vastasitte asiallisesti. Tämä on minulle niin uusi juttu, että ennen kuin esim. juttelen puolisoni kanssa, tuntui turvalliselta avautua anonyymisti. Tähän ikään mennessä olen myös oppinut, että välillä kun sanoo asiat ääneen (tai avautuu anonyymisti) niin pääsee omassa ajattelussa eteenpäin ja ehkä tämäkin päiväuni pikkuhiljaa helpottaa.

Ja sinulle, jonka mielestä melan uiminen mekkoon on väistämätöntä, haluaisin sanoa että ei ole väistämätöntä. Ei ole sen arvoista, että kahden perheen elämät menevät pilalle. Ainoa mihin voisin ihan oikeasti edetä, on tuo ryhmäseksi ja sekin vain, jos se olisi kaikille osapuolille 100% varmasti ok. Ja epäilen, että ei ole kaikille ok, niin siksi yritän opetella nyt elämään tämän fantasiani kanssa. Ehkä tuo kylmä suihku auttaa :D

Vierailija
7/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos teille, jotka vastasitte asiallisesti. Tämä on minulle niin uusi juttu, että ennen kuin esim. juttelen puolisoni kanssa, tuntui turvalliselta avautua anonyymisti. Tähän ikään mennessä olen myös oppinut, että välillä kun sanoo asiat ääneen (tai avautuu anonyymisti) niin pääsee omassa ajattelussa eteenpäin ja ehkä tämäkin päiväuni pikkuhiljaa helpottaa.

Ja sinulle, jonka mielestä melan uiminen mekkoon on väistämätöntä, haluaisin sanoa että ei ole väistämätöntä. Ei ole sen arvoista, että kahden perheen elämät menevät pilalle. Ainoa mihin voisin ihan oikeasti edetä, on tuo ryhmäseksi ja sekin vain, jos se olisi kaikille osapuolille 100% varmasti ok. Ja epäilen, että ei ole kaikille ok, niin siksi yritän opetella nyt elämään tämän fantasiani kanssa. Ehkä tuo kylmä suihku auttaa :D

Mitkä vastauksen mielestäsi eivät olleet asiallisia?

Ne, joissa ei kannustettu sinua?

Vierailija
8/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun mielestä oli hieman asiatonta väittää, että tämä tilanne tulee johtamaan pettämiseen, vaikka kirjoitin että kumpikaan meistä ei antaisi tilanteen oikeasti siihen johtaa 🤷.

Vierailija
9/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minun mielestä oli hieman asiatonta väittää, että tämä tilanne tulee johtamaan pettämiseen, vaikka kirjoitin että kumpikaan meistä ei antaisi tilanteen oikeasti siihen johtaa 🤷.

Ei se suinkaan asiatonta ole. Todennäköisyys siihen on suuri, koska ensi askeleet on jo otettu. Seuraavaksi kun tapaatte humalassa, niin vakosi valahtaa märäksi. Tuhmien puheiden lisäksi suutelette. 

Joten ei ole kyllä asiatonta väittää, että kaikki tulee johtamaan pettämiseen.

Miksi tilanne on edes johtanut niiden tuhmien puhumiseen ja halailuihin?

Vierailija
10/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiot siis kertoa, että olet pettänyt puolisoasi? Siitähän tuossa on kyse. Meillä meni välit täysin poikki tuon perheen kanssa, koska mielestäni on helkkarin kaksinaamaista touhua pyrkiä iskemään ystäväperheen puolisoa varsinkin, kun minulla oli silloin vaikea elämäntilanne. Tuo nainen oli oikea käärme.

Sinänsä hyvä, että sain tietää mitä oli tapahtunut tuon naisen puolison ansiosta, mutta en kyllä tiedä kannattaako sinun kertoa puolisolle. Jotain häikkää varmaan liitossanne on, kun tällaista tapahtuu.

Vierailija
11/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiot siis kertoa, että olet pettänyt puolisoasi? Siitähän tuossa on kyse. Meillä meni välit täysin poikki tuon perheen kanssa, koska mielestäni on helkkarin kaksinaamaista touhua pyrkiä iskemään ystäväperheen puolisoa varsinkin, kun minulla oli silloin vaikea elämäntilanne. Tuo nainen oli oikea käärme.

Sinänsä hyvä, että sain tietää mitä oli tapahtunut tuon naisen puolison ansiosta, mutta en kyllä tiedä kannattaako sinun kertoa puolisolle. Jotain häikkää varmaan liitossanne on, kun tällaista tapahtuu.

Pitää ihmetellä, miksi tilanne on edes edennyt tuhmien puheiden asteelle.

Silloin olisi kai voinut sanoa, että tää ei nyt ole oikein sopivaa. Voitko lopettaa?

Mutta ap lähti vapaaehtoisesti leikkiin mukaan.

Miksi näin kävi?

Vierailija
12/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää ihmetellä, miksi tilanne on edes edennyt tuhmien puheiden asteelle.

Silloin olisi kai voinut sanoa, että tää ei nyt ole oikein sopivaa. Voitko lopettaa?

Mutta ap lähti vapaaehtoisesti leikkiin mukaan.

Miksi näin kävi?

Ainakin minun tapauksessa oli ensin kehuttu, sitten siirrytty syliin ja puhuttu tuhmia. Tästä oli sitten tuon naisen puoliso yllättänyt. Muuten epäilisin miestäni, mutta tuo mies kertoi puolisonsa tehneen vastaavaa muillekin, mieheeni sen sijaan oli rakastunut ja jotain vastaavaa toivoi kuin ap:kin...  en todellakaan halunnut kuulla enempää!

Ei kannata sekoittaa omiin avio-ongelmiin ja intiimielämään muita, se on kyllä too much information mille tahansa normaalille ystävyyssuhteelle. Onneksi lapsemme eivät olleet mitään hyviä kavereita, joten välien katkaisu onnistui ilman isompaa selvittelyä.

Vierailija
13/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin hei kyselemään vinkkejä, että miten voisin oppia elämään asian kanssa, koska en minä, eikä tämä toinenkaan, halua mitään säätöä ja/tai rikkoa perheitämme.

Varmasti pitkissä parisuhteissa on tylsempiä hetkiä, mutta ei meidän kummankaan omassa parisuhteessa ole ymmärtääkseni mitään isompia ongelmia. Myönnän, että harmaalla alueella kuitenkin liikuttiin enkä muista miten siihen ajauduttiin.

Vierailija
14/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin hei kyselemään vinkkejä, että miten voisin oppia elämään asian kanssa, koska en minä, eikä tämä toinenkaan, halua mitään säätöä ja/tai rikkoa perheitämme.

Varmasti pitkissä parisuhteissa on tylsempiä hetkiä, mutta ei meidän kummankaan omassa parisuhteessa ole ymmärtääkseni mitään isompia ongelmia. Myönnän, että harmaalla alueella kuitenkin liikuttiin enkä muista miten siihen ajauduttiin.

Onhan se tylsyyskin ongelma, jos johtaa pettämiseen. Ihan turhan takia sössitään ja noista on tosi vaikea päästä eteenpäin sen petetyn näkökulmasta. Aloituksessa leikittelit tilanteen toteutuksella (viimeinen lause), ehkä hyvä saada toinenkin näkökulma noihin aivan turhiin sekoiluihin, jos kerran liittosi on hyvä.

Näitä sattuu, en minä sillä, mutta kun fantasiaan alkaa sekoittua haaveita toteuttamisesta niin ehkä nämä meidän kommentit toimivat kylmänä suihkuna :D

Vierailija
15/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme ihastuneet molemmat, minä sekä puolisoni, samaan naiseen :)

Emme ole toistaiseksi aikeissa ehdottaa mitään tai kertoa hänelle asiasta.

Vierailija
16/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en henkilökohtaisesti usko ollenkaan, että tällaiset jutut "vaan" tapahtuvat. Ei mulla ainakaan ole ollut tarvetta puhua tuhmia vieraiden kanssa. Mutta meillä pelisäännöt onkin tehty täysin selviksi ja molemmat ovat myös noudattanut niitä.

Tosta voi oikeasti olla aika lyhyt matka vieraissakäyntiin. 

Vierailija
17/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en henkilökohtaisesti usko ollenkaan, että tällaiset jutut "vaan" tapahtuvat. Ei mulla ainakaan ole ollut tarvetta puhua tuhmia vieraiden kanssa. Mutta meillä pelisäännöt onkin tehty täysin selviksi ja molemmat ovat myös noudattanut niitä.

Tosta voi oikeasti olla aika lyhyt matka vieraissakäyntiin. 

Olen samaa mieltä. Sitten ollaan tosi järkyttyneitä, kun tilanne johtaa pahimmillaan eroon ja monen vuoden kriisiin. Aivan turhan takia. 

Tuo tilanne aina tulee minullekin välillä mieleen, vaikka siitä on jo vuosia ja vaikkei siinä ollut kuin halailua ja vaikka tiedän, ettei tuo nainen ole millään lailla mieheni tyyppiä. En ollut mustasukkainen, vaan raivoissani siitä, että mieheni oli niin tyhmä. Voihan sitä todellakin sanoa syliin pyrkivälle, että alahan laputtaa siitä, iljetys :D

Vierailija
18/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pälä pälä.

Vierailija
19/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nämä tällaiset "ei vain tapahdu", niin mikä niitä sitten aiheuttaa?

Vierailija
20/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nämä tällaiset "ei vain tapahdu", niin mikä niitä sitten aiheuttaa?

Alkoholi, olemmehan Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä