Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pystytte elämään fantasioidenne kanssa?

Vierailija
10.08.2022 |

Tässä taannoin tapahtui pieni välikohtaus tutun henkilön kanssa. Olimme humalassa ja päädyimme vähän puhumaan tuhmia ja halailemaan. Olemme molemmat avioliitossa eikä haluta pettää puolisoitamme, eikä mitään siis tapahtunut. Olin kuitenkin imarreltu saamastani huomiosta ja ainakin minun näkökulmastamme vetovoima välillämme on ilmeinen. Nyt tämän tapahtuneen jälkeen minulla on ollut niin voimakas kestopanetus, että en oikein pysty mitään ajattelemaan ja työtkin hoituu vähän vasurilla. Onneksi kotona saan erinomaista seksiä. Silti haluaisin, että tämä tuttu panee minua ja fantasiani on jo kehittynyt niin pitkälle, että haluaisin oikeastaan harrastaa ryhmäseksiä niin, että mukana olisi minä, minun puoliso, tuttava ja tuttavan puoliso (joka myös erittäin kuuma). Minua kiihottaa ajatus meistä neljästä panemassa ristiin rastiin. Miten voin päästä tästä yli tai edes oppia elämään tämän fantasian kanssa? Miten te muut pystytte elämään fantasioidenne kanssa?

En tiedä voisiko tämä koskaan toteutua, toki kaikkihan on aina mahdollista.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nämä tällaiset "ei vain tapahdu", niin mikä niitä sitten aiheuttaa?

En osaa vastat, kun mulle ei tuollaista ole koskaan tapahtunut.

Kai siihen kuitenkin jokin syy pitäisi olla? Ei kai kukaan ole niin tyhmä, että mahdolisesti pilaa parisuhteensa ihan vaan huvin vuoksi?

Kai silloin johonkin pohjimmiltaan on suhteessaan tyytymätön?

Vierailija
22/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nämä tällaiset "ei vain tapahdu", niin mikä niitä sitten aiheuttaa?

En osaa vastat, kun mulle ei tuollaista ole koskaan tapahtunut.

Kai siihen kuitenkin jokin syy pitäisi olla? Ei kai kukaan ole niin tyhmä, että mahdolisesti pilaa parisuhteensa ihan vaan huvin vuoksi?

Kai silloin johonkin pohjimmiltaan on suhteessaan tyytymätön?

Tilastokeskuksen mukaan puolisoiden ensimmäisistä avioliitoista päätyy eroon noin 40 prosenttia. Erojen yleistymiseen vaikuttavat monen syyt: erot ovat esimerkiksi nykyään sosiaalisesti hyväksytympiä kuin ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin hei kyselemään vinkkejä, että miten voisin oppia elämään asian kanssa, koska en minä, eikä tämä toinenkaan, halua mitään säätöä ja/tai rikkoa perheitämme.

Sun tulisi paremminkin miettiä, miksi teit niin? Jos tätä et selvitä, ongelma ei ratkea vaan eskaloituu.

Jollain tavalla et ole kai tyytyväinen?

Vierailija
24/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran todettava, että aina kannattaa yrittää, joku aina lämpenee. Sadasta ehkä parikymmentä, jos ulkonäkö riittää.

Vierailija
25/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin hei kyselemään vinkkejä, että miten voisin oppia elämään asian kanssa, koska en minä, eikä tämä toinenkaan, halua mitään säätöä ja/tai rikkoa perheitämme.

Sun tulisi paremminkin miettiä, miksi teit niin? Jos tätä et selvitä, ongelma ei ratkea vaan eskaloituu.

Eihän siihen muuta tarvita kun imartelulle perso ja impulsiivinen luonne.

Ei siis välttämättä mitään vikaa avioliitossa.

Vierailija
26/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siihen muuta tarvita kun imartelulle perso ja impulsiivinen luonne.

Ei siis välttämättä mitään vikaa avioliitossa.

No onko ap luonteeltaan tuollainen?

Ehkä hän ei sitten saa kotona kehuja riittävästi ja niitä pitää hakea muualta. En tiedä.

Ap kertokoon asian laidan.

Vierailija
27/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran todettava, että aina kannattaa yrittää, joku aina lämpenee. Sadasta ehkä parikymmentä, jos ulkonäkö riittää.

Niinpä. Ei kannata kuvitella olevansa ainoa, jota on vikitelty. Niinhän tuossa meidänkin tapauksessa oli, vaikka se iskijä oli nainen. 

Vähän kyllä miettisin kannattaako tuollaisen ihmisen kanssa olla. En tiedä mitä tuolle tuttavapariskunnalle kuuluu. Ehkä pääsivät johonkin swingers-juttuihin mukaan, kun molempia kerran tuntui kiinnostelevan. Jos sitten vaikka jättivät tuttavansa rauhaan.

Vierailija
28/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, että mitä oikein tapahtui. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun itselleni kävi mitään tällaista parisuhteessa ollessa ja ollaan kuitenkin oltu jo 15 vuotta naimisissa.

Toisen puolesta en osaa vastata, ehkä oli vaan humalassa? En tiedä, hän ei vaikuta miltään vikittelijä-pettäjätyypiltä, mutta en tosiaan voi tietää. Ei tunneta niin hyvin.

Omalla kohdalla ainakin yksi tekijä voi olla, että oli kiva saada vähän huomiota kodin ulkopuolelta, kun olo on alkanut tuntumaan aika rupsahtaneelta. Lievä ikäkriisi ehkä.

Järjellä ajateltuna taas tuntuu tottakai pahalta, että sitä huomiota antoi myös tahollaan naimisissa oleva henkilö.

Olipa kuitenkin onni, että avauduin asiasta koska teidän kommentit todellakin ovat olleet kylmä suihku :D.

Alkaa olla vähän blääh-fiilis koko asiasta eikä enää tunnu niin suurelta fantasialta lainkaan. Kiitos! Elämä jatkuu ja ensi kerralla vähemmän viinaa.

Ap

Vierailija
29/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt, että mitä oikein tapahtui. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun itselleni kävi mitään tällaista parisuhteessa ollessa ja ollaan kuitenkin oltu jo 15 vuotta naimisissa.

Toisen puolesta en osaa vastata, ehkä oli vaan humalassa? En tiedä, hän ei vaikuta miltään vikittelijä-pettäjätyypiltä, mutta en tosiaan voi tietää. Ei tunneta niin hyvin.

Omalla kohdalla ainakin yksi tekijä voi olla, että oli kiva saada vähän huomiota kodin ulkopuolelta, kun olo on alkanut tuntumaan aika rupsahtaneelta. Lievä ikäkriisi ehkä.

Järjellä ajateltuna taas tuntuu tottakai pahalta, että sitä huomiota antoi myös tahollaan naimisissa oleva henkilö.

Olipa kuitenkin onni, että avauduin asiasta koska teidän kommentit todellakin ovat olleet kylmä suihku :D.

Alkaa olla vähän blääh-fiilis koko asiasta eikä enää tunnu niin suurelta fantasialta lainkaan. Kiitos! Elämä jatkuu ja ensi kerralla vähemmän viinaa.

Ap

Hyvä jos oli hyötyä! Minusta sait hyviä pointteja siihen, että voisit miettiä miten saisit kotona enemmän huomiota ja tuntisit itsesi haluttavaksi omassa mielessäsi. 

Uskoisin, että nuo parhaat pettäjätyypit ovat juuri sellaisia, joista ei arvaa heidän olevan sellaisia. Eivät siis ole mitään auervaaran oloisia lipeviä iljetyksiä, vaan osaavat antaa itsestään oikein sympaattisen kuvan. Mutta sitten jos mietit tilannetta hänen vaimonsa kannalta, niin alkaakin vaikuttaa vähän toiselta. 

Silloin tällöihän tuollaisia tapaa. Yksi töiden parissa tapaamani oli oikein mukava ja todella fiksu. Mutta satuin tietämään, että hän on tuollainen, jolle on vaikea pysyä uskollisena yhdelle naiselle.

Vierailija
30/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos teille, jotka vastasitte asiallisesti. Tämä on minulle niin uusi juttu, että ennen kuin esim. juttelen puolisoni kanssa, tuntui turvalliselta avautua anonyymisti. Tähän ikään mennessä olen myös oppinut, että välillä kun sanoo asiat ääneen (tai avautuu anonyymisti) niin pääsee omassa ajattelussa eteenpäin ja ehkä tämäkin päiväuni pikkuhiljaa helpottaa.

Ja sinulle, jonka mielestä melan uiminen mekkoon on väistämätöntä, haluaisin sanoa että ei ole väistämätöntä. Ei ole sen arvoista, että kahden perheen elämät menevät pilalle. Ainoa mihin voisin ihan oikeasti edetä, on tuo ryhmäseksi ja sekin vain, jos se olisi kaikille osapuolille 100% varmasti ok. Ja epäilen, että ei ole kaikille ok, niin siksi yritän opetella nyt elämään tämän fantasiani kanssa. Ehkä tuo kylmä suihku auttaa :D

Aiot siis kertoa, että olet pettänyt puolisoasi? Siitähän tuossa on kyse. Meillä meni välit täysin poikki tuon perheen kanssa, koska mielestäni on helkkarin kaksinaamaista touhua pyrkiä iskemään ystäväperheen puolisoa varsinkin, kun minulla oli silloin vaikea elämäntilanne. Tuo nainen oli oikea käärme.

Sinänsä hyvä, että sain tietää mitä oli tapahtunut tuon naisen puolison ansiosta, mutta en kyllä tiedä kannattaako sinun kertoa puolisolle. Jotain häikkää varmaan liitossanne on, kun tällaista tapahtuu.

Pitää ihmetellä, miksi tilanne on edes edennyt tuhmien puheiden asteelle.

Silloin olisi kai voinut sanoa, että tää ei nyt ole oikein sopivaa. Voitko lopettaa?

Mutta ap lähti vapaaehtoisesti leikkiin mukaan.

Miksi näin kävi?

Ainakin minun tapauksessa oli ensin kehuttu, sitten siirrytty syliin ja puhuttu tuhmia. Tästä oli sitten tuon naisen puoliso yllättänyt. Muuten epäilisin miestäni, mutta tuo mies kertoi puolisonsa tehneen vastaavaa muillekin, mieheeni sen sijaan oli rakastunut ja jotain vastaavaa toivoi kuin ap:kin...  en todellakaan halunnut kuulla enempää!

Ei kannata sekoittaa omiin avio-ongelmiin ja intiimielämään muita, se on kyllä too much information mille tahansa normaalille ystävyyssuhteelle. Onneksi lapsemme eivät olleet mitään hyviä kavereita, joten välien katkaisu onnistui ilman isompaa selvittelyä.

Öö..ja sun mies salli tuon syliin istumisen ja kaiken. Eikä edes kertonut itse sulle asiasta. Mukava sun miehesikin.

Vierailija
31/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siitä harvinainen ketju, että keskusteluntaso oli ihan hyvä.

Pidä herra mielessä ja housut jalassa. Ja muista, että se miehesikin saattaa haluta sinulta sitä huomiota. Toimi siis ennakoivasti äläkä anna miehesi luisua samanlaiseen tilanteeseen.

Vierailija
32/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos teille, jotka vastasitte asiallisesti. Tämä on minulle niin uusi juttu, että ennen kuin esim. juttelen puolisoni kanssa, tuntui turvalliselta avautua anonyymisti. Tähän ikään mennessä olen myös oppinut, että välillä kun sanoo asiat ääneen (tai avautuu anonyymisti) niin pääsee omassa ajattelussa eteenpäin ja ehkä tämäkin päiväuni pikkuhiljaa helpottaa.

Ja sinulle, jonka mielestä melan uiminen mekkoon on väistämätöntä, haluaisin sanoa että ei ole väistämätöntä. Ei ole sen arvoista, että kahden perheen elämät menevät pilalle. Ainoa mihin voisin ihan oikeasti edetä, on tuo ryhmäseksi ja sekin vain, jos se olisi kaikille osapuolille 100% varmasti ok. Ja epäilen, että ei ole kaikille ok, niin siksi yritän opetella nyt elämään tämän fantasiani kanssa. Ehkä tuo kylmä suihku auttaa :D

Aiot siis kertoa, että olet pettänyt puolisoasi? Siitähän tuossa on kyse. Meillä meni välit täysin poikki tuon perheen kanssa, koska mielestäni on helkkarin kaksinaamaista touhua pyrkiä iskemään ystäväperheen puolisoa varsinkin, kun minulla oli silloin vaikea elämäntilanne. Tuo nainen oli oikea käärme.

Sinänsä hyvä, että sain tietää mitä oli tapahtunut tuon naisen puolison ansiosta, mutta en kyllä tiedä kannattaako sinun kertoa puolisolle. Jotain häikkää varmaan liitossanne on, kun tällaista tapahtuu.

Silloin olisi kai voinut sanoa, että tää ei nyt ole oikein sopivaa. Voitko lopettaa?

Miksi näin kävi?

Ainakin minun tapauksessa oli ensin kehuttu, sitten siirrytty syliin ja puhuttu tuhmia. Tästä oli sitten tuon naisen puoliso yllättänyt. Muuten epäilisin miestäni, mutta tuo mies kertoi puolisonsa tehneen vastaavaa muillekin, mieheeni sen sijaan oli rakastunut ja jotain vastaavaa toivoi kuin ap:kin...  en todellakaan halunnut kuulla enempää!

Ei kannata sekoittaa omiin avio-ongelmiin ja intiimielämään muita, se on kyllä too much information mille tahansa normaalille ystävyyssuhteelle. Onneksi lapsemme eivät olleet mitään hyviä kavereita, joten välien katkaisu onnistui ilman isompaa selvittelyä.

Öö..ja sun mies salli tuon syliin istumisen ja kaiken. Eikä edes kertonut itse sulle asiasta. Mukava sun miehesikin.

Niin salli. Ei ollut mukava eikä ollut mukavaa sen jälkeen kun sain tietää :D

Vierailija
33/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin kävi?

Ja sä luotat mieheesi edelleen koska?

Vierailija
34/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen synopsis tässä narratiivissa nyt on?

Voisko joku tiivistää?

Vierailija
35/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin kävi?

Ja sä luotat mieheesi edelleen koska?

Sopivasti epäluottamusta on tullut kuten kerroinkin jo. Kaivele nyt välillä omaa napaasi äläkä yritä kaivella minua, kun en edes ole aloittaja, joka pyytää muiden mielipiteitä tilanteeseensa.

Vierailija
36/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hei jätetäänpä rauhaan tuo yksi vastaaja, jonka mies joutui vähän vastaavaan tilanteeseen. Varmasti koko sotku ollut erittäin perseestä ja vaatinut käsittelyä. Minä ainakin olen hänen kommenteistaan kiitollinen, oli hyvä saada tuota näkökulmaa, vaikka olin asiaa kyseisestä perspektiivistäkin jo ehtinyt monesti miettiä.

Oikeastaan minun alkuperäinen kysymys oli, että miten muut pärjää omien päiväuniensa kanssa, jotka todennäköisesti eivät tule koskaan toteutumaan..

Ap

Vierailija
37/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo hei jätetäänpä rauhaan tuo yksi vastaaja, jonka mies joutui vähän vastaavaan tilanteeseen. Varmasti koko sotku ollut erittäin perseestä ja vaatinut käsittelyä. Minä ainakin olen hänen kommenteistaan kiitollinen, oli hyvä saada tuota näkökulmaa, vaikka olin asiaa kyseisestä perspektiivistäkin jo ehtinyt monesti miettiä.

Oikeastaan minun alkuperäinen kysymys oli, että miten muut pärjää omien päiväuniensa kanssa, jotka todennäköisesti eivät tule koskaan toteutumaan..

Ap

Me pärjäämme ihan hyvin vaikka emme juuri tuota, yhteistä ihastusta koskaan saadakaan jakaa.

Tuohan se kivaa vipinää meidän keskusteluihin ja petipuuhiin kuitenkin ;)

(Ensi viikonloppuna swingaamme muiden tyyppien kera, mutta se onkin jo toinen tarina)

Vierailija
38/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ryhmäseksi/parinvaihto jne ajatus ei ole itselle ihan vieras. Näin vuosia sitten sellaista unta, että osallistuimme johonkin tuollaisiin bileisiin ja se oli ihana uni se. Siitä lähtien olen asiaa ajatellut, nyt se vaan ensimmäistä kertaa kohdistuu oikeisiin henkilöihin, kun aiemmin ajatukset eivät ole personoituneet oikeasti tuntemiini ihmisiin.

Jos joskus otan asian puheeksi ja puolisoni innostuisi ajatuksesta, niin mistä tuollaiset bileet löytää?

Ap

Vierailija
39/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ryhmäseksi/parinvaihto jne ajatus ei ole itselle ihan vieras. Näin vuosia sitten sellaista unta, että osallistuimme johonkin tuollaisiin bileisiin ja se oli ihana uni se. Siitä lähtien olen asiaa ajatellut, nyt se vaan ensimmäistä kertaa kohdistuu oikeisiin henkilöihin, kun aiemmin ajatukset eivät ole personoituneet oikeasti tuntemiini ihmisiin.

Jos joskus otan asian puheeksi ja puolisoni innostuisi ajatuksesta, niin mistä tuollaiset bileet löytää?

Ap

Täältä: https://xperienceunited.com/ eli tuttavallisemmin XU:sta.

Vierailija
40/40 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmenkimppa on toki fantasia, mutta ei maailmani siihen kaadu ettei vaimoani kiinnosta yhtään. Hän on tehnyt selväksi, että on umpihetero eikä ikinä olisi kiinnostunut naisista eikä myöskään haluaisi olla vieraan miehen kanssa.

Jossain vaiheessa fantasiani oli, että haluaisin kokeilla peggingiä, mutta vaikka vaimo siihen minun mieliksini voisikin varmaan ryhtyä, niin ei se oikein nappaa jos nainen ei siitä yhtään itse kiihotu.

Nyt fantasia on että vaimo joskus yllättäisi ja sanoisi mitä haluaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän